Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Пішун С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Пішун С. Г. Формування культури дозвілля студентів вищих навчальних закладів в умовах роботи студентського клубу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. Г. Пішун; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 19 c. - укp.Відзначено, що розвиток культурно-дозвільної діяльності студентів як складової частини їх естетичного виховання дає змогу здійснити професійне й особистісне удосконалення особистості. Зауважено, що оптимальною моделлю діяльності молодіжного об'єднання, яким можна вважати студентський клуб, є співробітництво з інституціональними та неінституціональними утвореннями. Наведено модель, яка характеризується швидкістю реагування на насущні проблеми молоді та може бути використана з метою формування культури дозвілля. Запропоновано тезу, що внутрішнім механізом культурно-дозвільної активності молоді є суперечність між існуючими культурно-дозвільними потребами особистості молодої людини, самореалізацією потенціалу у певній сфері діяльності та новими, підвищеними потребами. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.387
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА337084 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Пішун С. Г. Методологічні засади формування й розвитку професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи : монографія / С. Г. Пішун; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Глухів : Литовченко Є. Б., 2020. - 342 c. - Бібліогр.: с. 315-342 - укp.Увагу приділено теоретичному аналізу та класифікації сучасних методологічних підходів до формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Детально розкрито сутність найсучасніших підходів: інтегрованого, акмеологічного, синергетичного, культурологічного, антропологічного, гуманістичного, особистісно-орієнтованого, компетентнісного, технологічного, професіографічного тощо. На підставі значної кількості використаних наукових джерел розкрито стратегії сучасної освітньої галузі у процесі професійної підготовки у закладах вищої освіти. Зазначено, що запропонований матеріал допоможе зорієнтуватися у методологічних траєкторіях формування професійної компетентності, усвідомити їх значення у підготовці майбутніх учителів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА851715 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|