Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Пліш І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Пліш І. В. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти в школах приватної форми власності [Електронний ресурс] / І. В. Пліш. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/627/473

Розглянуто та вказано на особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процесі управління якістю освіти в школах приватної форми власності. Актуальність і соціальна значущість проблеми якості навчання в приватній школі для розвитку суспільства, посилення ролі управління щодо її забезпечення, недостатній рівень практичної реалізації зумовили пошук шляхів використання ІКТ в управлінні якістю освіти в школах приватної форми власності. Запропоновано структуру інформаційного освітнього середовища, сформованість якого надає можливість оперативно й ефективно приймати управлінські рішення. Зазначено, що це позитивно впливає на якість навчально-виховного процесу і якість освіти.

Рассмотрены и выделены особенности использования информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в процессе управления качеством образования в школах частной формы собственности. Актуальность и социальная значимость для развития общества проблемы качества обучения в частной школе, усиление роли управления относительно его обеспечения, недостаточный уровень ее практической реализации обусловили поиск путей использования ИКТ в управлении качеством образования в школах частной формы собственности. Предложена структура информационной образовательной среды, сформированность которой дает возможность оперативно и эффективно принимать управленческие решения. Отмечено, что это положительно влияет на качество учебного процесса и качество образования

The article deals with the peculiarities of the use of information and communication technologies (ICT) in the process of the quality education management in private schools. The social importance and the novelty of private education as well as the role of the quality education management and in the same time the lack of practical realization of the effective mechanisms caused the search of the effective technologies of the quality management. The structure of information education environment was proposed into the article. The main goal is to give opportunity to be effective and operative in the process of decision making. The positive influence on the education process was underlined


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пліш І. В. 
Маркетинг освітніх послуг як чинник впливу на якість освіти в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій в загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / І. В. Пліш. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 5. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/742/546

Розглянуто особливості використання маркетингу в процесі управління якістю освіти в ЗНЗ, зокрема в школах приватної форми власності. Виокремлено важливість маркетингових досліджень для успішного управління якістю освіти навчального закладу. Зазначено, що маркетинг в управлінні освітою — це новий підхід до організації навчально-виховного процесу, який забезпечує якісне, ефективне навчання, зорієнтоване на формування особистості кожного учня. Проаналізовано роль маркетингу у здійсненні ефективного управління якістю освіти в ЗНЗ та його використання як джерела даних щодо відповідності реальних і прогнозованих результатів діяльності закладу освіти соціальному замовленню.

Рассмотрены особенности использования маркетинга в процессе управления качеством образования в общеобразовательных учебных заведениях (ОУЗ), в частности в школах частной формы собственности. Определена важность маркетинговых исследований для успешного управления качеством образования учебного заведения. Отмечено, что маркетинг в управлении образованием — это новый подход к организации учебно-воспитательного процесса, который обеспечивает качественное, эффективное обучение, ориентированное на формирование личности каждого ученика.

The article deals with the peculiarities of marketing in the process of education quality management in secondary education institutions in particular in private schools. The importance of marketing investigations for the successful education quality management in private schools is defined. The marketing in education management it's a new approach to the education process organization which provides qualified and effective education oriented on the pupil's personal development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пліш І. В. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти в загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / І. В. Пліш; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та розроблено модель використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) управління якістю освіти в ЗНЗ, виокремлено організаційно-педагогічні умови її функціонування (орієнтація на мету, визначену з урахуванням результатів маркетингових досліджень та узгоджену з усіма учасниками навчально-виховного процесу, охоплення ІКТ всіх аспектів діяльності ЗНЗ, активне залучення керівництва й учителів до використання ІКТ в діяльності ЗНЗ, оперативне внесення змін у діяльність ЗНЗ як результат систематичного неперервного моніторингу НВП). Уточнено поняття "інформаційно-комунікаційні технології управління якістю освіти" як певної сукупності підмножини електронних освітніх ресурсів і спеціалізованих програмно-апаратних засобів широкого призначення, що використовуються в управлінні для забезпечення якості освітніх процесів і результатів. Удосконалено підходи до цілепокладання у використанні ІКТ управління якістю освіти в ЗНЗ, ІКТ-опосередковані форми управління якістю освіти в школі, процес управління ЗНЗ шляхом поєднання традиційних та інформаційно-комунікаційних технологій і засобів управління. Набули подальшого розвитку вимоги до ІКТ-середовища навчального закладу, його складників, у т.ч. до компетентності керівників ЗНЗ, вчителів та учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392022 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пліш І. В. 
Практика застосування ІКТ в управлінні якістю освіти в гімназії приватної форми власності / І. В. Пліш // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 180-183. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі управління якістю освіти в гімназіях приватної форми власності. Запропоновано структуру інформаційного освітнього середовища, сформованість якого надає можливість оперативно та ефективно приймати управлінські рішення. Зазначене, в свою чергу, позитивно впливає на якість навчально-виховного процесу та якість освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч421 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пліш І. В. 
Хмарні технології як один із складників ІТ-середовища школи / І. В. Пліш // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 192-197. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему управління якістю освіти в загальноосвітніх навчальних закладах. Виокремлено потребу пошуку та розроблення нових шляхів та засобів в управлінні якістю освіти, які передбачають застосування хмарних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421 в2:З97 + З970 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пліш І. В. 
Сучасна школа: інформаційні технології як чинник управління якістю освіти : монографія / І. В. Пліш, Л. А. Карташова; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ, 2014. - 266 c. - Бібліогр.: с. 226-266 - укp.

Вивчено наукові підходи до вирішення проблеми управління якістю освіти. З'ясовано особливості маркетингових освітніх послуг сучасної школи. Проаналізовано інформаційні технології як фактор впливу на формування цілей, стратегій і траєкторій навчання та виховання в школі. Охарактеризовано сучасне ІТ-середовище управління якістю освіти у школі. Запропоновано алгоритмічний підхід до використання інформаційних технологій у зазначеному управлінні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козуб В. О. 
Особливості еволюційного розвитку бізнес-моделей міжнародних компаній / В. О. Козуб, Л. О. Чернишова, І. М. Пліш // Проблеми економіки. - 2019. - № 1. - С. 12-19. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - теоретичне дослідження сутності, еволюції та класифікації бізнес-моделей міжнародних компаній залежно від бізнес-процесів їх діяльності. Розглянуто поняття "бізнес" і "модель". Узагальнено наукові положення щодо розуміння сутності "бізнес-модель". Бізнес-модель запропоновано розглядати як спрощене відображення механізму ведення певної економічної діяльності, пов'язаної з виробництвом продукції (продажем товарів, наданням послуг, виконанням робіт), що є цінною для споживача та забезпечує отримання прибутку. Наведено ключові елементи бізнес-моделі міжнародної компанії. Виділено відмінності бізнес-моделі від стратегії компанії. Надано варіанти застосування бізнес-моделей міжнародних компаній на практиці. Здійснено теоретичне дослідження еволюції бізнес-процесів міжнародної компанії. Констатовано наявність кількох класифікаційних підходів до формування бізнес-моделі міжнародної компанії на основі аналізу досліджень учених у галузі бізнес-моделювання. Запропоновано класифікацію видів бізнес-моделей міжнародних компаній за такими ознаками: залежно від напрямку розвитку бізнесу, за функціональною приналежністю, залежно від ступеня відкритості бізнес-моделі. Систематизовано методичні підходи до побудови бізнес-моделі міжнародної компанії. Охарактеризовано особливості, переваги та недоліки базових бізнес-моделей "від виробництва" та "від клієнта". Надано характеристику бізнес-моделей міжнародної компанії за функціональною ознакою та залежно від масштабу інвестицій, зроблених для її підтримки. Визначено нові напрямки формування бізнес-моделей на основі розвитку сучасних інформаційних технологій, які забезпечують створення нових конкурентних переваг міжнародних компаній на ринку. Наведено критерії, які дозволяють вітчизняним компаніям побудувати ефективну, сучасну бізнес-модель.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Горбаль Н. І. 
Циркулярні бізнес-моделі для сталого розвитку українських підприємств / Н. І. Горбаль, І. В. Пліш // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Проблеми економіки та упр. - 2021. - 5, № 1. - С. 15-29. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Досліджено сутність, принципи, передумови та світовий досвід переходу від лінійної до циркулярної моделі економіки та забезпечення сталого розвитку вітчизняних підприємств за допомогою адаптації циркулярних бізнес-моделей (ЦБМ). Проаналізовано світові, передусім європейські, досвід і практику та наведено успішні приклади їх застосування провідними підприємствами світу. Показано, що циркулярна модель є корисною не тільки для екології та навколишнього середовища, а й для економічної ефективності підприємств. У підсумку підтверджено гіпотезу щодо глобальної необхідності та високої ефективності зміни економічної моделі з лінійної на циркулярну на різних рівнях. Ураховуючи світовий досвід і наведені рекомендації, зокрема щодо "зелених закупівель", вітчизняним підприємствам доцільно активно впроваджувати ЦБМ для сталого розвитку та підвищення міжнародної конкурентоспроможності, а державі - розробити чітку стратегію переходу на циркулярні принципи економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131 + У9(4УКР)290 + У50-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:ПЕУ Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дорош О. І. 
Планування грошових потоків на підприємстві / О. І. Дорош, І. В. Пліш // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. - 2021. - 3, № 2. - С. 21-28. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано визначення поняття "грошовий потік" (ГП), "планування ГП" і надано узагальнене визначення цих понять. Наведено ключові типи ГП на підприємстві. Висвітлено основні зовнішні та внутрішні чинники, які впливають на грошовий оборот підприємства. Досліджено процес планування ГП і розроблено послідовність планування ГП за видами виробничо-господарської діяльності з чіткою деталізацією кожного етапу. Визначено джерела надходжень на підприємства від фінансової, інвестиційної та операційної діяльності, видатки на ці види діяльності та можливості оптимізування з пошуком можливостей збільшення надходжень і мінімізування видатків. Запропоновано використання таких інструментів планування ГП, як платіжний календар, план-графік, плановий бюджет руху грошових коштів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.356

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101837 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського