Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Рашевська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Рашевська Н. В. 
Мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики студентів вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / Н. В. Рашевська; Ін-т інформ. технологій і засобів навчання НАПН України. - К., 2011. - 21 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та розроблео модель змішаного навчання вищої математики студентів технічних ВНЗ на базі мобільних інформаційно-комунікаційних технологій. Уточнено поняття змішаного навчання, мобільних інформаційно-комунікаційних технологій, мобільного програмно-педагогічного засобу. Вдосконалено основні положення технології електронного навчання вищої математики. Проведено педагогічний експеримент, який підтвердив гіпотезу про те, що організація навчального процесу з вищої математики студентів технічних ВНЗ за моделлю змішаного навчання на базі мобільних інформаційно-комунікаційних технологій сприятиме підвищенню рівня навчальних досягнень студентів і розвитку навичок самостійної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рашевська Н. В. 
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології навчання вищої математики у технічному ВНЗ / Н. В. Рашевська // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 148-154. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто методичні основи застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій навчання вищої математики студентів ВНЗ. Показано роль системи комп'ютерної математики у процесі активізації пізнавальної діяльності студентів та інтенсифікації навчального процесу з вищої математики, встановлено її переваги над іншими технологіями навчання.

Рассмотрены методические основы применения современных информационно-коммуникационных технологий обучения высшей математике студентов ВУЗ. Показана роль системы компьютерной математики в процессе активизации познавательной деятельности студентов и интенсификации процесса обучения высшей математики, выделены ее преимущества перед другими технологиями обучения.

The article deals with the methodological foundations of application of modern information and communication technology of learning of higher mathematics university students. The role of computer mathematics in the students' cognitive activity and theintensification of educational process in higher mathematics are discussed, its advantages over other technologies education are highlighted.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лінник О. П. 
Використання мобільних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання вищої математики / О. П. Лінник, Н. В. Рашевська // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32. - С. 42-47. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - рус. - англ.

Розглянуто модель змішаного навчання вищої математики у технічних університетах. Проаналізовано можливості побудови даної моделі засобами мобільних інформаційно-комунікаційних технологій. Наведено приклади мобільних систем підтримки навчання та комп’ютерної математики. Доведено переваги використання MathPiper як мобільної системи комп’ютерної математики, що дозволяє студентам технічного ВНЗ швидко виконати перевірку правильності розв’язання завдань на заняттях з вищої математики та виконувати необхідні обчислення з профільних предметів.

Рассмотрена модель смешанного обучения высшей математики в технических университетах. Проанализированы возможности построения данной модели средствами мобильных информационно-коммуникационных технологий. Даны примеры мобильных систем поддержки обучения и компьютерной математики. Доказаны преимущества использования Math Piper как мобильной системы компьютерной математики, позволяющие студентам технического ВУЗ быстро выполнять проверку правильности решения заданий на занятиях по высшей математике и выполнять необходимые вычисления по профильным предметам.

Consider the model of blended learning in higher mathematics at technical universities. Analyzed the possibility of constructing this model by means of mobile information and communication technologies. Give an example of a mobile support systems and mobile system of computer mathematics. Proven benefits of using Math Piper as a mobile system of computer mathematics that allows students to quickly perform a technical college validation solutions jobs in the classroom for higher mathematics and perform the necessary calculations on core subjects.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рашевська Н. 
Формування математичних компетентностей студентів технічних університетів на основі дослідницького підходу / Н. Рашевська // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - 2013. - Вип. 28. - С. 254-259. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розглянуто поняття математичної компетентності, сформульовано основні компоненти математичної компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів, наведено приклади дослідницьких задач з вищої математики, що сприяють формуванню у студентів математичної компетентності.

Рассмотрено понятие математической компетентности, сформулированы основные компоненты математической компетентности студентов высших технических учебных заведений, приведены примеры исследовательских задач по высшей математике, которые способствуют формированию в студентов математической компетентности.

In the article the concept of mathematical competence, sets out the basic components of the mathematical competence of students of technical colleges, are examples of research problems in higher mathematics that contribute to students’ mathematical competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рашевська Н. В. 
Хмарні технології дистанційного навчання у процесі навчання вищої математики / Н. В. Рашевська // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 16. - С. 127-133. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Виокремлено чотири види моделей дистанційного навчання: модель організації дистанційного навчання без використання глобальної мережі, модель мережного дистанційного навчання, модель мобільного дистанційного навчання та модель хмарних технологій дистанційного навчання, за допомогою яких можна організувати процес навчання вищої математики. Зазначено переваги та недоліки хмарних технологій дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рашевська Н. В. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання вищої математики в технічних університетах України / Н. В. Рашевська, Н. М. Кіяновська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 381-387. - Бібліогр.: 12 назв - укp.

Проаналізовано інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) навчання вищої математики, що використовуються під час навчання студентів у технічних ВНЗ України. Серед них - програмно-педагогічні засоби, програмні середовища, електронні навчально-методичні посібники, розробниками яких є вітчизняні науковці. Розглянуто особливості зазначених технологій, їх можливості та призначення, виділено педагогічні цілі використання ІКТ у процесі навчання вищої математики. Проведено класифікацію програмно-педагогічних засобів за рівнями архітектури, способом представлення розділів математики та ступенем автономності. Наведено дидактичні умови розробки програмно-педагогічних засобів.

Проанализированы информационно-коммуникационные технологии (ИКТ) обучения высшей математике, которые используются в технических ВУЗ Украины. Среди них - программно-педагогические средства, программные среды и электронные учебно-методические пособия, разработчиками которых являются отечественные ученые. Рассмотрены особенности указанных технологий, их возможности и предназначение, выделены педагогические цели использования ИКТ в процессе обучения высшей математике. Проведена классификация программно-педагогических средств по уровням архитектуры, способу представления разделов математики и степени автономности. Приведены дидактические условия разработки программно-педагогических соедств.

The article analyzes the ICT of teaching higher mathematics, which are used in the training of students in the higher technical educational institutions of Ukraine. Among them it studies software and educational tools, software protection, electronic teaching aids, developers of which are domestic scholars. The features of these technologies, their potential and purpose, selected teaching goals using information and communication technology in learning higher mathematics are examined. Classification of software and teaching tools for architecture levels, the way they represent branches of mathematics and the degree of autonomy are classified; didactic conditions of developing of software and teaching tools are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рашевська Н. В. 
Технології мобільного навчання / Н. В. Рашевська, В. В. Ткачук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 35. - С. 295-301. - Бібліогр.: с. 301 - укp.

Обгрунтовано, що пріоритетом розвитку освіти є впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Запропоновано тлумачення поняття «мобільне навчання». Надано оцінку його перевагам і недолікам. Виокремлено та проаналізовано основні елементи мобільного навчання. Розглянуто кілька напрямів реалізації мобільного навчання, зокрема для побудови моделі змішаного навчання. Зауважено, що на відміну від дистанційного навчання, мобільне навчання є більш доступним для студентів, а мобільні інформаційно-комунікаційні технології навчання мають достатній потенціал за гнучкістю навчання для використання та підтримки традиційного навчання.

Обосновано, что приоритетом развития образования является внедрение информационно-коммуникационных технологий обучения. Предложено толкование понятия "мобильное обучение". Дана оценка его преимуществам и недостаткам. Выделены и проанализированы основные элементы мобильного обучения. Рассмотрены несколько направлений реализации мобильного обучения, в частности для построения модели смешанного обучения. Отмечено, что в отличие от дистанционного обучения, мобильное обучение более доступно для студентов, а мобильные информационно-коммуникационные технологии обучения имеют достаточный потенциал по гибкости обучения для использования и поддержки традиционного обучения.

It is proven that the priority of education development is implementation of information and communication learning techniques. Interpretation of the notion “mobile education” is suggested. Its advantages and disadvantages are assessed. Basic elements of mobile education are highlighted and analyzed. Several trends for implementing mobile education including those aimed at building a model of mixed education are discussed. It is concluded, that unlike distance education mobile education is more approachable for the students, while mobile information and communication learning techniques possess sufficient flexibility potential for applying and supporting traditional education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кіяновська Н. М. 
Етапи розвитку теорії і методики використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у Сполучених Штатах Америки [Електронний ресурс] / Н. М. Кіяновська, Н. В. Рашевська, С. О. Семеріков // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2014. - № 5. - С. 68-83. - Бібліогр.: 38 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1128/853

Досліджено проблеми розвитку інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США. Охарактеризовано сутність конвергенції тенденції інформатизації системи вищої інженерної освіти США з іншими тенденціями її розвитку; визначено основні історико-педагогічні етапи розвитку теорії і методики використання ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей у США. Вивчення історико-педагогічної джерельної бази надало можливість виокремити шість етапів, на ранніх етапах проаналізовано провідні засоби ІКТ навчання вищої математики, вказано протиріччя і визначено основні особливості використання засобів ІКТ у навчанні вищої математики студентів інженерних спеціальностей.

Исследованы проблемы развития информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) обучения высшей математике студентов инженерных специальностей в США. Охарактеризованы сущность конвергенции тенденции информатизации системы высшего инженерного образованияСША с ее другими тенденциями развития; определены основные историко-педагогические этапы развития теории и методики использования ИКТ в обучении высшей математике студентов инженерных специальностей в США. Изучение историко-педагогических источников позволило выделить шесть этапов, на каждом из которых проанализированы ведущие средства ИКТ обучения высшей математике, указаны противоречия и определены основные особенности использования средств ИКТ в обучении высшей математике студентов инженерных специальностей.

The article deals with the problems of information and communication technologies (ICT) development in teaching mathematics of engineering specialities students in the United States. In the article the nature of trends of convergence of information system in higher technical education and other tendencies in the USA are сharacterized. The main historical stages of development of the theory and methods of ICT use in teaching mathematics of engineering specialities students in the United States are defined. The study of historical sources has been allowed to emphasize six stages, at each stage it is analyzed the use of ICT for teaching mathematics, it is shown the contradictions and the main features of the use of ICT in teaching mathematics of engineering specialities students.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Науково-методичний збірник відокремленого структурного підрозділу "Технологічний фаховий коледж Дніпровського державного технічного університету". Вип. 3 / А. О. Незамай, Н. С. Рашевська, І. Г. Савенко, І. А. Суханова, О. Ю. Кікоть, Л. І. Коваленко, Ю. О. Шаповал, О. С. Косухіна, С. М. Бажан, О. С. Ішалєєва, Ю. В. Дудченко, Г. П. Наливайко. - Б.м., 2024. - 302 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358857/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського