Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Петропавловська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Петропавловська С. Є. 
Рекламний менеджмент : Курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ, 2003. - 76 c. - Бібліогр.: с. 71. - укp.

Визначено роль менеджменту у рекламному бізнесі. Розкрито сутність рекламного бізнесу. Висвітлено особливості розвитку українського рекламного ринку. Наведено характеристику основних засобів реклами. Розглянуто питання формування рекламного бюджету.

Определена роль менеджмента в рекламном бизнесе. Раскрыта сущность рекламного бизнеса. Освещены особенности развития украинского рекламного рынка. Приведена характеристика основных средств рекламы. Рассмотрены вопросы формирования рекламного бюджета.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-212.1 я73-2 + Ч620.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петропавловська С. Є. 
Маркетингова політика комунікацій : Курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 96 c. - Бібліогр.: с. 94. - укp.

Розглянуто складові маркетингової політики комунікацій. Охарактеризовано рекламу, стимулювання збуту, паблік рилейшнз, директ-маркетинг, Інтернет, ярмарки та виставки як елементи маркетингової комунікації.

Рассмотрены составляющие маркетинговой политики коммуникаций. Охарактеризованы реклама, стимулирование сбыта, паблик рилейшнз, директ-маркетинг, Интернет, ярмарки и выставки как элементы маркетинговой коммуникации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11я73-2 + У542.1я73-2

Шифр НБУВ: ВА643957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петропавловська С. Є. 
Промисловий та авіаційний маркетинг : Курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза, О. А. Радченко; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 56 c. - укp.

Наведено загальну характеристику попиту на продукцію промислового та авіаційного ринку України, а також напрями його маркетингових досліджень відповідно до положень "Державної комплексної програми розвитку авіаційної промисловості на період до 2010 р.". Проаналізовано вплив факторів мікросередовища на діяльність підприємств автотранспортної галузі.

Приведены общая характеристика спроса на продукцию промышленного и авиационного рынка Украины, а также направления его маркетинговых исследований в соответствии с положениями "Государственной комплексной программы развития авиационной промышленности на период до 2010 г.". Проанализировано влияние факторов микросреды и деятельности предприятий автотранспортной отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.5 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петропавловська С. Є. 
Паблік рилейшнз : курс лекцій / С. Є. Петропавловська, О. В. Хмельницька, Н. В. Моісеєва; Нац. авіац. ун-т. - К., 2007. - 48 c. - Бібліогр.: с. 48. - укp.

Розглянуто особливості формування у майбутніх фахівців уміння вирішувати практичні проблеми діяльності, спрямованої на зміцнення та розширення відносин з різними верствами суспільства, зміцнення репутації фірм, здійснення ділових комунікацій.

Рассмотрены особенности формирования у будущих специалистов умения решать практические проблемы деятельности, направленной на укрепление и расширение отношений с разными слоями общества, укрепления репутации фирм, осуществления деловых коммуникаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1я73-2 + Ч62в05я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р110110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петропавловська С. Є. 
Маркетингова політика розподілу : конспект лекцій / С. Є. Петропавловська, В. Є. Командровська, О. В. Хмельницька; Нац. авіац. ун-т. - К., 2008. - 48 c. - Бібліогр.: с. 47. - укp.

Розглянуто сутність і основні елементи маркетингової політики розподілу, наведено методи розподілу товарів. Обгрунтовано вибір каналів розподілу (КР), проаналізовано посередницьку діяльність у КР. Увагу приділено логістиці як формі фізичного розподілу товарів. Висвітлено особливості організації процесу продажу, охарактеризовано роздрібні підприємства залежно від товарного асортименту.

Рассмотрены сущность и основные элементы маркетинговой политики распределения товаров. Обоснован выбор каналов распределения (КР), проанализирована посредническая деятельность в КР. Внимание уделено логистике как форме физического распределения товаров. Освещены особенности организации процесса продаж, охарактеризованы розничные предприятия в зависимости от товарного ассортимента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Петропавловська С. Є. 
Промисловий маркетинг : курс лекцій / С. Є. Петропавловська, О. С. Борисенко; Нац. авіац. ун-т. - К. : НАУ-друк, 2009. - 96 c. - Бібліогр.: с. 93-95. - укp.

Показано роль маркетингу у становленні та розвитку ринкової економіки. Висвітлено особливості функціонування промислового маркетингу (ПМ). Розглянуто специфіку споживчої поведінки на промисловому ринку (ПР). Охарактеризовано комплекс ПМ. Наведено загальну характеристику ПР. Проведено порівняльний аналіз промислового та споживчого ринків. Увагу приділено процесу промислової закупівлі. Описано методи ціноутворення.

Показана роль маркетинга в становлении и развитии рыночной экономики. Освещены особенности функционирования промышленного маркетинга (ПМ). Рассмотрена специфика потребительского поведения на промышленном рынке (ПП). Охарактеризован комплекс ПМ. Приведена общая характеристика ПР. Проведен сравнительный анализ промышленного и потребительского рынков. Внимание уделено процессу промышленной закупки. Описаны методы ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-2 + У9(4УКР)300-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смерічевський С. Ф. 
Бренд-менеджмент : навч. посіб. / С. Ф. Смерічевський, С. Є. Петропавловська, О. А. Радченко; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2019. - 155 c. - Бібліогр.: с. 154-155 - укp.

Наведено методи формування брендів у системі маркетингу. Розкрито зміст і функції політики просування брендів з погляду теорії взаємодії суб'єктів ринкових відносин, що допоможе майбутнім фахівцям ухвалювати ефективні виробничі, організаційні та наукові рішення, які відповідатимуть сучасним вимогам. Зауважено, що набуті у процесі вивчення дисципліни знання та навички допоможуть згодом готувати матеріали для підприємств, розробляти бренд продукту, здійснювати моніторинг рекламних повідомлень і масових комунікацій у галузі підприємницької діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 я73 + У542.10-803.43 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського