1. |
Петракова Є. Р. Політичний маркетинг в Україні: сутність і функціональна роль : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Є. Р. Петракова; Одес. нац. юрид. акад. - О., 2004. - 16 c. - укp.Розглянуто актуальні теоретичні та прикладні аспекти політичного маркетингу, його основні засоби і технології. Висвітлено український досвід політичної діяльності, визначено специфіку вітчизняного ринку влади. Проведено всебічне дослідження практики використання сучасних базових політичних технологій, зокрема електоральних, рекламних, іміджевих, інформаційних. На підставі аналізу застосування методів і засобів політичного маркетингу зроблено висновок, що політична сфера українського суспільства переходить на новий, вищий рівень розвитку на основі принципів самоорганізації та демократизму. Наведено рекомендації щодо удосконалення форм і методів політичного маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА332400 Пошук видання у каталогах НБУВ
|