Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Папахов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Вернигора Р. В. 
Аналітичний розрахунок коефіцієнтів зйому вантажних поїздів пасажирськими в умовах швидкісного руху / Р. В. Вернигора, О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 2/3. - С. 51-55. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто аналітичний розрахунок коефіцієнтів зйому вантажних поїздів пасажирськими на залізничних напрямках, обладнаних автоблокуванням за різних довжин блок-ділянок і швидкостей руху вантажних та прискорених і швидкісних пасажирських поїздів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вернигора Р. В. 
Математична модель перевезення сировини та готової продукції підприємств гірничо-металургійного комплексу за залізничними напрямками з паралельними ходами / Р. В. Вернигора, О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2013. - № 3. - С. 93-102. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Мета роботи - визначення економічно обгрунтованої доцільності розподілу вантажопотоків із сировиною та готовою продукцією підприємства гірничо-металургійного комплексу (ГМК) між ділянками залізничного напрямку з паралельними ходами. Методичною основою виконання комплексних досліджень є: аналіз та узагальнення літературних джерел і позитивного досвіду пропуску вантажних поїздів; математичне моделювання поїзної роботи залізничного напрямку з паралельними ходами; методи статистичної, вартісної, аналітичної та експертної оцінки даних щодо стану пропуску вантажних поїздів із сировиною та продукцією підприємств ГМК між ділянками залізничного напрямку з паралельними ходами за оперативних умов. Результатами дослідження є: економічно обгрунтовані за оперативних умов розміри руху вантажних поїздів із сировиною та готовою продукцією підприємств ГМК по ділянках залізничних напрямків з паралельними ходами за обмеження їх пропускної спроможності на електрифікованих ділянках за умов застосування оптового ринку електроенергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.894

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Папахов О. Ю. 
Обгрунтування руху поїздів на напрямах за погодженими розкладами / О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова // Електрифікація трансп.. - 2014. - Вип. 8. - С. 110-117. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Велике значення для вдосконалення перевізного процесу на залізничному транспорті має злагодженість в роботі всіх його підрозділів, які забезпечують організацію руху поїздів за графіком. Графік руху визначає план роботи всіх підрозділів залізничного транспорту, пов'язаних з рухом поїздів, до яких відносяться: експлуатаційна робота, тягове забезпечення локомотивами та локомотивними бригадами, оглядачів вагонів, при надійності роботи інфраструктури залізничного напрямку та пристроїв СЦБ, енергозабезпечення ділянок, довжини гарантованих ділянок слідування вагонів та локомотивів між технічними станціями. Мета дослідження технології організації руху вантажних поїздів за погодженими розкладами - підвищення якості транспортного обслуговування клієнтів, прискорення доставки вантажів, поліпшення показників використання рухомого складу. Основною задачею дослідження є аналіз фактичного графіку руху вантажних поїздів на залізничному напрямку Ясинувата - Апостолове - Одеса, його відхилення від нормативного та вплив на показники використання рухомого складу залізниць. Об'єктом дослідження є процес пропуску поїздів на залізничному напрямку Ясинувата - Апостолове - Одеса за погодженими розкладами графіку руху поїздів. Предмет дослідження - параметри графіка руху поїздів. Методичною основою виконання комплексних досліджень є: аналіз та узагальнення літературних джерел і позитивного досвіду пропуску вантажних поїздів по залізничному напрямку Ясинувата - Апостолове - Одеса; методи статистичної, вартісної, аналітичної та експертної оцінки даних щодо стану пропуску вантажних поїздів по напрямку за оперативних умов. Результати дослідження - аналіз даних відхилення за оперативних умов фактичного часу руху поїздів на залізничному напрямку Ясинувата - Апостолове - Одеса від нормативних значень та виявлення факторів, які створили це відхилення. Наукова новизна дослідження - системний підхід у визначенні використання графіка руху вантажних поїздів на залізничному напрямку Ясинувата - Апостолове - Одеса. Проведений аналіз виконання графіків руху поїздів на залізничному напрямку дозволяє провести оцінку фактичного відхилення часу руху поїздів у нормативному графіку та закласти ці показники при розробці графіка руху поїздів за погодженими розкладами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Папахов О. Ю. 
Удосконалення технології формування поїздів на станції Нижньодніпровськ-Вузол за рахунок формування групових поїздів / О. Ю. Папахов, Х. В. Матвієнко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 72-78. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему високих показників простою вагонів на станції НижньодніпровськВузол, зокрема розглянуті показники простою транзитного вагона з переробкою. В результаті розрахунків виявлено, що даний показник перевищує встановлені норми. Тому запропоновано знизити загальний простій вагонів на станції за рахунок формування групових поїздів з застосуванням методу формування групових поїздів і методів імітаційного моделювання. Моделюванням встановлено, що у розглянутих умовах більш доцільно формувати групові поїзди без постійної ваги груп і розкладу по вибраним напрямкам. Моделювання середнього простою під накопиченням на станції Нижньодніпровськ-Вузол показало, що формування групових поїздів дозволяє суттєво зменшити простій вагона під накопиченням. В результаті, формування групових поїздів на розглянутих напрямках дозволить знизити завантаження колій сортувального парку станції, підвищити надійність виконання термінів доставки вантажів і знизити обіг вагонів, в тому числі і вагонів належності ЦТЛ до встановлених норм.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Козаченко Д. М. 
Пропускна та провізна спроможність залізниць : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Д. М. Козаченко, О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Дніпро : Герда, 2017. - 107 c. - Бібліогр.: с. 103-105 - укp.

Викладено теоретичні відомості щодо розрахунків пропускної спроможності залізничних напрямків при різному технічному оснащенні. Розглянуто питання її підвищення за рахунок зміни способів організації руху поїздів. Приділено увагу підвищенню технічного оснащення інфраструктури та тягового забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.24 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
6.

Папахов О. Ю. 
Удосконалення технології формування поїздів на станції Нижньодніпровськ-Вузол за рахунок формування групових поїздів / О. Ю. Папахов, Х. В. Матвієнко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 72-78. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему високих показників простою вагонів на станції НижньодніпровськВузол, зокрема розглянуті показники простою транзитного вагона з переробкою. В результаті розрахунків виявлено, що даний показник перевищує встановлені норми. Тому запропоновано знизити загальний простій вагонів на станції за рахунок формування групових поїздів з застосуванням методу формування групових поїздів і методів імітаційного моделювання. Моделюванням встановлено, що у розглянутих умовах більш доцільно формувати групові поїзди без постійної ваги груп і розкладу по вибраним напрямкам. Моделювання середнього простою під накопиченням на станції Нижньодніпровськ-Вузол показало, що формування групових поїздів дозволяє суттєво зменшити простій вагона під накопиченням. В результаті, формування групових поїздів на розглянутих напрямках дозволить знизити завантаження колій сортувального парку станції, підвищити надійність виконання термінів доставки вантажів і знизити обіг вагонів, в тому числі і вагонів належності ЦТЛ до встановлених норм.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бех П. В. 
Дослідження технології роботи пунктів переробки великовагових вантажів / П. В. Бех, О. В. Лашков, Є. А. Максименков, О. Ю. Папахов // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 22. - С. 48-55. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Перевезення негабаритних і великовагових вантажів вважається однією з найважливіших транспортних послуг, яка приносить найбільші прибутки. Для цього потрібна потужна техніка і підготовлені висококваліфіковані спеціалісти. Сучасна система організації перевезень передбачає приймання та видачу дрібних відправок великовагових вантажів на вантажних дворах та майданчиках, в процесі чого кожна відправка може декілька разів перевантажуватись на вантажних майданчиках. Незважаючи на відносно середні відстані перевезення всередині України, кількість переробок може досягати 3 разів, а час знаходження на таких майданчиках - декількох діб. Тому збільшення строків доставки великовагових дрібних відправок виникає за рахунок тривалого їх знаходження на вантажних майданчиках. Першорядне значення для поліпшення організації перевезень великовагових вантажів дрібними відправками має вдосконалення технології вантажних майданчиків і їх технічного оснащення. Комплексний аналіз технічного оснащення та технології роботи пунктів переробки великовагових вантажів на залізничному транспорті, статистичний аналіз, математична теорія управління запасами, методи кореляційного аналізу. Проведений аналіз технології та технічного оснащення пунктів переробки великовагових вантажів, надані рекомендації по їх покращенню. Вивчений характер надходження транспортних засобів до вантажного фронту, досліджений режим використання навантажувально-розвантажувальних машин і надана методика оптимізації технічного оснащення вантажного фронту. Удосконалена методика визначення оптимальної місткості майданчиків для великовагових вантажів. Виконані дослідження показали, що є резерви у вдосконаленні перевезень вантажів великоваговими дрібними відправками за рахунок розробки та застосування оптимальної технології. Основним напрямом у скороченні простою вагонів є оптимізація процесів переробки великовагових вантажів: збільшення потужності технічного оснащення, вдосконалення системи оперативного планування та управління роботою пунктів переробки великовагових вантажів. Застосування методики дозволяє оцінити різні варіанти технічного оснащення за приведеними витратами, розрахувати оптимальну ємність пунктів переробки місцевих та транзитних великовагових вантажів з використанням математичної теорії управління запасами та методів кореляційного аналізу. Завдання щодо складання оптимального оперативного плану сортування великовагових вантажів зведено до транспортної задачі лінійного програмування і вирішується за допомогою обчислювальної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.83

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Папахов О. Ю. 
Аутсорсинг транспортно-експедиційних компаній для виконання запланованих обсягів перевезень / О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова, В. В. Гудімов, Є. А. Максименков // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 24. - С. 53-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розуміння транспортно-логістичної схеми доставки вантажів при мінімальних витратах на перевезення та безпосереднього процесу надання послуг з перевезенні вантажів на найбільш привабливих умовах для усіх учасників цього процесу та ефективному використанні транспортних засобів. Транспортно-експедиційна діяльність є складовою частиною транспортний аутсорсингу. Розглядається загальна характеристика рівнів PL логістики та надані характеристики кожного з них та відмінності між ними. Надана характеристика перевізної документації, яка застосовується при використанні різних видів транспорту при внутрідержавних та міждержавних перевезеннях вантажів. Надані рекомендації для вибору обслуговуючої транспортно-експедиційної компанії. Використання вказаних вимог підприємством для здійснення оптимального вибору транспортно-експедиторської компанії для сумісної роботи по доставці вантажів клієнтам.



Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Максименков Є. А. 
Шляхи оптимізації часових показників при плануванні перевезення військових частин залізничним транспортом / Є. А. Максименков, В. В. Гудімов, О. Ю. Папахов, Н. О. Логвінова // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 24. - С. 63-68. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведення аналізу організації безперервності військових перевезень в умовах ведення бойових дій Збройними Силами України. Наразі важливим є питання готовності здійснювати переміщення військових частин (підрозділів) в короткі строки, не порушуючи їх цілісності, із забезпеченням можливості раптового переходу до виконання завдань за призначенням, що є невід'ємною складовою військових операцій (бойових дій). Питання оптимізації часових показників при плануванні перевезення військових частин залізничним транспортом за рахунок уточнення витрат часу на вантажно-розвантажувальні операції. Успіх виконання військових перевезень залежить в першу чергу від якості їх планування, організації тісної взаємодії між органами військового управління та органами управління на видах транспорту. Взаємодія з органами управління на видах транспорту здійснюється з питань забезпечення та регулювання військових перевезень, узгодження технічних можливостей та здійснення контролю підготовки до виконання перевезень. Управління військових сполучень на залізницях спільно з керівництвом залізниць здійснюють своєчасне забезпечення перевезень рухомим складом, безперервне управління військовими перевезеннями, вживають заходів з прискореного просування ешелонів в зоні відповідальності, контроль економії бюджетних коштів під час виконання військових перевезень. Сьогодні є актуальним питання створення угруповань військ (сил) Збройних Сил України, швидкого перегрупування військ та нарощування існуючих угруповань, забезпечення високої мобільності, маневреності військ, здійснення військових перевезень у встановлені терміни.



Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського