Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=Петров Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Боровиков В. В. 
Способ контроля остаточного ресурса уплотнений силовых гидроцилиндров / В. В. Боровиков, Г. Д. Петров, В. Е. Прохорович // Техн. диагностика и неразрушающий контроль. - 1999. - № 1. - С. 49-52. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

С целью прогноза остаточного ресурса резиновых уплотнений крупногабаритных гидродомкратов изложен теоретический подход и на примере агрегатов наземного оборудования стартовых космических комплексов представлены результаты практического обследования. Результаты могут быть применены в отрасли тяжелого машиностроения.


Індекс рубрикатора НБУВ: К441.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петров Г. М. 
Приречений на любов до астрономії / Г. М. Петров; НДІ "Миколаїв. астроном. обсерваторія". - Миколаїв : Атол, 2003. - 59 c. - (Біобібліогр. вчен. МАО МОН України). - укp.

Висвітлено основні етапи наукової, педагогічної та науково-організаційної діяльності видатного астронома Г.М.Петрова, наведено бібліографію його наукових праць.

Освещены основные этапы научной, педагогической и научно-организационной деятельности известного астронома Г.М.Петрова, приведена библиография его научных трудов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В6г(4УКР)7д

Шифр НБУВ: ВА655984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петров Г.  
Особливості фізичного розвитку та вегетативного індексу Кердо у студентів технічних спеціальностей в залежності від статі / Г. Петров // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 143-146. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено результати дослідження статевих особливостей фізичного розвитку і вегетативних показників серцево-судинної системи (за індексом Кердо) у студентів технічних спеціальностей.

Приведены результаты исследования половых особенностей физического развития и вегетативных показателей сердечно-сосудистой системы (с помощью индекса Кердо) у студентов технических специальностей.

In work results of research of sexual features of physical development and vegetative parameters of cardiovascular system (by means of index Кеrdо) at students of technical specialities are presented.


Ключ. слова: фізичний розвиток, функціональний вік, індекс Кердо
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петров Г. С. 
Особливості формування психофізіологічної організації у студентів в залежності від спрямованості навчання / Г. С. Петров, В. П. Ляшенко, І. В Кофан, І. В. Дрегваль, Г. В. Коробейніков // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 2. - С. 87-92. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено особливості психофізіологічної організації у студентів різних спеціальностей: фізіко-механічного (27 чоловіків та 35 жінок) та природничого (32 чоловіків та 30 жінок) факультетів. Вивчено показники сприйняття, уваги, пам'яті та мислення, розумову працездатність. За результатами досліджень встановлено, що формування психофізіологічної організації системи переробки інформації у студентів вищих навчальних закладів різних спеціальностей відбувається гетерохронно, залежно від спрямованості спеціальної підготовки. Виявлено, що системотвірними факторами до формування психофізіологічної організації системи переробки інформації у студентів фізико-механічного факультету є функції сприйняття простору, уваги і операційного мислення, а у студентів природничого факультету - функція уваги.

Исследованы особенности психофизиологической организации у студентов разных специальностей: физико-механического (27 мужчин и 35 женщин) и природоведческого (32 мужчины и 30 женщин) факультетов. Изучены показатели восприятия, внимания, памяти и мышления, умственную работоспособность. На основании результатов исследований можно заключить, что формирования психофизиологической организации системы переработки информации у студентов высших учебных заведений разных специальностей происходит гетерохронно, в зависимости от направленности специальной подготовки. Выявлено, что системообразующими факторами при формировании психофизиологической организации системы переработки информации у студентов физико-механического факультета являются функции восприятия пространства, внимание и операционное мышление, а у студентов природоведческого факультета - функция внимания.

Peculiarities of forming of psychophysiological organization in students of different specializations: physical-mechanical (25 male and 35 female) and nature (32 male and 30 female) faculties were studied. The parameters: perception, attention, memorythinking and mental capability were studied. The results are showed that the forming of psychophysiological organization of informational processing system in higher school students of different specializations is characterized by geterocronyisms with direction relation of specialty preparation. The study shows that the forming factors for psychophysiological organization of informational processing system in students of physical-mechanical faculty are perception of area, attention, operation thinking,and in students of nature faculty - attention functions.


Ключ. слова: психофізіологічна організація, студенти різних спеціальностей, розумова працездатність
Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.54в2:Ю9 + Ю940.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузнєцов В. Д. 
Причинно-наслідковий підхід до структури кредитно-модульної системи в фізичному вихованні студентської молоді на сучасному етапі / В. Д. Кузнєцов, Г. С. Петров // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 79-82. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено концептуальний підхід до проблеми форми та змісту педагогічного процесу освіти, навчання та виховання студентів у структурі кредитно-модульної системи.

Определен концептуальный подход к проблеме формы и содержания педагогического процесса образования, обучения и воспитания студентов по физическому воспитанию в структуре кредитно-модульной системы.

This article defends author's conceptual method to the problem of form and content pedagogical process of student's education, training and upbringing for the physical training in the structure of credit-module system.


Ключ. слова: модуль, фізичне виховання, студент, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.151.1

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Петров Г. С. 
Гендерні особливості розумової працездатності студентів різних спеціальностей / Г. С. Петров, В. П. Ляшенко, І. М. Кофан, І. В. Дрегваль // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 6. - С. 93-100. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Исследованы особенности умственной работоспособности у студентов разных специальностей: технических (27 мужчин и 35 женщин), естественных (32 мужчины и 30 женщин) и гуманитарных (20 мужчин и 26 женщин) специальностей. Изучены показатели восприятия, внимания, памяти, мышления и умственной работоспособности. На основании результатов исследований можно заключить, что формирование психофизиологической организации системы переработки информации у студентов высших учебных заведений разных специальностей происходит гетерохронно, в зависимости от направленности специальной подготовки. Выявлено, что обучение техническим специальностям приводит к развитию способности к установлению новых ассоциативных связей и формированию абстрактных понятий на основе анализа конкретных объектов. Обучение естественным специальностям способствует, наряду с развитием когнитивных функций, формированию восприятия временных интервалов. У студентов гуманитарных специальностей развивается внимание и ассоциативное мышление.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.54в2:Ю9 + Ю935.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коробейніков Г. В. 
Дослідження психофізіологічних станів, які виникають у спортивній діяльності / Г. В. Коробейніков, Г. В. Россоха, Л. Д. Коняєва, К. В. Медвидчук, Г. С. Петров // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 203. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.2 + Ю943-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Петров Г. С. 
Дослідження сенсомоторних реакцій спортсменів різних спеціалізацій / Г. С. Петров, І. М. Кофан, І. В. Дрегваль // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 208. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.911.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Коробейніков Г. В. 
Статевий диморфізм психофізіологічних показників у спортсменів високої кваліфікації / Г. В. Коробейніков, Л. Д. Коняєва, Г. В. Россоха, К. В. Медвидчук, Г. С. Петров // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 4. - С. 64-68. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.158.091

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Лубинський Н. Н. 
Термоерс і електропровідність твердих розчинів кобальтитів-галатів лантану і неодиму / Н. Н. Лубинський, Л. А. Башкіров, Г. С. Петров, А. І. Клиндюк // Термоелектрика. - 2009. - № 1. - С. 48-55. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В377 + В372.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23042 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Петров Г. С. 
Взаємозв'язок вегетативних, соматичних функцій та розумової працездатності у студентів різних спеціальностей : автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Г. С. Петров; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Показано, що статеві особливості фізичного розвитку у студентів різних спеціальностей характеризуються прискореним темпом біологічного дозрівання у дівчат у порівнянні з юнаками. В той же час за абсолютними значеннями параметрів фізичного розвитку юнаки мають вищий рівень функціональних можливостей організму. Динаміка стану вегетативної нервової системи у студентів різних спеціальностей протягом навчального року характеризується зростанням симпатичного тонусу у студентів технічних та природничих спеціальностей. У студентів-юнаків гуманітарних спеціальностей протягом навчального року виявлено превалювання парасимпатичного тонусу вегетативної нервової системи. Наприкінці навчального року у студентів-юнаків всіх спеціальностей спостерігається зростання розладу в діяльності вісцеральних систем. У студенток-дівчат такої тенденції не спостерігається. У студентів технічних спеціальностей виявилися кращі значення показників сприйняття простору, абстрактного та операційного мислення, у студентів природничих спеціальностей - показники сприйняття простору та асоціативного мислення, у студентів гуманітарних спеціальностей - параметрів абстрактного та асоціативного мислення. Проведений аналіз між антропометричними показниками та показниками вегетативного тонусу і розумової працездатності серед студентів різних спеціальностей протягом навчального року свідчить про зміни структури міжсистемних зв'язків. Так, наприкінці навчального року спостерігається більша кількість зв'язків, що свідчить про більшу напруженість механізмів регуляції внаслідок процесу стомлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.54 + Ю935.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Особливості адаптаційних реакцій студентів з різним напрямом навчання та рівнем фізичної активності : монографія / В. П. Ляшенко, Г. С. Петров, І. М. Кофан, В. В. Мізін; Дніпров. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпро : Ліра, 2018. - 211 c. - Бібліогр.: 242 назв. - укp.

