Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Парзулова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Парзулова М. Антропонімний текст як джерело мовної та історичної інформації / М. Парзулова // Пробл. слов'янознавства. - 2005. - Вип. 55. - С. 134-142. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Досліджено іменний список болгар, що проживали у Бессарабії у першій половині XIX ст., представлено класифікацію зазначених у списку антропонімів, видів робіт, які виконували болгари-колонізатори, нагород, які вони одержали. Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(29=БОЛ)47-2,01 + Ш141.62-316.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж62333 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Парзулова М. Имена на Българи от село Нова Ивановка, свързани с поважни събития от историята на Бесарабия = Власні імена болгарів села Нова Іванівка, пов'язані з важливими подіями в історії Бессарабії / М. Парзулова // Зап. з укр. мовознавства. - 2017. - Вип. 24, т. 1. - С. 75-80. - Бібліогр.: 8 назв. - болг.Рассмотрены исторические особенности болгарских имен собственных, которые функционируют в селе Ивановка на Бессарабии. Проанализированы важные истрические события, которые повлияли на ономастическое пространство Бессарабии и создали условия для функционирования имен собственных в политической, экономической, культурной и социальной жизни села Ивановка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.62-316.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70290 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Парзулова М. За манипулативното въздействие на рекламата върху общественото съзнание (на базата на материал от българските медии) / М. Парзулова // Проблеми слов'янознавства : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 70. - С. 146-155. - Бібліогр.: 152 назв. - болг.Обект на внимание на настоящата работа са рекламни текстове, ексцерпирани от различни български медии (периодичен печат, телевизия, радио, интернет). Целта е да се докаже, че с помощта на различни езикови средства рекламните съобщения освен че привличат вниманието на хората и ги информират, но и въздействат върху тях, като ги манипулират и ги превръщат в бъдещи купувачи на стоки, продукти и потребители на различни услуги. Изводите ни са свързани, от една страна, с важната роля на рекламата, която днес е станала маркетингов инструмент за въздействие, а от друга, с все по-голямото недоверие, с което се отнасят предимно младите хора към нея, доколкото рекламата в различна степен се асоциира с елементи на лъжа, с преувеличаване качествата на рекламирания продукт. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.62-716
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж62333 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|