1. |
Прушковська О. Л. Формування у молодших школярів естетичних почуттів засобами художньо-творчого освоєння природи у позакласній роботі : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. Л. Прушковська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.Розкрито природу та механізм формування естетичних почуттів, обгрунтовано психологічні чинники та педагогічні умови їх розвитку в процесі художньо-творчої діяльності. На підставі емоційно-чуттєвого спілкування молодших школярів з природою та її творчого освоєння розроблено організаційно-педагогічну модель формування естетичних почуттів. Доведено, що естетичний розвиток дітей молодшого шкільного віку у процесі художньо-творчого освоєння природи відбувається завдяки спеціально організованій роботі з образами уяви, спрямованій на розвиток сенсорної культури та творчих здібностей, а також в результаті оволодіння учнями уміннями та навичками відтворення об'єктів та явищ навколишньої дійсності та набуття досвіду художньо-творчої діяльності під час образно-інтерпретаційного сприймання природи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА342588 Пошук видання у каталогах НБУВ
|