Викладено результати багаторічних досліджень механізмів та особливостей адаптаційних реакцій у студентів з різним напрямом навчання та рівнем фізичної активності. Розглянуто особливості формування фізичного розвитку і розумової працездатності, досліджено тонус вегетативної нервової системи і міжсистемні співвідношення у студентів різного напряму навчання в динаміці навчального року. Вперше показано модуляцію вегетативного тонусу за оцінками вегетативних показників серцево-судинної і дихальної систем, встановлено закономірності взаємозв'язків між рівнем фізичного розвитку та розумовою працездатністю у студентів різного напряму навчання в динаміці навчального року. Визначено статеві та індивідуальні закономірності вегетативного тонусу, фізичного розвитку та стану психофізіологічних функцій у студентів протягом навчального року.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.51 + Р11(4УКР)025.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА825307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Панова І. О. 
Проблеми та перспективи українсько-іспанського двостороннього співробітництва / І. О. Панова, Г. А. Петров // Бізнес Інформ. - 2023. - № 2. - С. 33-38. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми і перспективи українсько-іспанського двостороннього співробітництва. Обгрунтовано основні напрями та проблеми, а також окреслено пріоритетні напрями взаємодії держав. Зазначено, що сутність зовнішньої політики полягає в тому, що це механізм, який національні уряди використовують для керування дипломатичними взаємодіями та відносинами з іншими країнами. Визначено, що зовнішня політика держави відображає її цінності та мету, сприяє досягненню її політичних і економічних цілей на світовій арені. Крім того, зовнішня політика деяких держав зосереджена саме на національній та міжнародній безпеці, що допомагає визначити, як будь-яка країна взаємодіє з міжнародними організаціями, такими як ООН, та з громадянами інших країн. Основними напрямами двостороннього співробітництва України та іспанії можна назвати економічний та політичний, а останнім часом - і воєнний напрям співробітництва. Водночас проблемами двостороннього співробітництва України та Іспанії є порушення економічного балансу між країнами, що призводить до посиленню кризи в економіці обох країн. Вдаючись до прогнозування пріоритетних напрямів двосторонньої взаємодії України та Іспанії, можна припустити, що основним пріоритетним напрямом найближчим часом буде саме іспанська допомога Україні у війні з Російською Федерацією, повоєнне відновлення України, а також допомога в інтегруванні України в ЄС і НАТО. Пріоритети зовнішньої політики Іспанії традиційно орієнтовані на Європу, Середземномор'я, Північну та Південну Америку. Вона рішуче підтримує зміцнення глобального управління, відіграючи активну роль у багатосторонній системі. Іспанія має особливі зростаючі інтереси в Європейському регіоні та співпрацює як із самим Європейським Союзом як із однодумцем у цьому регіоні, так і з партнерами ЄС, такими, наприклад, як Україна. Це політичне співробітництво підкріплюється торговельними та інвестиційними зв'язками і із особливою увагою до секторів інфраструктури та відновлюваної енергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80-18 + У9(4ІСП)80-18 + Ф4(4УКР),9(4ІСП)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського