Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Пасько М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Пасько М. І. 
Паблік рилейшнз : Конспект лекцій / М. І. Пасько, К. А. Заславська; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 92 c. - Бібліогр.: с. 90-91. - укp.

Розглянуто соціально-психологічні моделі комунікативних процесів, різноманітні форми та методи спілкування із ЗМІ, особливості організації брифінгів, прес-конференцій, презентацій. Наведено рекомендації щодо створення іміджу, фірмового стилю, використання інших засобів з метою підвищення результативності комерційної діяльності компанії.

Рассмотрены социально-психологические модели коммуникационных процессов, разнообразные формы и методы общения со СМИ, особенности организации брифингов, пресс-конференций, презентаций. Даны рекомендации по созданию имиджа, фирменного стиля, использованию иных средств с целью повышения результативности деятельности компании.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21 я73-2 + Ч62 в05 я73-2 + С5*333.4 я73-2 + А6 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пасько М. В. 
Європейські країни з перехідною економікою в системі світової заборгованості: регулювання та управління зовнішнім боргом : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / М. В. Пасько; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблеми регулювання та управління зовнішнім боргом країни за сучасних умов. Досліджено основні теоретичні підходи щодо аналізу зовнішнього фінансування, розглянуто методику розрахунків критичних параметрів зовнішньої заборгованості країни, визначено прояви кризи зовнішньої заборгованості за умов фінансової глобалізації. Розкрито особливості процесу формування зовнішньої заборгованості у країнах з перехідною економікою та напрямки використання запозичень на міжнародних ринках, визначено вимоги щодо статистичного аналізу зовнішнього боргу країн з транзитивною економікою, проведено оцінку стабільності ситуації з зовнішнім боргом у даній групі країн. Охарактеризовано механізм регулювання зовнішнього боргу на національному та міжнародному рівнях, основні інструменти та методи управління боргом. Розглянуто питання формування ефективної стратегії регулювання зовнішнього боргу в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)261.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коюда В. О. 
Методологічний підхід до бізнес-планування розвитку підприємства / В. О. Коюда, М. І. Пасько // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9. - С. 394-402. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

У конкурентному середовищі розвиток підприємства значною мірою залежить від його обгрунтування на основі бізнес-планування. Формування бізнес-плану підприємства потребує обірунтованого підходу щодо його перспектив і потенційних можливостей для успішного функціонування, пропозицій нової продукції (послуг, робіт) для задоволення потреб споживачів. Запропоновано методологічний підхід до розробки бізнес-плану з урахуванням його особливостей та специфіки для конкретного підприємства на основі компонентів "чорної скриньки" і у взаємозв'язку з підготовкою - розробкою - прийняттям і реалізацією управлінських рішень. Уточнено й доповнено стадії процесу формування бізнес-плану (інформаційно-пошукова; підготовчо-аналітична; розробка) щодо сфер управлінських рішень згідно з рамками бізнес-планування, де управлінська складова є ключовим ланцюгом із визначення шляхів і конкретизації цілей та завдань структурних підрозділів з метою забезпечення стратегічного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-233.1 + У010.355.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прудников А. М. 
Роль углерода в формировании наноструктуры и магнитных свойств гибридных пленок Ni - C / А. М. Прудников, Р. В. Шалаев, А. И. Линник, В. Н. Варюхин, М. И. Пасько // Физика и техника высоких давлений. - 2016. - 26, № 1/2. - С. 46-58. - Библиогр.: 19 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: К663.6-18 + В371.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14388 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Коюда В. О. 
Бізнес-процеси сучасного промислового підприємства / В. О. Коюда, М. І. Пасько // Бізнес Інформ. - 2018. - № 1. - С. 302-311. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Узагальнено і систематизовано підходи до переліку складових бізнес-процесів з урахуванням основних факторів діяльності підприємства (предмет діяльності, особливості технологічного процесу, специфіка ринків, життєвий цикл (ЖЦ) укції, ЖЦ підприємства і т. ін.). Досліджено сутність управління бізнес-процесами згідно з авторськими підходами до опису, змістовності послідовності операцій процесу перетворення вхідних параметрів на вихідні як результат закритого процесу. Рекомендовано для забезпечення ефективного управління використовувати системи бізнес-процесів згідно з їх ключовою роллю й рівню у виробничо-господарській діяльності підприємства. Обгрунтовано управлінський підхід до бізнес-процесів на основі їх класифікації і запропоновано для промислового підприємства: ключові бізнес-процеси за потребою та ієрархією (операційні, забезпечуючі, управлінські, розвиваючі); визначальні бізнес-процеси (допоміжні, додаткові) відносно ключових бізнес-процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коюда В. О. 
Теоретично-прикладні аспекти формування іміджу вищого навчального закладу / В. О. Коюда, М. І. Пасько // Проблеми економіки. - 2018. - № 3. - С. 113-121. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження сутності, змістовності та наповнюваності іміджу вищого навчального закладу, складових його забезпечення та визначення пріоритетних завдань для формування позитивного іміджу конкретної освітньої установи у конкурентному агресивному середовищі. Досліджено підходи до формування позитивного іміджу навчального закладу (НЗ) на ринку освітніх послуг в Україні у конкурентному середовищі, що суттєво впливає на зростання кількості потенційних і платоспроможних абітурієнтів. Саме позитивний імідж є важливим стимулом для школярів щодо обрання НЗ для навчання. Дослідження питання формування іміджу НЗ розглядається як постійний процес відповідно до суспільних потреб і вимог сьогодення. Проаналізовано основні напрямки досліджень кола вчених, фахівців і практиків, які займаються вивченням і дослідженням проблем іміджу навчальних закладів в Україні, виокремлено недоопрацювання, упущення та інші фактори негативного впливу на привабливість вищих навчальних закладів. Виявлені недоліки щодо результатів досліджень потребують системно-комплексного підходу до процесу формування - розвитку - підвищення позитивного іміджу вітчизняних навчальних закладів як єдиного цілого. За результатами дослідження сутності, змістовності і наповнюваності були виділені основні елементи іміджу НЗ як засобу й інструменту, об'єкта управління, який орієнтовано на цільові групи і, насамперед, абітурієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-211.1 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зуєвська Н. В. 
Моделювання процесу вибухового руйнування залізистих кварцитів / Н. В. Зуєвська, О. М. Чала, О. С. Тарасюк, М. В. Пасько // Вісті Донец. гірн. ін-ту. - 2018. - № 1. - С. 39-45. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета проведених досліджень - розрахунок динамічних характеристик породи і вибухової речовини за умов ВАТ Полтавський ГЗК для подальшого комп'ютерного моделювання в динамічних пакетах. Методика дослідження полягає в комп'ютерному моделюванні процесу вибухового руйнування масиву гірських порід свердловинними зарядами з використанням програми "ANSYS AUTODYN". Розглянуто особливості проведення буропідривних робіт (БПР) під час формування постійних бортів кар'єрів, які розробляють скельні породи, із використанням звичайних способів підривання, що викликає значні порушення законтурного масиву. Це призводить до виположування укосів, у порівнянні із проектом, і вимагає додаткових витрат на штучне зміцнення укосів уступів або рознесення бортів з метою відновлення транспортних берм на граничному контурі кар'єру. В силу гірничо-геологічних умов сучасний стан гірничої промисловості вимагає проведення робіт, спрямованих на поліпшення існуючої технології видобутку корисних копалин. Буропідривні роботи, які є невід'ємною частиною технологічного ланцюжка виробництва, також потребують постійного вдосконалення. Застосування сучасних засобів математичного моделювання вибухового руйнування гірських порід надає змоу оцінити характер вибуху і оптимізувати параметри вибухових робіт. Встановлено данні за розробленою методикою по визначенню динамічних характеристик грунтів, які можна використовувати для подальшого комп'ютерного моделювання в динамічних пакетах. Проведено розрахунки динамічних характеристик залізистих кварцитів та вибухової речовини, виходячи з даних ультразвукових досліджень, наведено методику перерахунку їх статичних і динамічних пружних властивостей. Розраховано основні гідродинамічні параметри детонаційних хвиль і продуктів детонації. Одержано моделі, які надають змогу розглянути процес руйнування гірської породи у процесі взаємодії зарядів, що надає можливість визначити оптимальні відстані між ними за умовами енергонасиченості масиву і необхідного ступеня дроблення.


Індекс рубрикатора НБУВ: И138,3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пасько М. І. 
Економіко-філософські основи управління маркетинговою діяльністю підприємства / М. І. Пасько // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1. - С. 373-382. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено маркетинг як унікальне явище сучасного підприємства. Узагальнено та систематизовано погляди щодо поняття "маркетингова діяльність", виокремлено сутність та визначальні елементи, запропоновано авторське визначення. Аналітичний підхід філософського бачення та розуміння управління маркетингом як явища базується на такому: предметне пізнання окремого явища - процес управління маркетинговою діяльністю підприємства (УМДП) як підсистеми суб'єкта господарювання; пізнання явища як елемента системи, де проявляється система взаємозв'язків і взаємовідносин у процесі УМДП; конкретне пізнання процесу УМДП через реальні форми, взаємодії та взаємовпливи із зовнішнім мінливим оточенням. Цілісний підхід економічного та філософського бачення УМДП дозволив обірунтувати особливості маркетингової філософії УМДП як управлінської концепції, що передбачає ринково-стратегічну орієнтацію виробничо-збутової діяльності та систему управління, скоординовану на постійне дослідження ринків збуту та потреб споживачів з метою отримання максимального прибутку. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в систематизації й узагальненні економічного та філософського уявлення про управління маркетингом як базової функції управління підприємством у ринковому середовищі. Уточнено та доповнено елементи сутності, змістовності та наповнюваності маркетингової діяльності як явища в діяльності підприємства. Об'єднаний підхід дозволив обгрунтувати ключові аспекти процесу УМДП у ринковому середовищі та концентрації уваги на пріоритетних завданнях у маркетинговій діяльності сучасного підприємства, що є фундаментом взаємозалежності та взаємообумовленості потенційних можливостей сфери виробництва та реалізації товарів (послуг) для обгрунтування характеру, напрямків і масштабів успішної діяльності суб'єкта господарювання в конкурентному середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пасько М. І. 
Економіко-філософські основи управління маркетинговою діяльністю підприємства / М. І. Пасько // Бізнес Інформ. - 2020. - № 1. - С. 373-382. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено маркетинг як унікальне явище сучасного підприємства. Узагальнено та систематизовано погляди щодо поняття "маркетингова діяльність", виокремлено сутність та визначальні елементи, запропоновано авторське визначення. Аналітичний підхід філософського бачення та розуміння управління маркетингом як явища базується на такому: предметне пізнання окремого явища - процес управління маркетинговою діяльністю підприємства (УМДП) як підсистеми суб'єкта господарювання; пізнання явища як елемента системи, де проявляється система взаємозв'язків і взаємовідносин у процесі УМДП; конкретне пізнання процесу УМДП через реальні форми, взаємодії та взаємовпливи із зовнішнім мінливим оточенням. Цілісний підхід економічного та філософського бачення УМДП дозволив обірунтувати особливості маркетингової філософії УМДП як управлінської концепції, що передбачає ринково-стратегічну орієнтацію виробничо-збутової діяльності та систему управління, скоординовану на постійне дослідження ринків збуту та потреб споживачів з метою отримання максимального прибутку. Наукова новизна проведеного дослідження полягає в систематизації й узагальненні економічного та філософського уявлення про управління маркетингом як базової функції управління підприємством у ринковому середовищі. Уточнено та доповнено елементи сутності, змістовності та наповнюваності маркетингової діяльності як явища в діяльності підприємства. Об'єднаний підхід дозволив обгрунтувати ключові аспекти процесу УМДП у ринковому середовищі та концентрації уваги на пріоритетних завданнях у маркетинговій діяльності сучасного підприємства, що є фундаментом взаємозалежності та взаємообумовленості потенційних можливостей сфери виробництва та реалізації товарів (послуг) для обгрунтування характеру, напрямків і масштабів успішної діяльності суб'єкта господарювання в конкурентному середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського