Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Пентилюк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Пентилюк М. І. 
Методика навчання рідної мови в середніх навчальних закладах : Підруч. для студ. вищ. закл. освіти / М. І. Пентилюк, А. Г. Галетова, С. О. Караман, Т. В. Коршун, А. В. Нікітіна, І. П. Лопушинський. - К. : Ленвіт, 2000. - 264 c. - Бібліогр.: с. 260-261. - укp.

Розкрито роль рідної мови у реалізації концепції національної освіти в Україні, зміст та організацію навчання рідної мови у школах нового типу. Висвітлено особливості засвоєння лінгвістичної теорії, зокрема, лексики, фразеології, морфології, синтаксису, орфографії та пунктуації. Викладено методику словникової роботи на уроках рідної мови, зв'язного мовлення. Визначено основні напрями роботи зі стилістики, шляхи удосконалення знань, мовних умінь і навичок у старших класах, а також проблеми професійної підготовки студентів-філологів до роботи в школах різних типів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0

Шифр НБУВ: ВА596881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пентилюк М. І. 
Актуальні проблеми сучасної лінгводидактики : зб. ст. / М. І. Пентилюк. - К. : Ленвіт, 2011. - 255 c. - укp.

Висвітлено розвиток української лінгводидактики в контексті Державного стандарту базової і повної освіти в Україні. Розглянуто питання стандартизації мовної освіти і завдання вчителя-словесника. Проаналізовано генетичні та функціональні особливості української мови (УМ), розкрито концептуальні засади її навчання. Викладено компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті. Увагу приділено проблемам шкільної методики навчання УМ, описано когнітивну та комунікативну методики навчання мови в середніх школах, розкрито текстоцентричний аспект формування риторичних умінь і навичок учнів. Висвітлено наукові засади формування професійного мовлення студентів-філологів, роль лінгвістики тексту у фаховій підготовці майбутніх вчителів-філологів у психолінгвістичному і культуромовному аспектах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912 я44 + Ш141.14-913 я44

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пентилюк М. І. 
Дидактичні засади роботи з науковою термінологією у вищій школі / М. І. Пентилюк // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59. - С. 10-15. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні підходи, закономірності та принципи роботи з науковою термінологією у процесі навчання української мови у вищій школі. Серед дидактичних принципів виділено ті, що фактично впливають на засвоєння наукової термінології майбутніми спеціалістами, розвиток їх професійного мовлення, забезпечують реалізацію модульної технології навчання.

Рассмотрены дидактические подходы, закономерности и принципы работы с научной терминологией в процессе обучения украинскому языку в высшей школе. Среди дидактических принципов выделены те, которые активно обеспечивают реализацию модульной технологии обучения.

Regarded the didactic approaches, mechanisms and principles of work with scientific terminology during teaching the Ukrainian language in higher school. Among the didactic principles were isolated principles those which actively influence the learningof scientific terminology of future experts, the development of their professional language and provide the realization of modular technology of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пентилюк М. І. 
Інтегративний характер професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника / М. І. Пентилюк // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 287-292. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості інтеграції філологічних дисциплін у навчальному процесі філологічних факультетів. Проаналізовано навчання студентів з позицій асоціативних системних зв’язків, що встановлюються на міждисциплінарному рівні в межах професійної освіти. Особливу увагу приділеноя міжпредметним зв’язкам лінгвістичного та літературознавчого циклів, що становлять основу філологічної підготовки майбутніх учителів-словесників.

Рассмотрены особенности интеграции филологических дисциплин в учебном процессе филологических факультетов. Пронализировано обучение студентов с позиций ассоциативных системных связей, которые устанавливаются на междисциплинарном уровне в пределах профессионального образования. Особое внимание уделено межпредметным связям лингвистического и литературоведческого циклов, что составляют основу филологической подготовки будущих учителей-словесников.

Regarded the peculiarities of integration of philological disciplines in the educational process of philological faculties. Analyses the teaching of students from the point of associative system connections which are established on the interdisciplinary level within the professional education. The special attention is paid to interdisciplinary relations between the subjects of linguistic and literary cycles which serve as basis of philological training of future teachers-philologists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стратегічні напрямки розвитку сучасної української лінгводидактики : монографія / Н. А. Васильківська, С. В. Воробець, Л. М. Головата, Ж. Д. Горіна, Л. І. Гуцул, Т. Є. Гуцуляк, Г. І. Дідук-Ступ'як, М. С. Заоборна, І. В. Іванкович, К. Я. Климова, Т. М. Котик, М. Й. Криськів, О. В. Кульбабська, І. А. Кучеренко, Т. В. Ліштаба, О. О. Маленко, Л. І. Мамчур, Г. П. Мацюк, Т. М. Миколенко, С. В. Мунтян, М. Я. Наливайко, М. Б. Лановик, Т. Г. Окуневич, О. П. Орлова, Е. Я. Палихата, М. І. Пентилюк, О. І. Петришина, М. В. Пігур, Л. В. Струганець, Г. Л. Токмань, О. В. Турко, І. М. Хом'як, Л. О. Штафірна, О. П. Штонь, С. Т. Яворська; ред.: Е. Я. Палихата, О. І. Петришина; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2021. - 351 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Проаналізовано теоретичні і практичні аспекти сучасної української лінгводидактики, оптимальні шляхи розвитку мовної освіти. Нинішній освітній простір осмислено як багатовимірне полікультурне динамічне середовище, яке вбирає когнітивні, емоційні, символічні та інші компоненти. Висвітлено особливості формування мовної особистості учня і студента, технологію сучасного уроку української мови з огляду на концепцію НУШ, особливості професійної підготовки майбутніх фахівців, інноватику в організації занять у закладах освіти різних рівнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912 + Ш141.14-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867590 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського