Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Певна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Певна С. Є. Суб'єктний простір саморозвитку особистості / С. Є. Певна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 7. - С. 98-104. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто питання суб'єктного простору саморозвитку особистості. Розглянуто та порівняно визначення суб'єктного простору та Я-концепції особистості. Визначено, що від самовизначення залежать взаємовідносини людини з оточуючими, ставлення до власної діяльності, усвідомлення власної індивідуальності та її значущості. Зазначено, що сформованість суб'єктного простору саморозвитку визначає міру внутрішньої свободи індивіда, міру самостійності людини, її духовне самовизначення в суспільстві, в культурі і в собі самому. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Певна С. Є. Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб'єктної позиції студентів / С. Є. Певна // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб'єктної позиції студентів. Висвітлено 3 підходи до навчання англійської мови: комунікативний, інтенсивний та лінгвокультурологічний. В результаті проведеного дослідження виявлено переваги та недоліки всіх 3-х методик, унаслідок чого зроблено висновок, що для досягнення мети формування суб'єктної позиції студентів засобами англійської мови неможливо зупинити свій вибір на будь-якій із цих методик (підходів), а треба вибірково, комбіновано та гармонійно використовувати окремі елементи кожної з них залежно від ситуації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Певна С. Є. Формування суб'єктної позиції майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Є. Певна; Держ. закл. ''Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Старобільськ, 2015. - 20 c. - укp.Проаналізовано стан розробленості проблеми формування суб'єктної позиції майбутніх педагогів у філософській, соціологічній та психолого-педагогічній літературі. Визначено сутність і зміст суб'єктної позиції педагога, особливості формування суб'єктної позиції майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки, охарактеризовано рівні сформованості суб'єктної позиції студентів - майбутніх педагогів. Обгрунтовано педагогічні умови формування суб'єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель формування суб'єктної позиції майбутніх педагогів у процесі іншомовної професійної підготовки, експериментально перевірено ефективність моделі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА417096 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|