Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Продайко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Продайко М. Ю. 
Сутність і взаємозв'язок понять "практика" та "практичне навчання" / М. Ю. Продайко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто поняття "практика", її складники. Виділено найважливіші риси, форми. Конкретизовано поняття "практичне навчання" та визначено взаємозв'язок практики та практичного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Продайко М. Ю. 
Логіка : навч.-метод. посіб. / М. Ю. Продайко; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Д. : Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, 2012. - 167 c. - Бібліогр.: с. 164-167 - укp.

Розглянуто базові структурні елементи формальної логіки - форми мислення, закони правильного (логічного) мислення. Розкрито сучасні підходи до сутності мислення та його значення для майбутніх спеціалістів. Висвітлено тісний зв'язок мислення та мови. Доведено значення логіки як науки для сучасної людини. Визначено основні форми мислення, такі як поняття, судження. Акцентовано увагу на законах логіки, їх сутності, практичному значенні як для повсякденного життя, так і професійної діяльності. Розкрито сутність поняття "умовивід", особливості застосування, а також прикладне значення логіки як науки для розвитку та становлення інших наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766724 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Продайко М. Ю. 
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій як умова підвищення якості самостійної роботи студентів [Електронний ресурс] / М. Ю. Продайко. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 5. - Бібліогр.: 14 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/661/537

Висвітлено різні підходи у сучасній педагогічній літературі щодо визначення поняття "самостійна робота" як специфічного виду навчально-пізнавальної діяльності. Розглянуто існуючі класифікації самостійних робіт з використанням можливостей засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Акцентовано увагу на класифікації Джуді Харріса, що грунтується на пізнавальній діяльності того, хто навчається, та видах самостійної роботи студентів з використанням можливостей засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто поняття web-квеста як спеціально організованого виду дослідницької діяльності, для виконання якої студенти здійснюють пошук інформації у мережі за вказаними адресами.

Освещены различные подходы в современной педагогической литературе относительно определения понятия "самостоятельная работа" как специфического вида учебно-познавательной деятельности. Рассмотрены существующие классификации самостоятельных работ с использованием возможностей средств информационно-коммуникационных технологий, особенно акцентировано внимание на классификации Джуди Харриса, основанной на познавательной деятельности учащихся и видах самостоятельной работы студентов с использованием возможностей средств информационно-коммуникационных технологий. Рассмотрено понятие web-квеста как специальным образом организованного вида исследовательской деятельности, для выполнения которой студенты осуществляют поиск информации в сети по указанным адресам.

The article highlights the different approaches in contemporary educational literature regarding the definition of "independent work" as a specific type of teaching and learning activities. Existing independent work classification using the possibilities of information and communication technologies, especially focusing attention on Judy Harris classification, based on cognitive activity of the student and the types of independent work of students using the possibilities of information and communication technologies are considered. It is explained the concept of web-quest as specially organized type of research, when the students are searching for information in the net by addresses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського