Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Подорожна А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Подорожна А. С. 
Характеристика післявакцинального імунітету до дифтерії у дітей під впливом гепатиту А : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.02.02 / А. С. Подорожна; АМН України, ДУ "Ін-т епідеміології та інфекц. хвороб ім. Л.В. Громашевського". - К., 2011. - 23 c. - укp.

На підставі інтегративного підходу до моніторингу функціонального стану імунної системи дітей, які перехворіли на гепатит А, вперше виявлено інтермітуючий характер напруженості протидифтерійного імунітету та його взаємозв'язок з перебігом гепатиту А через клітинну та гуморальну ланки системи неспецифічного імунного захисту дітей. Розроблено показники прогнозованих закономірностей зміни рівня активного штучного протидифтерійного, гуморального та клітинного імунітету залежно від віку, рівня первинної захищеності на етапах перебігу гепатиту А у дітей. Виявлено закономірність неповного відновлення рівня активного штучного антитоксичного протидифтерійного імунітету у дітей, які перехворіли на гепатит А.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.515.23-532 + Р733.514.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383692 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Подорожна А. І. 
Тематичний контроль у викладанні математики в середніх і старших класах (з досвіду роботи) / А. І. Подорожна // Наша шк.. - 2013. - № 1. - С. 63-66. - Бібліогр.: 4 назви. - укp. - рус.

Розглянуто актуальну проблему виховання творчої активності учнів у процесі навчання математики. Вказано на властиві процесу навчання протиріччя та проблеми, подолання яких викладено у засобах вирішення цих проблем. Висвітлено новизну авторського досвіду, його технологію та результати. Виділено основні компоненти уроку: рівнева диференціація завдань, оцінювальна діяльність вчителя, діагностика результату, корекція знань і умінь. Звернено увагу на проблематизацію педагогічної взаємодії вчителя та учня – вчитель не виховує, не викладає, але актуалізує, стимулює тенденцію дитини до особистісного зростання, дослідницьку активність самого учня, створює умови для здійснення дитиною моральних вчинків, націлює його на розвиток власних здібностей. Констатовано, що коли учні звикають працювати за поданою системою, досить різко змінюється стимул навчання, учні вчаться планувати свою діяльність, бачити кінцеву мету роботи.

Рассмотрена актуальная проблема воспитания творческой активности учащихся при обучении математике. Указано на присущие процессу обучения противоречия и проблемы, преодоление которых изложены в способах решения этих проблем. Освещены новизна авторского опыта, его технология и результаты. Выделены основные компоненты урока: уровневая дифференциация задач, оценочная деятельность учителя, диагностика результата, коррекция знаний и умений. Обращено внимание на вопрос педагогического взаимодействия учителя и ученика – учитель не воспитывает, не преподает, но актуализирует, стимулирует тенденцию ребенка к личностному росту, исследовательскую активность самого ученика, создает условия для осуществления ребенком нравственных поступков, нацеливает его на развитие собственных способностей. Констатировано, что когда ученики привыкают работать по заданной системе, достаточно резко меняется стимул обучения, учащиеся учатся планировать свою деятельность, видеть конечную цель работы.

The actual problems of education of creative activity of students in teaching mathematics. Indicated in the learning process inherent contradictions and problems, the overcoming of which are set out in the ways of solving these problems. Lit novelty author's experience, his technique and results. The basic components of a lesson: the level differentiation of tasks, the estimated activity of the teacher, the diagnosis result, correction of knowledge and skills. Attention is drawn to the problem of pedagogical interaction between teacher and student - teacher does not educate , not teaching , but updated , stimulates the child's tendency to personal growth , exploratory activity of the student , creates the conditions for the implementation of child moral behavior , it aims to develop their own abilities. It was stated that when the students get used to work on a given system, rather abruptly changing incentive training, students learn to plan their activities, see the ultimate goal of the work.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Подорожна А. О. 
Навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей професійно спрямованої дискусії на заняттях з іноземної мови / А. О. Подорожна // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2015. - № 46. - С. 130-136. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Рассмотрены методы обучения профессионально направленной коммуникативной компетенции студентов инженерно-педагогических специальностей, как неотъемлемой составляющей профессиональной компетентности будущих технических специалистов, с помощью адекватной организации учебных занятий и использования аутентичных образцов. Обоснована целесообразность и необходимость развития умений и навыков иноязычного общения у студентов инженерно-педагогических специальностей при современных условиях интеграции и глобализации образовательного пространства и общества в целом.

Розглянуто методи навчання професійно спрямованої комунікативної компетенції студентів інженерно-педагогічних спеціальностей, як невід’ємної складової професійної компетентності майбутніх технічних фахівців, за допомогою адекватної організації навчальних занять і запровадження автентичних зразків. Обгрунтовано доцільність і необхідність розвитку вмінь і навичок іншомовного спілкування у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей за сучасних умов інтеграції та глобалізації освітнього простору та суспільства в цілому.

The given article deals with the implementation of training techniques of professionally directed communicative competence of future engineer-teachers as an important component of their professional competence which is derived with the help of appropriate organization of studies and use of authentic standards; the grounding of the suitability and necessity of technical students’ foreign language communication in the modern conditions of education integration and globalization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вядрова Н. Г. 
Сучасні моделі фінансового супермаркету в Україні / Н. Г. Вядрова, А. М. Подорожна, Л. А. Якуценя // Фін.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 2. - С. 55-67. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто сутність поняття "фінансовий супермаркет" (ФСМ). Проаналізовано теоретичні та практичні умови функціонування ФСМ. Визначено фактори, що гальмують розвиток ФСМ в Україні. Увагу приділено проблемам законодавчого урегулювання діяльності ФСМ на території України. Досліджено та проаналізовано процес функціонування ФСМ в Україні на прикладі АТ "ОТП БАНК".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Подорожна А. П. 
Проблема диференціації статевого виховання та сексуальної просвіти у професійній діяльності педагогів / А. П. Подорожна // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 141-148. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми статевого виховання сучасної молоді. Доведено необхідність статевого виховання та небезпечність акцентованої сексуальної просвіти школярів. Зроблено висновок, що запропоновані наразі програми сексуального виховання є недосконалими, такими, що провокують дітей на ранній початок безладного статевого життя з усіма негативними наслідками. Перспективним напрямком проблеми є вдосконалення підготовки педагогів до проведення адекватного ознайомлення школярів із питаннями статевого розвитку людини, висвітленими у моральному аспекті.

Рассмотрены актуальные проблемы полового воспитания современной молодежи. Доказана необходимость полового воспитания и опасность акцентированного сексуального просвещения школьников. Сделан вывод, что предлагаемые сейчас программы сексуального воспитания являются несовершенными, такими, которые провоцируют детей на раннее начало беспорядочной половой жизни со всеми негативными последствиями. Перспективным направлением проблемы является совершенствование подготовки педагогов к проведению адекватного ознакомления школьников с вопросами полового развития человека, освещенными в моральном аспекте.

The article examines the problem of sex education of today's youth. It proves the necessity of sex education and the dangers of an accentuated sex education of school children. The author concludes that existing curricula of Сsex education' are not perfect in that they push children to become sexually active prematurely and irresponsibly which often has negative consequences. The author suggests improving the quality of the training of teachers for introducing school children to this issue which should be presented with its moral aspects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ч421.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського