1. |
Прокоф'єв Є. Г. Організаційно-педагогічні засади загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. Г. Прокоф'єв; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.Вперше розроблено модель загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів за умов дистанційного навчання, яка включає мету, принципи, методологічні підходи, умови ефективного використання дистанційного навчання, етапи підготовки, педагогічні програмні засоби, рівні готовності студентів до діяльності й електронні навчальні курси "Педагогіка" й "Історія педагогіки". Удосконалено технологію введення системи дистанційного навчання в навчальний процес, що спрямовано на формування педагогічної компетентності як важливого складника професіоналізму майбутніх спеціалістів у процесі загальнопедагогічної підготовки. Уточнено зміст понять "дистанційне навчання", "дистанційна освіта", "педагогічні технології", "технології дистанційного навчання", "інформатизація", "інформаційно-освітнє середовище" тощо. Набули подальшого розвитку питання теорії та практики використання системи дистанційного навчання, заснованої на принципі індивідуалізації та реалізованої на засадах модульної дидактичної системи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч311 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА382841 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Прокоф'єв Є. Г. Теоретико-методичні засади загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів в умовах дистанційного навчання : монографія / Є. Г. Прокоф'єв. - Херсон : Грінь Д.С., 2015. - 194 c. - Бібліогр.: с. 167-182 - укp.Розглянуто організаційно-педагогічні умови загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів за умов дистанційного навчання у ВНПЗ. На основі використання комп'ютерних технологій в поєднанні з модульною дидактичною системою загальнопедагогічної підготовки майбутніх вчителів за умов дистанційного навчання побудовано модель і подано її детальну характеристику. Досліджено та з'ясовано організаційно-педагогічні і технологічні передумови її формування. Доведено, що впровадження комп'ютерних технологій навчання сприяє більш повному оволодінню студентами системою знань та умінь, розвиває творчу спрямованість пізнавальної діяльності студентів, допомагає формуванню професійних та особистісних якостей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА795508 Пошук видання у каталогах НБУВ
|