Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Попелюшко Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Попелюшко Р. П. 
Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці : автореф. дис... канд. психол. наук / Р. П. Попелюшко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему впливу самооцінки на формування особистості молодої людини. Теоретично обрунтовано й емпірично досліджено вплив якісних і кількісних показників самооцінки на формування особистісних характеристик студентів ВНЗ. Обгрунтовано підхід до самооцінки як до динамічної системи. Описано розроблений і апробований комплекс методів дослідження рівнів даного феномену. Установлено загальні й індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів системи самооцінки. Описано рівні самооцінки. Відзначено, що результати дослідження дозволяють з'ясувати суть механізму функціонування самооцінки як складової системи регуляції поведінки та діяльності особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Попелюшко Р. 
Акмеологічний підхід як умова підвищення якості освіти / Р. Попелюшко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3. - С. 60-68. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

З метою підвищення якості навчання актуалізовано акмеологічний підхід у навчально-виховному й управлінському процесі загальноосвітньої школи та показано взаємозв'язок і взаємопроникнення понять "акмеологія" і "якість освіти". Узагальнено теоретичні матеріали із зазначеної теми, показано можливості їх використання в практиці загальноосвітньої школи та перспективи подальшого вивчення поняття "якість освіти". Надано оцінку роботи загальноосвітньої школи з позицій акмеологічного підходу та визначено можливі перспективи вдосконалення діяльності освітньої установи. Розглянуто й охарактеризовано основні ознаки акмеологічної позиції учня в навчальному процесі та умови її формування і розвитку. Приділено увагу структурі акмеологічних технологій. Зроблено висновок, що застосування акмеологічних принципів як складової частини навчально-виховного процесу та керування школою дозволяє запропонувати всім суб'єктам освіти нові моделі взаємодії та кінцевого результату діяльності школяра.

С целью повышения качества обучения актуализирован акмеологический подход в учебно-воспитательном и управленческом процессе общеобразовательной школы и показана взаимосвязь понятий "акмеология" и "качество образования". Обобщены теоретические материалы по данной теме, показаны возможности их использования в общеобразовательной школе и перспективы дальнейшего изучения понятия "качество образования". Дана оценка работы общеобразовательной школы с позиций акмеологического подхода и определены возможности совершенствования деятельности учебного учреждения. Раскрыты и охарактеризованы основные признаки акмеологической позиции ученика в учебном процессе, условия ее формирования и развития. Уделено внимание структуре акмеологических технологий. Сделан вывод, что применение акмеологических принципов как составной части учебно-воспитательного процесса и управления школой позволяет предложить всем субъектам образования новые модели взаимодействия и конечного результата деятельности школьника.

The article considers perspective possibilities of acmeologic approach to the education contents, technologies of students' education, and school management. The author researches peculiarities of student's acmeologic position formation in the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Попелюшко Р. П. 
Особливості психологічної допомоги при домашньому насильстві / Р. П. Попелюшко // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 1. - С. 352-359. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему насильства над жінкою та дитиною в сім'ї. Виявлено витоки сімейного насильства - у звичаях суспільства, у системі норм і правил щодо поведінки чоловіків і жінок. Вказано, що суспільство підтримує та винагороджує тих, хто дотримується цих правил, і карає за їх порушення. Розглянуто класифікацію видів насильства, засновану на характері насильницьких дій (фізичне, сексуальне, психологічне, економічне насильство). Зазначено, що домашнє насильство є комплексним видом насильства. Проаналізовано характерні ознаки поведінки потенційних жертв насильства. Зазначено, що допомога потерпілим від насильства має свою специфіку залежно від того, хто її здійснює, кому її надають, у якій формі буде вона здійснюватися. Наведено рекомендації для консультантів, що працюють із проблемами насильства в родині. Визначено чотирнадцять основних стадій роботи з наслідками насильства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.241 + С5*644

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Попелюшко Р. П. 
Психолого-аксіологічні засади реабілітації комбатантів при віддалених наслідках стресогенних впливів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.04 / Р. П. Попелюшко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2021. - 44 c. - укp.

Розглянуто питання реабілітації комбатантів із віддаленими наслідками посттравматичного стресового розладу на психолого-аксіологічних засадах. Проведено комплексний аналіз теоретичних засад різних аспектів стресогенних впливів і їх віддалених наслідків. Систематизовано наукові і практичні знання про природу та типові прояви посттравматичного синдрому в учасників бойових дій. Визначено основні напрями психологічної реабілітації віддалених наслідків стресогенних впливів в учасників бойових дій. Обґрунтовано психолого-аксіологічний підхід до вивчення особистості комбатанта, який поєднує системний опис психолого-фізіологічних і ціннісних особливостей та умов розвитку його особистості як неповторної й унікальної цілісності буття комбатанта. Апробовано діагностичний інструментарій, рекомендовано його до використання для моніторингу успішності подолання віддалених наслідків стресогенних впливів на особистість. З'ясовано ступінь прояву ознак віддалених наслідків стресогенних впливів в учасників бойових дій. Розроблено й апробовано модель психологічного супроводу (на психолого-аксіологічних засадах реабілітації) комбатантів із віддаленими наслідками стресогенних впливів і їх сімей. Визначено ефективність психологічної реабілітації комбатантів із віддаленими наслідками стресових впливів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942.9-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449731 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського