Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Пересадько Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Пересадько Г. О. 
Управління стратегіями диверсифікації промислових підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Г. О. Пересадько; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2008. - 20 c. - укp.

Науково обгунтовано теоретико-методичні засади управління стратегіями диверсифікації діяльності промислових підприємств за ринкових умов господарювання. Проаналізовано сучасні наукові підходи щодо визначення категорії "стратегія диверсифікації діяльності". Показано роль управління стратегіями диверсифікації у системі стратегічного менеджменту сучасного підприємства. Розкрито сутність поняття диверифікації діяльності, охарактеризовано її види та підвиди, удосконалено їх класифікацію. Запропоновано методичний підхід щодо аналізу бізнес-портфеля підприємства з метою визначення шляхів оптимізації його структури та внесення коректив у стратегії диверсифікації. Розроблено теоретико-методичні підходи та методичні інструменти поетапного ітераційного відбору й управління стратегіями диверсифікації діяльності промислових підприємств на підставі кількісного багатофакторного оцінювання відповідності стратегічного потенціалу підприємства зовнішнім умовам господарювання. Удосконалено науково-методичний підхід щодо побудови комплексу економіко-математичних моделей для оптимізації стратегій диверсифікації діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-43-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єпіфанов А. О. 
Управління ризиками банків : монографія : у 2 т. Управління ризиками банків / А. О. Єпіфанов, Т. А. Васильєва, С. М. Козьменко, О. В. Козьменко, І. О. Школьник, С. В. Лєонов, Л. Ковач, Т. Г. Савченко, Г. О. Пересадько, О. В. Абакуменко; ред.: А. О. Єпіфанов, Т. А. Васильєва. - Суми, 2012. - 299 c. - Бібліогр.: с. 261-295 - укp.

Розглянуто практичні механізми управління ризиками банків, побудованих з урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду банківського ризик-менеджменту. Розкрито специфічні особливості виникнення, прояву, ідентифікації, оцінки та регулювання ринкових ризиків і ризиків системних характеристик. Виявлено проблемні аспекти й узагальнено сучасні підходи до управління ринковими ризиками (процентним і валютним), ризиками системних характеристик банків (ліквідності, достатності капіталу, пратоспроможності), а також маркетинговими ризиками банку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР0262.10-99-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354161/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пересадько Г. О. 
Маркетингові дослідження ринку продукції промислових підприємств України : монографія / Г. О. Пересадько. - Харків : Діса плюс, 2015. - 575 c. - Бібліогр.: с. 523-546 - укp.

Систематизовано маркетингові ризики промислових підприємств, основні теоретичні засади визначення сутності маркетингових досліджень та практичні аспекти ідентифікації ефективності їх проведення. Увагу приділено комплексному аналізу інструментів реалізації маркетингових досліджень промисловими підприємствами, здатності будувати прогнози та моделювати розвиток суб'єктів господарювання. Визначено організаційно-інформаційне забезпечення маркетингових досліджень на промислових підприємствах. Наведено ключові засади та практичні аспекти маркетингових досліджень конкурентного середовища та ринкової позиції підприємств на промислових ринках. Увагу приділено узагальненню теоретичних підходів маркетингового дослідження поведінки споживачів і ролі маркетингових комунікацій. Досліджено методичні підходи маркетингового стратегічного планування на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-82-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Васильєва Т. А. 
Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств / Т. А. Васильєва, Г. О. Пересадько // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2016. - № 3. - С. 44-51. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Базисом формування конкурентоспроможності промислових підприємств є наявність конкурентних переваг на ринку збуту, які повинні стати ключовим елементом маркетингових досліджень конкурентного середовища промислових підприємств. Обгрунтовано важливість оцінювання не стільки наявності конкурентних переваг промислових підприємств, скільки умов та факторів впливу, які забезпечили її наявність. Розроблена концепція маркетингових досліджень конкурентної позиції промислових підприємств на ринку збуту продукції передбачає формалізацію наявності конкурентних переваг, сформованих за рахунок ефективності використання відповідних внутрішніх по відношенню до промислових підприємств (виробничих, технологічних, кваліфікаційних, організаційних, управлінських, інноваційних, економічних) та/або зовнішніх (якісних, іміджевих, кон'юнктурних, збутових, інформаційно-комунікаційних) чинників конкурентного середовища. В якості методичного інструментарію обрано бінарний підхід із використанням рангів, який дозволяє провести оперативну оцінку, врахувати пріоритетність чинників конкурентного середовища та ступінь їх взаємозалежності і взаємообумовленості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Інституціалізація як фактор забезпечення розвитку системи інвестиційно-інноваційної безпеки України : колект. монографія / K. N. Abdullayev, T. Busarieva, O. Ievsieienko, E. Matthnai, O. Shvidanenko, O. Suschenko, L. Volokhova, V. Zakharenko, С. В. Арестов, М. О. Багорка, Ю. А. Бондар, З. В. Гбур, Т. С. Глушкова, Л. В. Дибчук, А. М. Голіцин, Л. В. Дибчук, Т. И. Егорова-Гудкова, А. М. Іванов, Д. В. Кабаченко, С. В. Ковальчук, О. Є. Кононова, І. І. Крилова, І. М. Кукса, Н. І. Легінькова, В. М. Макаров, М. М. Макортецький, В. О. Матросова, Н. В. Можайкіна, В. С. Наумов, І. О. Новік, І. А. Островський, М. С. Пантелєєв, Пань Ли, Г. О. Пересадько, М. О. Перов, В. В. Писаренко, О. В. Підлісна, Т. О. Погорєлова, Ю. Д. Радіонов, М. А. Саєнсус, Л. М. Сорока, Э. М. Сорока, О. О. Стрижак, Л. Ю. Сударкіна, І. В. Фабрика, Ю. В. Федотова, С. В. Черкасова, В. Е. Шедяков, Н. М. Шматько, Н. І. Юрченко; ред.: О. Л. Гальцева, О. В. Покатаєва, В. Г. Маргасова, К. С. Салига, А. Г. Семенов, Т. В. Стройко, В. В. Коваль, Н. Г. Метеленко, К. С. Шапошников, Н. М. Шмиголь; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя. - Херсон : Гельветика, 2019. - 487 c. - укp. - рус. - англ.

Досліджено методологічні та прикладні питання економічного розвитку. Зазначено, що на сьогодні стратегія розвитку є домінуючою в дослідженні світової економіки. Світогосподарська практика підтверджує системну сутність економічного розвитку, її об'єктивний характер, дуалістичну природу, безпрецедентні (позитивні та негативні) впливи на мікро- та макрорівень економічного розвитку країн світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-995 + У9(4УКР)0-56-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА836998 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пересадько Г. О. 
Методологічні засади маркетингових досліджень ринку збуту продукції промислових підприємств України : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Г. О. Пересадько; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Сєвєродонецьк, 2018. - 40 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади та методичного забезпечення організації та проведення маркетингових досліджень ринку збуту продукції промислових підприємств України. Поглиблено розуміння змісту поняття маркетингових досліджень промислових підприємств. Удосконалено принципи їх проведення та суб'єктну складову. Обґрунтовано концепцію й основні положення запровадження мультиплексивного механізму маркетингових досліджень промислових підприємств. Розвинуто методологію структурного оцінювання ємності ринку збуту цих підприємств. Теоретично й емпірично обґрунтовано дієвість каналів впливу на ємність ринку збуту промислових підприємств машинобудування та хімічної промисловості в Україні. Розроблено концепцію й інструментарій оцінювання умов формування попиту та пропозиції на ринку збуту промислових підприємств, конкурентної позиції промислових підприємств. Розроблено теоретико-методологічне підґрунтя організації стратегічного маркетингового дослідження. Розвинуто науково-методичний інструментарій оцінювання динамічної стійкості ринкової позиції промислових підприємств. Обґрунтовано методологію оцінювання та прогнозування розвитку промислових підприємств України. Розроблено методологію й інструментарій формалізації двостороннього зв’язку між індикаторами розвитку промислових підприємств та макроекономічним середовищем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-82-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433341 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського