Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Перцов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Лавриненко О. М. 
Вилучення іонів цинку з розчинів методом гальванокоагуляційного фазоутворення / О. М. Лавриненко, В. А. Прокопенко, М. В. Перцов // Укр. хим. журн. - 2001. - 67, № 11-12. - С. 28-32. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г576.63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21854 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Подольська В. І. 
Вплив магнетиту на швидкість мікробного вилужування галеніту із золотовмісної руди / В. І. Подольська, А. І. Єрмоленко, З. Р. Ульберг, М. В. Перцов // Экотехнологии и ресурсосбережение. - 2003. - № 6. - С. 26-31. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено кінетику та ефективність вилужування сульфіду свинцю за допомогою культури тіобактерій, яка містить Thiobacillus ferrooxidans і Thiobacillus thiooxidans. Експериментально виявлено прискорення мікробіологічного вилужування сульфіду з природного та синтетичного галеніту у разі додавання збагаченого магнетиту та під дією постійного електричного поля малої напруженості. Запропоновано механізми даного процесу. Зазначено, що оптимальне співвідношення галеніт: магнетит у біомінеральній суспензії складає (4:1)-2.


Ключ. слова: галеніт, мікробне вилужування, магнетит
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Перцов М. 
Специфіка ролі флейти в інструментальних камерних творах Олега Безбородька / М. Перцов // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавcтво. - 2017. - № 1. - С. 10-17. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено специфіку ролі флейти в інструментальних камерних творах сучасного українського композитора Олега Безбородька. Охарактеризовано творчість даного автора, який використовує новітні тенденції, що охоплюють інтерес до такої техніки сучасної композиції як сонорика. Композитор переосмислює роль флейти залежно від обраного виконавського ансамблю. Звернено увагу на найновітніші прийоми гри на флейті, що значно розширюють можливості її використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.722 + Щ315.23-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Перцов М. О. 
Комплекс засобів виразності в творах для флейти соло українських композиторів XXI cт. / М. О. Перцов // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24. - С. 164-169. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Дослідження присвячено аналізу виразних засобів у творах для флейти соло українських композиторів початку XXI ст. Попри стильову різноманітність авторів можна відмітити тенденцію до розширення виконавських можливостей флейти шляхом використання новітніх прийомів гри. Характерною ознакою є зростання ролі виконавця, який часто виступає в якості співавтора, здійснюючи формотворення у п'єсах, написаних із використанням алеаторичного принципу. Твори для інструмента соло потребують дотримання балансу між інтонаційністю, технікою дихання, артикуляцією, володінням технічними навичками та специфікою звучання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.722-73(4УКР) + Щ310.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Перцов М. О. 
Композиторська творчість Олени Сєрової: традиції та новації / М. О. Перцов // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 177-181. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Окреслено особливості життєвого та творчого шляху української композиторки Олени Сєрової. Виділено основні принципи композиторського мислення авторки. Визначено, що її творчий підхід дотичний специфіці настанов, які актуалізуються в культурі постмодерну. Підкреслено активну участь О. Сєрової у тих проектах, що відбуваються в сфері академічної музики, і в якості організатора, і в якості учасника. Відзначено, що для її творів притаманне поєднання новацій та певних традицій. Вихідним пунктом є звернення до українського фольклору, традиційних жанрів і форм та використання елементів провідних композиторських технік XX ст., як-то мінімалізму, сонорики, що допомагають втілювати потрібне образне наповнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 Сєрова О.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Перцов М. О. 
Композиторська творчість Олени Сєрової: традиції та новації / М. О. Перцов // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 177-181. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Окреслено особливості життєвого та творчого шляху української композиторки Олени Сєрової. Виділено основні принципи композиторського мислення авторки. Визначено, що її творчий підхід дотичний специфіці настанов, які актуалізуються в культурі постмодерну. Підкреслено активну участь О. Сєрової у тих проектах, що відбуваються в сфері академічної музики, і в якості організатора, і в якості учасника. Відзначено, що для її творів притаманне поєднання новацій та певних традицій. Вихідним пунктом є звернення до українського фольклору, традиційних жанрів і форм та використання елементів провідних композиторських технік XX ст., як-то мінімалізму, сонорики, що допомагають втілювати потрібне образне наповнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 Сєрова О.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Перцов М. О. 
Флейтова музика України: витоки, історична еволюція та сучасні тенденції : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01 / М. О. Перцов; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ, 2018. - 16 c. - укp.

Здійснено теоретичне та практичне обгрунтування комплексного дослідження флейтової музики України і на цій основі проаналізовано її витоки, історичну еволюцію, сучасні тенденції та перспективи розвитку. З'ясовано, що становлення флейтової національної школи пов'язано із формуванням професійної багаторівневої освіти (музичні училища, консерваторії) та розвитком композиторської практики. У середині XX ст. з'являються флейтові твори концертного типу, а на початку XXI ст. збільшується кількість камерних ансамблевих та сольних; у творах сучасних композиторів (О. Безбородько, О. Шмурак та ін.) широко використовуються новітні виконавські техніки – multiphonics, whistle tones, jet whistles. Встановлено, що в XX – XXI ст. у зв'язку з активізацією уваги до флейти в популярній музиці з'являються нові прийоми гри, і в таких напрямах, як джаз та World Music, використовуються етнічні різновиди флейти. Виникають модифікації європейської флейти шляхом здійснення численних змін у конструкції, проводяться експерименти з матеріалами (срібло, золото, титан, платина, ПВХ) і конструкціями типів головок (головка-метелик, головка глісандо, "UpRite", система Кінгма, Drelinger та ін.). Перспективи функціонування флейти в Україні визначаються її поширенням в естрадній музиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.722-73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Перцов М. О. 
Комплекс засобів виразності в творах для флейти соло українських композиторів XXI cт. / М. О. Перцов // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24. - С. 164-169. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Дослідження присвячено аналізу виразних засобів у творах для флейти соло українських композиторів початку XXI ст. Попри стильову різноманітність авторів можна відмітити тенденцію до розширення виконавських можливостей флейти шляхом використання новітніх прийомів гри. Характерною ознакою є зростання ролі виконавця, який часто виступає в якості співавтора, здійснюючи формотворення у п'єсах, написаних із використанням алеаторичного принципу. Твори для інструмента соло потребують дотримання балансу між інтонаційністю, технікою дихання, артикуляцією, володінням технічними навичками та специфікою звучання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.722-713(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського