Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Прохницька Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Прохницька Г. Л. 
Кон'юнктура глобального ринку легкових автомобілів : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.02 / Г. Л. Прохницька; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні та прикладні аспекти одержання кількісного визначення кон'юнктури та розрахунку її прогнозних значень для світового ринку легкових автомобілів. Досліджено та виокремлено основні особливості функціонування даного ринку, з'ясовано його найбільш значущі індикатори. Визначено характеристики та суть міжнародної кон'юнктури як ситуації, яка склалася на ринку під впливом різних факторів з урахуванням впливу фактора часу. Розроблено методику кількісного оцінювання кон'юнктури світового товарного ринку як похідної за часом від функції стану ринку. Виявлено тенденції розвитку кон'юнктури світового авомобільного ринку та його основних сегментів, зокрема, вітчизняного ринку. Досліджено механізм його функціонування. Проаналізовано вплив кон'юнктуротвірних факторів для розвинутих країн і тих, що розвиваються. Визначено найбільш перспективні методи прогнозування аргументів. Здійснено прогнозні розрахунки кон'юнктури ринку легкових автомобілів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.352 + У9(4УКР)843.519

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прохницька Г. Л. 
Основні кон'юнктуроутворюючі фактори вітчизняного ринку легкових автомобілів / Г. Л. Прохницька // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 9. - С. 98-108. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Здійснено спробу виділити та згрупувати основні фактори, які впливають на стан українського автомобільного ринку. Проведено дослідження властивостей автомобіля як товару та специфіки автомобільного ринку. Розкрито механізм дії різних факторів на стан ринку автомобілів та показано деякі характерні риси вітчизняного автомобільного ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-362

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Прохницька Г. Л. 
Валютний курс як фактор впливу на динаміку цін та кон'юнктуру автомобільного ринку Європи / Г. Л. Прохницька // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 11. - С. 66-73. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено особливості впливу динаміки валютного курсу на цінову ситуацію та кон'юнктуру ринку легкових автомобілів на прикладі європейських автомобільних ринків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)262.613.2 + У9(4)421.523.6-362

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прохницька Г. Л. 
Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку / Г. Л. Прохницька // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 3. - С. 19-27. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розроблено методику побудови функції стану автомобільного ринку та обчислення його кон'юнктури. Висунуто й обгрунтовано гіпотезу існування істотного зв'язку між доходами населення та функцією стану ринку автомобілів. Побудовано регресійну модель для середньострокового прогнозування кон'юнктури та здійснено прогноз кон'юнктури українського автомобільного ринку в сегменті нових легкових автомобілів на 2005 - 2006 роки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-362-230.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського