Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Пастир І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Пастир І. В. 
Творче становлення фахівця у візуальному мистецтві : навч.-метод. посіб. / І. В. Пастир. - О. : Вид. Букаєв В.В., 2011. - 197 c. - Бібліогр.: с. 133-138. - укp.

Висвітлено проблеми креативного становлення майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Проаналізовано пізнання мови образотворчого мистецтва як актуальну соціально-педагогічну проблему, взаємозв'язок мови мистецтва з закономірностями діяльності людини. Розкрито специфіку сприймання особистістю творів образотворчого мистецтва. Охарактеризовано педагогічну систему керування процесом сприймання школярами візуального мистецтва. Значну увагу приділено підготовці фахівців в процесі художньо-педагогічного спілкування, акцентовано на творчому ставленні професійної майстерності художника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пастир І. В. 
Художньо-творче становлення фахівця засобами образотворчого мистецтва: теорія і практика : монографія / І. В. Пастир; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. - О. : Букаєв В. В., 2012. - 262 c. - Бібліогр.: с. 222-236 - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади творчого становлення фахівця засобами образотворчого мистецтва. Розглянуто експериментально перевірену педагогічну систему стимулювання процесу сприймання школярами візуального мистецтва, а також практичні рекомендації щодо її впровадження у чинний навчальний процес. Обгрунтовано сукупність педагогічних умов, що забезпечують ефективність формування готовності майбутніх вчителів образотворчого мистецтва до художньо-естетичної діяльності. Висвітлено механізм взаємозв'язку екологічного та художньо-естетичного виховання студентів, які набувають педагогічні спеціальності у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)31 + Ю984.542 + Ч489.511.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пастир І. 
Художньо-виразні засоби образотворчого мистецтва в системі підготовки майбутнього вчителя / І. Пастир // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 150-154. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що кожний твір мистецтва є не механічною сукупністю елементів, а системою історичних, різночасних, різностадійних сутностей, які для його розуміння мають бути проаналізовані. Розглянуто характеристику змін художньо-виразних засобів образотворчого мистецтва різних епох, стилів як одну зі складових комплексу педагогічних умов, необхідних для творчого становлення майбутнього вчителя образотворчого мистецтва.

Отмечено, что каждое произведение искусства представляет собой не механическую совокупность элементов, а систему исторических, разновременных, разностадийных сущностей, которые для его понимания должны быть проанализированы. Рассмотрена характеристика изменений художественно-выразительных средств изобразительного искусства разных эпох, стилей как одна из составляющих комплекса педагогических условий, необходимых для творческого становления будущего учителя изобразительного искусства.

The each work of art is not a mechanical set of elements, while the historical, of multi, differently entities, which for its understanding should be analyzed. The changes characteristic of artistic and expressive means of art of different eras and styles, as one of the complex pedagogical conditions necessary for becoming a creative development of future teachers of fine arts are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пастир І. В. 
Педагогіка художньої творчості : монографія / І. В. Пастир; Ізмаїл. держ. гуманітар. ун-т. - Ізмаїл : СМИЛ, 2016. - 249 c. - Бібліогр.: 304 назви - укp.

У контексті філософії, педагогіки, психології розглянуто основні підходи щодо художніх здатностей особистості, висвітлено теоретико-методичні засади творчого становлення фахівця засобами образотворчого мистецтва. Представлено експериментально перевірену педагогічну систему стимулювання процесу сприймання візуального мистецтва. Обгрунтовано сукупність умов, що забезпечують ефективність формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до художньо-естетичної діяльності. У межах концепції "онтологія художньої свідомості особистості" запропоновано способи розгляду проблеми, де сприйняття мистецтва розглянуто психологічною естетикою не в самому мистецтві й не за його межами, а з погляду закономірностей, які реалізуються у "практиці" художньої творчості. Увагу зосереджено на двох основних мистецтвознавчих проблемах - просторі і часі, їх різноманітні аспекти проаналізовано засобами логіко-дедуктивного "конструювання", теоретико-інформаційного підходу, інструментарію математичної статистики. Наведено адаптовані методи експериментальних досліджень творчих здатностей особистості. Описано переважно кількісні методи дослідження мистецтва, застосовані до аналізу великих сукупностей творів, процесів їх створення (художньої творчості) та до структури окремих явищ мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.4 + Ю812 + Ч30 в2:Щ

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Українське Придунав'я у світлі гуманітарних досліджень : колект. монографія / Я. В. Кічук, Л. В. Рева-Лєвшакова, Т. С. Шевчук, Г. Б. Райбедюк, І. В. Пастир; Ізмаїл. держ. гуманітар. ун-т. - Ізмаїл : СМИЛ, 2015. - 230, [16] c. - Бібліогр.: с. 211-229 - укp.

Висвітлено минуле і сьогодення дев'яти південно-західних районів Одещини, які в літературі отримали назву Українське Придунав'я. Особливу увагу приділено традиціям місцевого самоврядування в краї, формуванню його мультикультурного простору, творчості митців, своєрідності колективної пам'яті, самосвідомості мешканців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ОДЕ)0,02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пастир І. В. 
Основи педагогіки художньої творчості : монографія / І. В. Пастир; Ізмаїл. держ. гуманітар. ун-т. - Ізмаїл : Ірбіс, 2018. - 443 c. - Бібліогр.: с. 348-366 - укp.

Розглянуто процес становлення творчого педагога-художника. Обгрунтовано сукупність педагогічних умов, що забезпечують ефективність формування готовності майбутніх учителів до образотворчої діяльності. Запропоновано механізм взаємозв'язку екологічного та художньо-естетичного виховання студентів, які набувають педагогічні спеціальності у вищій школі на основі новопосталих завдань. З позицій філософії, психології та педагогіки ретельно розглянуто основні підходи до художніх здатностей особистості. Висвітлено теоретико-методологічні засади становлення фахівця. Наведено експериментально перевірену педагогічну систему стимулювання процесу сприйманння візуального мистецтва. У межах концепції онтології художньої свідомості особистості запропоновано способи осмислення проблеми, де сприйняття мистецтва розглядається психологічною естетикою не в самому мистецтві та не за його межами, а з погляду закономірностей, які реалізуються у практиці художньої творчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355.2 + Щ10 р(4УКР)31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830211 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського