Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Писаренко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Писаренко К. Ю. 
Міжнародно-правові аспекти участі України у боротьбі із незаконним обігом наркотичних засобів : автореф. дис... канд. юрид. наук / К. Ю. Писаренко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено сучасний стан правовідносин у сфері міжнародного співробітництва у боротьбі з незаконним обігом наркотиків. Розроблено пріоритетні заходи протидії поширенню наркоманії та злочиності, пов'язаної з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів. Висвітлено питання забезпечення виконання взятих Україною міжнародних зобов'язань у даній сфері. Проаналізовано актуальні правові питання протидії наркобізнесу як злочину міжнародного характеру. Обгрунтовано можливості використання міжнародного досвіду з метою удосконалення внутрішнього законодавства та національної стратегії України. Визначено характер і специфіку транснаціональних злочинів, пов'язаних з незаконним обігом наркотичних засобів. Охарактеризовано основні етапи формування міжнародної нормативної бази, проаналізовано діяльність сучасної міжнародної інституційної системи у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків. Обгрунтовано необхідність удосконалення механізму правового регулювання протидії даним видам злочинності шляхом координації зусиль міжнародного співробітництва. Виявлено закономірності формування в суспільстві, зокрема серед молоді, неприйнятного ставлення до наркоманії як явища та підвищення ефективності чинного механізму запобігання її розповсюдженню. Розглянуто форми та методи участі України у міжнародній боротьбі з незаконним обігом наркотичних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.881.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Писаренко К. В. 
Мовний портрет людини в історичній прозі Р. Іваничука (на матеріалах романного триптиха "Хресна проща") : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / К. В. Писаренко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2016. - 17 c. - укp.

Вивчено мовні портрети у творчому доробку Р. Іваничука (на матеріалах історичного романного триптиха "Хресна проща"). Досліджено питання теоретичного обгрунтування явища портретизації людини в художньому тексті на підставі вчення щодо шляхів реалізації мовної особистості з урахуванням власне лінгвістичних особливостей творення мовного портрета (лексико-семантичних і структурно-синтаксичних зображувально-виражальних засобів, актуального членування тексту в межах ідіостилю письменника) та позамовних чинників (історичної достовірності, світоглядних орієнтацій автора). Результатом аналізу зазначених явищ стала характеристика як мовної особистості, а також опис функціонування та варіювання лексико-стилістичних елементів в художніх текстах Р. Іваничука у процесі його письменницької творчості. Художні тексти Р. Іваничука проаналізовано з погляду інтелектуалізованості мовлення, особливостей функціонування фразових (або текстових) вставок інших стилів, зокрема публіцистичного й епістолярного. Запропоновано типологію мовних портретів людини з опертям на екстралінгвістичні (особистість автора чи персонажа, кількість осіб, урахування соціальних аспектів життя людини) та внутрішньомовні (переважно лексичні) чинники. Дослідження текстів Р. Іваничука виявляє багатоманітну палітру мовних портретів, специфіку їх вербалізації та структурну складність їх системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Іваничук Р. І. 457

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рибіна О. І. 
Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів / О. І. Рибіна, Д. О. Шепілов, К. О. Писаренко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2020. - № 1. - С. 118-123. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто маркетингові комунікації в соціальних мережах, що дозволяють постійно підтримувати двосторонній зворотний зв'язок зі споживачами. Автори під маркетингом в соціальних медіа розуміють використання існуючих платформ для підвищення обізнаності про торгові марки серед споживачів шляхом використання принципів цих платформ. Визначено форми просування платформ: традиційні та соціальні (органічні). Проаналізовано та систематизовано найпопулярніші соціальні мережі, до яких відносяться: Facebook, Whatsapp, Youtube, Instagram, Tik Tok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat. Розглянуто соціальні медіа поділено на: соціальні мережі, професійні мережі, відеохостинги, медіа для обміну знаннями, мікро-блоги та форуми користувачів. Наведено ТОП соціальних мереж у світі станом на 2019 рік. Виокремлено та обгрунтовано переваги маркетингу в соціальних медіа, а саме: створення бренду, лояльність клієнтів, конверсії, обслуговування клієнтів, підвищення обізнаності та брендингу, зростання клієнтської бази, залучення трафіку, лідів та продажів тощо. Оскільки соціальні мережі сприяють активному спілкуванню між компаніями та споживачами, стимулюють взаємодію серед користувачів - в роботі з'ясовано фактори, що впливають на залучення клієнтів; досліджено, який контент на сторінці бренду у соціальних мережах приваблює більшість та викликає бажання повторного візиту. Обгрунтовано, що при застосуванні SMM (SocialMediaMarketing) потрібно більше уваги приділяти до опублікованої інформації, оскільки це один з основних чинників впливу на клієнтів. Наголошено на важливості відкритості як головного чинника при створенні довірчих стосунків "бренд-споживач", що в результаті формують поведінку покупця і в реальності. Доведено, що SMM - потужна медіа платформа зв'язку з клієнтами, побудови бренду, збільшення продажів та залучення трафіку веб-сайтів, оскільки за допомогою соціальних мереж бренд демонструє свою відкритість до спілкування. Обгрунтовано, що за допомогою соціальних мереж бренди залишаються в тренді.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Писаренко К. О. 
Розробка веб-сервісу динамічного формування прогнозу бюджету в залежності від історії користувача / К. О. Писаренко, Т. В. Оніщенко, О. С. Пригожев // Інформатика та мат. методи в моделюванні. - 2021. - 11, № 4. - С. 316-330. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Планування бюджету завжди було і залишається важливою частиною життя будь-якої людини. Мета роботи - збільшення заощаджень користувача за рахунок використання розробленого веб-сервісу для динамічного формування прогнозу, який оснований на базовій моделі користувача та автоматичному підборі комбінацій методів прогнозування в кожному конкретному випадку шляхом аналізу якості та кількості історії користувача. Правильний розподіл доходів, планування витрат і збільшення накопичень залишаються досить актуальними питаннями. Правильне складання бюджету та витрат вимагають все більше зусиль, спрямованих на досягнення високої якості відповідних прогнозних оцінок. Крім того, питання в цих сферах пов'язані з високим ступенем невизначеності. При аналізі таких процесів головною проблемою є можливість генерувати якісні прогнози. Через вади існуючих рішень запропоновано розробити власний веб-сервіс динамічного формування прогнозу бюджету в залежності від історії користувача. Запропоновано моделі, проаналізовано важливість кожного з елементів моделі, показано як базова модель бюджету трансформується в користувальницьку модель, показано використання моделей в методі динамічного формування прогнозу. Завдяки використанню розроблених моделей, метод дозволяє для кожного конкретного випадку враховуючи окремі позначені елементи для побудови прогнозу. Представлений метод аналізує якість та кількість історії користувача та автоматично підбирає комбінацію методів прогнозування в кожному конкретному випадку для вирішення економічних та фінансових питань користувачів. Проаналізовано збільшення заощаджень сімей після використання розробленого веб-сервісу, заснованого на запропонованих моделях. Аналіз показав середнє збільшення заощаджень в 1,3 рази серед 74 сімей в порівнянні з кількістю заощаджень без використання розробленого веб-сервісу, заснованого на запропонованих моделях та методі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100666 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського