Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Радкевич Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Радкевич Л.  
Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки / Л. Радкевич // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 85-90. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Містяться основні викладки щодо конкуренції та її принадності і можливостей ефективної праці у ринковому середовищі для фірм-виробників. Розглядається важливість протидії монопольним структурам та основні напрямки конкурентної діяльності фірм, визначаються конкуренції на ринку продавців.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Радкевич Л. А. 
Системы управления проектами на промышленном предприятии : монография / Л. А. Радкевич, Н. В. Кортелева; Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2008. - 158 c. - Библиогр.: с. 147-157 - рус.

Рассмотрены проблемы совершенствования экономического механизма управления проектами в сфере производства металлоконструкций. Определены особенности функционирования предприятий по их производству. Рассмотрена система управления качестом металлоконструкций как составляющая управления проектами. Предложен показатель для оценки эффективности данного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.585.3-55-21 + У9(4УКР)305.853-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Азарян О. М. 
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства : монографія / О. М. Азарян, Л. А. Радкевич, О. В. Кужилєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, Донец. філ., 2009. - 169 c. - Бібліогр.: 155 назв. - укp.

Розглянуто питання розробки теоретико-методичних засад формування інноваційного потенціалу (ІП) торгових марок (ТМ) підприємств ринку кондитерських виробів на базі удосконалення методів сегментації та теорії архетипів. Сформовано системний підхід до створення ІП ТМ підприємств згідно з тенденціями розвитку ринку, формування його структури та ємності, визначення сприйняття та очікувань споживачів продукції. Викладено методичний підхід до побудови консенсусних карт як основ започаткування створення ІП ТМ та сегментації ринку інноваційних товарів. Описано технологію побудови ІП та висвітлено методичний підхід до формування системи його інформаційного забезпечення. Визначено механізм та показники комплексної оцінки ІП ТМ підприємств кондитерської галузі на підставі застосування психологічних прийомів та розрахункового індексного методу.

Рассмотрены вопросы разработки теоретико-методических основ формирования инновационного потенциала (ИП) торговых марок (ТМ) предприятий рынка кондитерских изделий на базе усовершенствования методов сегментации и теории архетипов. Сформирован системный подход к создания ИП ТМ предприятий в соответствии с тенденциями развития рынка, формирования его структуры и ёмкости, определения восприятия и ожиданий потребителей продукции. Освещен методический подход к построению консенсусных карт как основ начала создания ИП ТМ и сегментации рынка инновационных товаров. Описана технология построения ИП и освещен методический подход к формированию системы его информационного обеспечения. Определены механизм и показатели комплексной оценки ИП ТМ предприятий кондитерской отрасли на основании применения психологических приемов и расчётного индексного метода.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)306.751.71-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Луговская И. А. 
Коммуникационнная политика предприятия на фармацевтическом рынке : монография / И. А. Луговская, Л. А. Радкевич, Р. А. Джоджуа; Донец. нац. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Вебер (Донец. отд-ние), 2009. - 106 c. - Библиогр.: с. 102-104 - рус.

Рассмотрены сущность и проблемы формирования коммуникационной политики предприятия на фармацевтическом рынке. Проанализирован современный рынок лекарственных средств, раскрыты особенности рекламной деятельности и политики предприятий на рынке массового спроса. Даны рекомендации по совершенствованию коммуникационной политики иностранных фармацевтических представительств, функционирующих в условиях жесткой конкурентной среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1 + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Радкевич Л. А. 
Стратегічний аналіз конкуренції торговельних марок на ринку заморожених овочів та фруктів : монографія / Л. А. Радкевич; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, Донец. філ., 2009. - 139 c. - Бібліогр.: с. 132-139. - укp.

Висвітлено теоретичні основи стратегічного аналізу конкуренції, наведено класифікацію конкурентних відносин на сучасному ринку, охарактеризовано технологію побудови бренду. Проаналізовано практичні аспекти конкуренції торгових марок на ринку заморожених овочів і фруктів в Україні та світі. Запропоновано маркетингову стратегію оцінки торгових марок на підставі визначення їх поточної та перспективної конкурентоспроможності.

Освещены теоретические основы стратегического анализа конкуренции, приведена классификация конкурентных отношений на современном рынке, охарактеризована технология построения бренда. Проанализированы практические аспекты конкуренции торговых марок на рынке замороженных овощей и фруктов в Украине и мире. Предложена маркетинговая стратегия оценки торговых марок на основе определения их текущей и перспективной конкурентоспособности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-13 + У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лисачук Г. В. 
Синтез цветных стеклокристаллических покрытий на основе системы RO - MgO - AlVB2DOVB3D - SiOVB2D / Г. В. Лисачук, Я. Н. Питак, Л. А. Белостоцкая, Ю. Д. Трусова, О. Я. Питак, Л. В. Павлова, Л. Н. Радкевич // Зб. наук. пр. ВАТ "УкрНДІвогнетривів ім. А. С. Бережного". - 2006. - Вип. 106. - С. 134-139. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Обоснована актуальность исследований по разработке цветных износостойких покрытий по керамике. На основании результатов показана возможность синтеза заданной кристаллической фазы с помощью направленной кристаллизации. Рассчитаны пути кристаллизации для модельных составов. Установлено образование шпинелевидных твердых растворов, что приводит к упрочнению стеклокристаллических покрытий и получению хромофорной фазы, позволяющей добиваться беспигментного окрашивания нефриттованных покрытий за счет использования промышленных отходов.


Ключ. слова: покрытия керамики, кристаллизация, твердые растворы
Індекс рубрикатора НБУВ: Л420.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Радкевич Л. А. 
Розвиток ринку кондитерських виробів в Україні: конкурентні аспекти : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л. А. Радкевич; Донец. держ. ун-т екон. і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2002. - 18 c. - укp.

Розроблено методологічний підхід до оцінки стратегії поведінки підприємства. Теоретично обгрунтовано сутність категорії конкуренції, її особливості та типи. Проаналізовано існуючі моделі, методи та показники дослідження конкуренції. Запропоновано модель дослідження розвитку ринку, яка дозволяє врахувати кількісні та якісні показники, експертну оцінку загального стану ринку. Досліджено вплив демографічних факторів на розвиток ринку кондитерських виробів і конкуренції, роботу підприємств даної галузі. Наведено матрицю "географічне покриття - портфель продуктів", стратегію одержання конкурентних переваг підприємствами-аутсайдерами. Опрацьовано індекс ступеня монополізації з урахуванням фактичної та потенційної місткості ринку, існування різниці між ними залежно від етапу розвитку ринку. Обгрунтовано поняття конкурентостійкості підприємства, визначено елементи, які її складають, надано методику їх розрахунку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)306.751.7-82-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Азарян О. М. 
Стратегія ефективного брендингу : монографія / О. М. Азарян, О. В. Кендюхов, С. М. Димитрова, Л. А. Радкевич, О. В. Кужилєва; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, 2009. - 280 c. - Бібліогр.: с. 261-279. - укp.

Розкрито роль бренду у забезпеченні ефективності функціонування сучасних підприємств, показано його вплив на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства (МСП). Визначено сутність МСП у брендінгу, розкрито концептуальні засади формування МСП на підставі бренд-підходу. Виявлено основні недоліки та переваги наявних методів оцінки ефективності МСП. Подано критеріальні показники, наведено метод оцінки МСП з урахуванням бренд-підходу, який дозволяє зробити комплексну всебічну оцінку ефективності МСП щодо розвитку своїх брендів. Висвітлено особливості використання системного підходу у брендінгу, показано роль позиціювання у даному процесі. Увагу приділено методам і критеріям оцінки ефективності позиціювання.

Раскрыта роль бренда в обеспечении эффективности функционирования современных предприятий, показано его влияние на трансформацию содержания маркетинговой стратегии предприятия (МСП). Определена сущность МСП в брендинге, раскрыты концептуальные положения формирования МСП на основе бренд-подхода. Выявлены основные недостатки и преимущества имеющихся методов оценки эффективности МСП. Определены критериальные показатели, приведен метод оценки МСП с учетом бренд-подхода, который позволяет сделать комплексную всестороннюю оценку эффективности МСП по развитию своих брендов. Освещены особенности применения системного подхода в брендинге, показана роль позиционирования в данном процессе. Внимание уделено методам и критериям оценки эффективности позиционирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Радкевич Л. А. 
Стратегія розвитку Інтернет-торгівлі торгової мережі на ринку IT-техніки : монографія / Л. А. Радкевич, І. А. Луговська, О. В. Кужилєва; ред.: О. М. Азарян; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 248 c. - Бібліогр.: 80 назв - укp.

Висвітлено проблему стратегічного розвитку Інтернет-торгівлі торгової мережі на ринку IT-техніки. З урахуванням перспективних ринкових стратегій економічної поведінки та виробничої діяльності підприємства визначено показники, які дозволяють оцінити торгові марки (ТМ). Розглянуто загальні теоретичні характеристики конкуренції та здійснено її структуризацію за визначеними ознаками. Вивчено процеси розвитку Інтернет-торгівлі в Україні у сегменті IT-технологій. Увагу приділено аналізу ринку заморожених овочів і фруктів. Розкрито тенденції розвитку конкуренції ТМ, запропоновано маркетингові стретегії їх оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11 ф + У9(4УКР)421 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Радкевич Л. А. 
Формування торговельних марок роздрібних мереж в Україні: теоретичні та практичні аспекти : монографія / Л. А. Радкевич, О. О. Іскра; ред.: О. М. Азарян; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Ноулідж, 2010. - 160 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти формування торговельних марок (ТМ) роздрібних мереж. Визначено понятійно-категоріальний апарат щодо управління ТМ, систематизовано різновиди ТМ. Запропоновано методичний підхід до створення та впровадження ТМ роздрібних мереж. Обгрунтовано систему управління ТМ. Досліджено тенденції розвитку ринку роздрібної торгівлі в Україні. Увагу приділено інформаційному забезпеченню процесу управління ТМ роздрібних мереж.

Освещены теоретические и практические аспекты формирования торговых марок (ТМ) розничных сетей. Определен понятийно-категориальный аппарат в сфере управления ТМ, систематизированы разновидности ТМ. Предложен методический подход к созданию и внедрению ТМ розничных сетей. Обоснована система управления ТМ. Исследованы тенденции развития рынка розничной торговли в Украине. Уделено внимание информационному обеспечению процесса управления ТМ розничных сетей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Радкевич Л. А. 
Розвиток молокопереробної галузі: інновації та інвестиції : монографія / Л. А. Радкевич, І. А. Луговська, О. О. Познякова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. - 245 c. - Бібліогр.: с. 226-245 - укp.

Досліджено проблеми формування та реалізації інвестиційно-інноваційної стратегії молокопереробної галузі як складової молокопродуктивного комплексу України. Розглянуто теоретико-методичні основи формування та реалізації такої стратегії, проаналізовано концепцію функціонування та структурні моделі інвестиційно-інноваційного забезпечення стратегії молокопереробної галузі. Запропоновано науково-методичний підхід до впровадження технологічних інновацій на молокопереробних підприємствах. Розкрито тенденції та методологію удосконалення механізму управління ринком молока та молочної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-55 + У9(4УКР)306.751.353.1-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781906 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського