Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Радзівіл Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Радзівіл Т. А. 
Особливості навчання музики молодших школярів у сільській школі / Т. А. Радзівіл // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 166. - С. 147-151. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито питання особливостей навчання музики молодших школярів у сільській школі. Названо причини труднощів і дій, направлених на вдосконалення цього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Радзівіл Т. А. 
До проблеми виховання художнього колективу студентів - майбутніх учителів початкової школи / Т. А. Радзівіл // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 335-337. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів, теоретично-прикладний аспект використання організаційних форм навчально-виховної роботи. Здійснено аналіз групової, індивідуальної та колективної форм навчально-виховної роботи, зокрема оркестру народних інструментів як специфічної форми колективних художніх занять. Звернено увагу на співпрацю керівника оркестру з викладачами вокалу, диригування та музичного інструменту у процесі навчання студентів. Зазначено актуальність індивідуального підходу до початкової музичної підготовки студентів. Відзначено вплив та значення підбору художнього репертуару на формування особистості учителя.

Исследована проблема подготовки студентов педагогического колледжа к обучению музыке младших школьников: теоретически-прикладной аспект использования организационных форм учебной работы. Осуществлен анализ групповой, индивидуальной и коллективной форм воспитательной работы, в частности оркестра народных инструментов как специфической формы коллективных художественных занятий. Обращено внимание на сотрудничество руководителя оркестра с преподавателями вокала, дирижирования и музыкального инструмента в процессе обучения студентов. Отмечена актуальность индивидуального подхода к начальной музыкальной подготовке студентов, а также влияние и значение подбора художественного репертуара.

The author investigates some problems of training students for teaching music to junior pupils at pedagogical college. This article is devoted to the collective form of organizing educational process - education of students' artistic collective - orchestra of national instruments. Particular attention is paid to collaboration between the leader of orchestra and teacher of vocal, between conducting and a musical instrument in the process of training students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.385.35 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Радзівіл Т. А. 
Підготовка студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. А. Радзівіл; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2015. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів. Доведено актуальність теми, проаналізовано зміст і стан підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів і з'ясовано особливості цього процесу. Виокремлено компоненти підготовки студентів: організація самостійної роботи, підготовка до самонавчання та самовиховання, виховання у художньому колективі. Науково обгрунтовано педагогічні умови підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів: застосування індивідуального підходу, застосування інноваційного підходу, стимулювання активності та самостійності. Визначено та конкретизовано критерії (мотиваційний, теоретичний, практичний), показники та охарактеризовано рівні (високий, достатній, середній, початковий) готовності студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність моделі підготовки студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413460 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського