Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Радковська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Радковська Л. М. 
Формування музичного сприйняття у студентів вищих мистецьких навчальних закладів засобами духовної музики : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. М. Радковська; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано педагогічну технологію формування музичного сприйняття у студентів вищих мистецьких навчальних закладів засобами духовної музики. Розкрито зміст і структуру музичного сприйняття, визначено його роль у навчально-виховній роботі. Теоретично розроблено та систематизовано комплекс засобів духовної музики, спрямованих на реалізацію запропонованої технології. Установлено критерії, показники та рівні сформованості музичного сприйняття у студентів. Розроблено методичні рекомендації з проблеми його формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)32-34 + Щ318.9 + Ю945.443.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Радковська Л. 
До питання сприйняття творів духовної музики студентами мистецьких вузів / Л. Радковська // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 116-118. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми сприйняття творів духовної музики студентами мистецьких вузів. Запропоновано результати власного спостереження та експериментального дослідження цієї проблеми. Зроблено висновок, що використання творів духовної музики у практиці вищої школи стане новим поштовхом у вивченні цього пласту музичної культури, сприятиме формуванню мислення та музичного сприйняття у студентів мистецьких спеціальностей.

Рассмотрены проблемы восприятия произведений духовной музыки студентами художественных вузов. Представлены результаты собственных наблюдений и экспериментального исследования этой проблемы. Сделан вывод, что использование произведений духовной музыки в практике высшей школы станет новым толчком в изучении этого пласта музыкальной культуры, будет способствовать формированию мышления и музыкального восприятия у студентов художественных специальностей.

The problems of perception of works of sacred music by students of art schools. It's presented the results of his observations and experimental study of this problem. Concluded that the use of works of sacred music in the practice of higher education will become a new impetus to the study of this reservoir of musical culture, foster thinking and musical perception of the students artistic disciplines.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.443.1 + Щ318.9 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Радковська Л. 
Проблема "педагогічної технології" в історичній ретроспективі / Л. Радковська // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 3-5. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблему "педагогічна технологія" (ПТ) в її історичному аспекті. За результатами аналізу концепції ПТ видатних вітчизняних та зарубіжних авторів підсумовано, що всі вони вважають, що ПТ - це таке розчленування цілісного реального навчального процесу, в якому чітко виокремлено періоди, етапи та стадії. Окреслено основні завдання ПТ: упорядковувати соціально-педагогічні процеси, враховуючи дію об'єктивних законів педагогіки, організовувати та систематизувати навчальний матеріал, вирішувати питання не тільки педагогічного, а й прогностичного характеру. Розкрито особливості застосування ПТ у практиці вищої школи. Зазначено, що для досягнення позитивного результату процесу навчання необхідно продумати кожний прийом, зіставити його зі змістом, із реальними можливостями учнів, з метою та завданням заняття; що сучасна педагогіка веде пошук таких дидактичних підходів і засобів, які б сприяли перетворенню навчання у виробничо-технологічний процес із гарантованим результатом.

Рассмотрена проблема "педагогическая технология" (ПТ) в ее историческом аспекте. По результатам анализа концепции ПТ выдающихся отечественных и зарубежных авторов резюмировано, что ПТ - это такое расчленение целостного реального учебного процесса, в котором четко выделены периоды, этапы и стадии. Определены основные задачи ПТ: упорядочивать социально-педагогические процессы, учитывая действие объективных законов педагогики, организовывать и систематизировать учебный материал, решать вопросы не только педагогического, но и прогностического характера. Раскрыты особенности применения ПТ в практике высшей школы. Указано, что для достижения положительного результата процесса обучения необходимо продумать каждый прием, сопоставить его с содержанием, с реальными возможностями учащихся, с целью и задачей занятия; что современная педагогика ведет поиск таких дидактических подходов и средств, которые способствовали бы превращению обучения в производственно-технологический процесс с гарантированным результатом.

In the article the retrospective analysis of a problem Уpedagogical technologyФ is given, various approaches to its definition and treatment are considered, author's concepts of foreign and domestic teacher are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського