Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Папач О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Папач О. І. 
Громадянські компетентності та їх формування у молодших школярів / О. І. Папач, Т. П. Козачук // Наша шк.. - 2007. - № 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано комплекс педагогічних правил для роботи вчителя початкових класів. Визначено фактори впливу на розвиток особистості дитини, мету виховання дитини та особистісні риси громадянина-патріота України. Розглянуто якості, які повинен мати вчитель, що формує громадянську компетентність дитини. Розкрито зміст поняття "громадянськість". Виділено ланки процесу формування громадянської компетентності учнів середніх і старших класів. Сформульовано завдання та окреслено форми роботи з формування політкультурної компетентності молодших учнів. Представлено методику проведення інтегрованого уроку читання з елементами народознавства (III клас) на тему "Звичаї та обряди українського народу".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Папач О. І. 
Врахування психологічних особливостей учнів при вивченні математики / О. І. Папач // Наша шк.. - 2008. - № 4. - С. 146-154. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Запропоновано матеріал, який розширить уявлення вчителів про тип темпераменту, якість нервової системи (сила - слабкість, рухливість - інертність), особливості домінуючої модальності, особливості домінуючої мозкової півкулі та особливості навчання дітей з різними категоріями інтелекту. Визначено типи темпераменту (сангвінік, флегматик, холерик, меланхолік) та прояви кожного в навчальній діяльності. Подано тест на визначення типу темпераменту. Висловлено рекомендації та окреслено формули взаємодії вчителя з учнями - представниками різних темпераментів. Акцентовано увагу на важливості врахування учителем у своїй діяльності особливостей власного темпераменту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.725 + Ю984.030.224

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Папач О. І. 
Особливості домінуючої модальності учнів та їх врахування вчителем при викладанні математики / О. І. Папач // Наша шк.. - 2009. - № 4. - С. 130-135. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Акцентовано увагу на залежності поведінки та навчальних можливостей учня від його сенсорних особливостей, схарактеризовано візуальну, аудіальну та кінестетичну репрезентативні системи та наведено рекомендації для вчителя математики щодо кожного типу. Запропоновано діагностичний тест на визначення провідної модальності. Зазначено, що з віком динаміка школярів змінюється, що іноді може домінувати якась одна система, а інші можуть залишитися нерозвиненими, тому вчитель повинен враховувати в навчальній діяльності провідну модальність свою та учнів. Підсумовано, що розвитку усіх сенсорних каналів сприяють інтерактивні методики, що такий розвиток допоможе значно збагатити учня інформацією, зменшити тиск стереотипів, урізноманітнити її уявлення, створити ефективніші умови для розвитку учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нечипоренко М. Г. 
Теорія і практика формування культури здоров'я і безпечної життєдіяльності / М. Г. Нечипоренко, О. І. Папач // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 168-170. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На основі аналізу негативного впливу людини на навколишнє середовище, існування небезпеки природного та антропогенного походження сформульовано ряд аксіом про безпеку життєдіяльності в техносфері, до яких належать: техногенні небезпеки існують, якщо щоденні потоки речовини, енергії та інформації в техносфері перевищують порогові значення; джерелами їх є елементи техносфери, які діють в просторі і часі, негативно впливають на людину, природне середовище та елементи техносфери одночасно; погіршують здоров'я людей, призводять до травм, матеріальних втрат і до деградації природного середовища. Захист від них досягається удосконаленням джерел небезпек, збільшенням відстані між джерелом небезпеки і об'єктом захисту, застосуванням захисних засобів тощо. Проаналізовано ситуацію в Одеському регіоні як найбільш техногенно небезпечну в Україні, що зумовлено наявністю в області розвинутої промисловості, об'єктів ядерно-паливного циклу, пожежонебезпечних об'єктів. Висвітлено досвід роботи з формування культури здоров'я і безпечної життєдіяльності учителями Нерубайської ЗОШ № 2 Біляївського району Одеської області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Папач О. І. 
Якщо ми не йдемо вперед, ми йдемо назад / О. І. Папач // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 122-125. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано та виокремлено основні методичні недоліки уроків та щорічних конкурсів "Вчитель року": вчителі часто користуються готовими розробками уроків, які не відповідають потребам конкретного класу та особливостям самого вчителя; не всі вчителі мають достатні знання щодо раціонального застосування методів навчання та типології уроків; не завжди знають психологічні особливості учнів, гендерну специфіку навчальної діяльності; не використовують диференційований підхід до учнів та не включають у зміст уроку вправ творчого характеру: вчителі слабо орієнтуються у змісті та практичному використанні "психозберігальних", "здоров'язберігальних" та "здоров'ярозвивальних" технологій. Висвітлено досвід переможців цьогорічного обласного туру конкурсу "Вчитель року" в номінаціях: "Математика", "Хімія", "Географія" та відзначено інноваційну значущість розроблених і впроваджених ними в навчально-виховний процес новітніх засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.466 + Ч426-46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Папач О. І. 
Гендерні аспекти навчально-виховного процесу / О. І. Папач // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 145-149. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему впровадження гендерних аспектів в освіту. Розкрито вікові, статеві, типологічні та індивідуальні особливості мозкової організації вищих психічних функцій у дівчаток і хлопчиків. Виокремлено їх хімічні розходження, гормональні та функціональні відмінності. Зазначено, що хлопчика та дівчинку в жодному разі не можна виховувати однаково, вони по-різному дивляться і бачать, слухають і чують, по-різному говорять і мовчать, відчувають і переживають. Охарактеризовано основні проблеми змішаних форм освіти. Окреслено переваги та недоліки роздільного навчання хлопчиків і дівчаток. На основі виявленого досвіду роздільного навчання сформульовано основні принципи гендерної моделі освіти. Запропоновано орієнтовані прийоми та методи навчання хлопчиків і дівчаток окремо з урахуванням гендерних особливостей розвитку, їх соціалізації та формування особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Папач О. І. 
Педагогічний експеримент як засіб освітніх змін / О. І. Папач // Наша шк.. - 2012. - № 4. - С. 97-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто результати експерименту за темою "Розвиток множинного інтелекту учнів поліпрофільного ліцею на основі модульної організації навчально-виховного процесу" з використанням теорії множинного інтелекту Г. Гарднера, який проведено в співпраці педагогічного ліцею "Приморський" м. Одеса та Одеського обласного інституту удосконалення вчителів (ООІУВ). Відзначено, що реалізація проекту уможливила створення творчих лабораторій з проведення тренінгів, впровадження навчальних модулів з різних предметів, організацію передпрофільної підготовки, відбір методик визначення психологічних особливостей учнів ліцею тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Папач О. І. 
Інноваційні підходи до впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти / О. І. Папач, Л. Ф. Шостак // Наша шк.. - 2013. - № 1. - С. 58-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Розглянуто перспективи роботи експериментального майданчика з апробації авторського методичного забезпечення навчання математики в початковій школі в зв’язку з прийняттям нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Висвітлено необхідні умови його реалізації та забезпечення якості початкової освіти. Зауважено, що визначною характеристикою інновацій є не обсяг навчального матеріалу, а модернізація навчально-виховного процесу. Розроблено, теоретично обґрунтовано та апробовано експериментальну модель формування ключових компетентностей учнів початкової школи на уроках математики. Констатовано, що систематичне використання вчителем початкових класів авторського методичного забезпечення дозволить розвинути в учнів на достатньому рівні критичне мислення, успішно сформувати навички аргументованого висловлювання, вміння користуватися математичною термінологією, тобто ключові компетентності, необхідні для успішного навчання в наступних класах.

Рассмотрены перспективы работы экспериментальной площадки по апробации авторского методического обеспечения обучения математике в начальной школе в связи с принятием нового государственного стандарта начального общего образования. Освещены необходимые условия его реализации. Отмечено, что важной характеристикой инноваций является не объем учебного материала, а модернизация учебно-воспитательного процесса. Разработана, теоретически обоснована и апробирована экспериментальная модель формирования ключевых компетенций учащихся начальной школы на уроках математики. Констатировано, что систематическое использование учителем начальных классов авторского методического обеспечения позволит развить у учащихся на достаточном уровне критическое мышление; успешно сформировать навыки аргументированного высказывания; умение пользоваться математической терминологией, то есть ключевые компетентности, необходимые для успешного обучения в следующих классах.

The prospects of an experimental platform for testing the author's methodological support teaching math in elementary school due to the adoption of a new state standard of primary education. Highlight the conditions necessary for its implementation. It is noted that an important feature of innovation is not the amount of educational material, and the modernization of the educational process. Developed theoretically proved and tested an experimental model of the core competencies of primary school students in math class. It was stated that the systematic use of a primary school teacher copyright methodological support will enable the students to develop a sufficient level of critical thinking; successfully develop the skills of reasoned statements, the ability to use mathematical terminology, the key competencies required for success in these classes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Папач О. І. 
Шляхи модернізації науково-методичного супроводу діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін / О. І. Папач // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 135-137. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито шляхи модернізації науково-методичного супроводу діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін. Проаналізовано стан викладання природничо-математичних дисциплін в області. Розглянуто перспективи розроблення сучасних моделей науково-методичного супроводу. Висвітлено висхідні положення педагогічного експерименту щодо створення експериментальної моделі науково-методичного супроводу діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін в обласній системі післядипломної педагогічної освіти. Зазначено, що впровадження нових педагогічних технологій дозволить більш ефективно розв’язувати освітні завдання, визначенні Державною цільовою соціальною програмою підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти та державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.

Раскрыты пути модернизации научно-методического сопровождения деятельности учителей естественно-математических дисциплин. Проанализировано состояние преподавания естественно-математических дисциплин в области. Рассмотрены перспективы разработки современных моделей научно-методического сопровождения. Освещены восходящие положения педагогического эксперимента по созданию модели научно-методического сопровождения деятельности учителей естественно-математических дисциплин в областной системе последипломного педагогического образования. Отмечено, что внедрение новых педагогических технологий позволит более эффективно решать образовательные задачи, определенные Государственной целевой социальной программой повышения качества школьного естественно-математического образования и государственным стандартом базового и полного общего среднего образования.

Revealed towards modernization scientific - methodological support activities of teachers naturally - mathematical disciplines. The state of teaching naturally - mathematical disciplines in the area. The prospects for the development of modern scientific models - methodological support . Lit upward position pedagogical experiment to create a model of scientific - methodological support activities of teachers naturally - mathematical disciplines in the regional system of postgraduate education . Noted that the introduction of new teaching technologies will more effectively address the educational challenges the definition of the State targeted social programs to improve the quality of the school of natural and mathematical education and state standards in basic and secondary education .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського