1. |
Пилатюк О. Б. Першовиконання музичного твору як феномен сучасного соціокультурного континууму : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О. Б. Пилатюк; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2006. - 17 c. - укp.Комплексно розглянуто феномен першовиконання у сучасній музичній культурі. Побудовано узагальнену теоретичну модель першовиконання, компонентами якої є утворення образно-емоційної установки виконавця та корелятивний процес підготовки нового твору до сценічного представлення, який призводить до утворення інтерпретаційної концепції. Проаналізовано категорію образно-естетичної психологічної установки виконавця у процесі підготовки нового твору до представлення на концертній естраді у двох вимірах: як одного з найважливіших компонентів теоретичної моделі першовиконання та у соціо-естетичному. Запропоновано дефініцію особливостей корелятивного процесу виконання у підготовці нового твору як сутнісного елемента теоретичної моделі та соціо-естетичного явища. Наведено основні функції першовиконання як актуального суспільного явища на підставі узагальнення соціо-естетичних характеристик. Значну увагу приділено особливостям першовиконання за умов глобалізованого суспільства. Надано рекомендації щодо оптимального застосування форм і методів репрезентації нового твору. Проведено опитування видатних сучасних українських композиторів і піаністів львівської школи з метою визначення їх індивідуального тлумачення феномену першовиконання, узагальнено їх досвід. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.71 + Щ315.42-73(4УКР-2ЛВО)-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347767 Пошук видання у каталогах НБУВ
|