Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Подановська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Подановська Г. 
Підготовка студентів до формування літературознавчої компетенції як основи літературного розвитку молодших школярів / Г. Подановська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 1. - С. 123-131. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Аргументовано необхідність формування літературознавчої компетенції у вчителів початкових класів, які, в свою чергу, формуватимуть літературознавчу компетенцію в учнів. Розкрито зміст літературознавчої компетенції та особливості підготовки студентів до її формування у молодших школярів. Визначено сутність понять «компетентність», «компетенція», «літературний розвиток». Охарактеризовано структурні компоненти літературознавчої компетенції – практичне ознайомлення з літературознавчими поняттями, сприймання, аналіз літературного твору. Наведено неповний перелік понять тематичного словника для формування літературознавчої компетенції у молодших школярів. З метою професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ рекомендовано ознайомити їх з роботою підручників із читання.

Аргументирована необходимость формирования литературоведческой компетенции в учителей начальных классов, которые, в свою очередь, будут формировать литературоведческую компетенцию у учащихся. Раскрыто содержание литературоведческой компетенции и особенности подготовки студентов к ее формированию у младших школьников. Определена сущность понятий «компетентность», «компетенция», «литературное развитие». Охарактеризованы структурные компоненты литературоведческой компетенции - практическое знакомство с литературоведческими понятиями, восприятие, анализ литературного произведения. Приведен неполный перечень понятий тематического словаря для формирования литературоведческой компетенции у младших школьников. С целью профессиональной подготовки студентов педагогических ВУЗ рекомендовано ознакомить их с работой учебников по чтению.

The article examines the contents of the notion “literary competence” and the peculiarities of training of students for its formation as the basis of junior pupils’ development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Подановська Г. 
Психолого-педагогічні та методичні умови формування основ читацької самостійності молодших школярів / Г. Подановська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 96-102. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему розвитку читацької самостійності молодших школярів, оскільки саме сформованість навичок самостійної роботи з книжкою є однією з передумов інтелектуального і духовного розвитку. Проаналізовано психолого-педагогічні умови формування основ читацької самостійності на уроках класного та позакласного читання молодших школярів. Зауважено, що треба пам’ятати майбутнім вчителям початкових класів про створення необхідних організаційних умов, серед яких особливе значення має наявність книг, спеціальних підставок для виставок книг, вдумливо оформленого „Куточка читача”, де можна самим брати книжки, берегти книгу, не брати її брудними руками тощо. Виокремлено важливі аспекти у структурі і змісті уроків класного і позакласного читання. Подано зразок структури основного типу уроку позакласного читання в ІІІ - VI класах.

Рассмотрена актуальная проблема развития читательской самостоятельности младших школьников, поскольку именно формирование навыков самостоятельной работы с книгой является одной из предпосылок интеллектуального и духовного развития. Проанализированы психолого-педагогические условия формирования основ читательской самостоятельности на уроках классного и внеклассного чтения младших школьников. Отмечено, что надо помнить будущим учителям начальных классов о создании необходимых организационных условий, среди которых особенно большое значение имеет наличие книг, специальных подставок для выставок книг, вдумчиво оформленного "Уголка читателя", где можно самим брать книги, бережно к ним относиться, не брать их грязными руками и т. п. Выделены важные аспекты в структуре и содержании уроков классного и внеклассного чтения. Подан образец структуры основного типа урока внеклассного чтения в III - VI классах.

Actual problems of independence readers younger students, since it is the skills of independent work with the book is a prerequisite to the intellectual and spiritual development. Analyzed the psychological and pedagogical conditions of formation of basic readers independence in classroom lessons and extracurricular reading younger students. It is noted that it is necessary to remember primary school teachers to create the necessary institutional conditions, among which the most important is the availability of books, special supports for exhibitions of books, thoughtful design "Corner reader." Based on "the Corner reader" can be taken by the book, carefully treat her not to take her dirty hands and the like. Highlight important aspects of the structure and content of classroom lessons and extracurricular reading. Served sample structure of the main types of home reading lessons in classes III - VI.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.0 + Ш141.14-911.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Подановська Г. В. 
Формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв'язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. В. Подановська; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2021. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв'язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою. Розроблено, теоретично обґрунтовано й апробовано експериментальну методику формування комунікативної компетентності молодших школярів на уроках літературного читання та роботи з дитячою книжкою. На основі чинної програми з української мови та літературного читання створено експериментальну емпірико-динамічну модель, яка включає дидактичні підходи, психолого-педагогічні та дидактично-методичні умови, загальнодидактичні, лінгводидактичні та власне методичні принципи літературного читання, методи, прийоми, засоби та форми навчання, систему комунікативно зорієнтованих вправ і завдань, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності молодших школярів. Укладена система охоплює навчально-тренувальні комунікативно зорієнтовані вправи і завдання: аналітичні, репродуктивно-конструктивні, творчо-комунікативні. Ефективність експериментальної методики формування комунікативної компетентності молодших школярів на основі взаємозв'язку уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою доведено за результатами контрольного зрізу педагогічного експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449573 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського