Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Покотилова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Покотилова О.  
Экономические и правовые аспекты реструктуризации земельных отношений аграрных предприятий / О. Покотилова // Экономика Украины. - 1999. - № 6. - С. 64-68. - рус.

Окреслено основні проблеми реформування земельних відносин на сучасному етапі (перехід до права власності, спільної часткової власності, оренди тощо). Подаються пропозиції з удосконалення законодавства та механізму реструктуризації земельних відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320 + Х859(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Покотилова О. І. 
Рефлексивний підхід в процесі прийняття управлінського рішення щодо формування асортименту підприємства / О. І. Покотилова // Екон. вісн. Донбасу. - 2012. - № 3. - С. 185-188. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведено аналіз теоретично-методичних підходів для вирішення завдань прийняття управлінських рішень, щодо формування асортименту, обгрунтовано той погляд, що вибір підходу до формування асортиментної пропозиції залежить від типу ринку, на якому функціонує підприємство. Запропоновано використання рефлексивного підходу на ринку споживача як найбільш доцільного, до якого відноситься ринок продуктів харчування. Розглянуто процес прийняття рішення менеджером щодо формування асортименту на різних типах ринку із застосуванням класичного та рефлексивного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-823

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Покотилова О. І. 
Формування товарного асортименту підприємств харчової промисловості на основі рефлексивного підходу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. І. Покотилова; Нац. ун-т харч. технологій. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано концептуальні положення формування товарного асортименту підприємства на основі сучасних підходів, зокрема рефлексивного, а також організаційно-інформаційне забезпечення його практичної реалізації. Проведено дослідження й ідентифікація груп економічного впливу на процес формування товарної пропозиції підприємств харчової промисловості, розроблено напрями впливу на групи покупців продовольчих товарів із врахуванням їх інтенціональних особливостей. Розроблено модель формування конкурентно-раціонального асортименту товарів підприємств харчової промисловості. Запропоновано організаційно-інформаційне забезпечення реалізації механізму управління товарним асортиментом підприємств на основі рефлексивного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407969 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського