Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ребуха Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Ребуха Л. З. 
Психологічна експертиза: технологія та процедура проведення : навч. посіб. / Л. З. Ребуха; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : Економ. думка, 2008. - 128 c. - Бібліогр.: с. 112-125. - укp.

Розкрито сутність психолого-педагогічної експертизи як наукової системи, висвітлено її концептуальні засади. Встановлено вимоги до проведення й описано модель психолого-педагогічної експертизи освітніх експериментів, зокрема, модульно-розвивальної системи навчання. Проаналізовано зв'язок еспертизи з моделювання навчально-виховних ситуацій. Розглянуто технологію та процедуру проведення психолого-педагогічної експертизи інноваційного навчання, а також управлінської сфери інноваційної діяльності колективу освітнього закладу.

Раскрыта сущность психолого-педагогической экспертизы как научной системы, освещены ее концептуальные основы. Установлены требования к проведению и описана модель психолого-педагогической экспертизы образовательных экспериментов, в частности, модульно-развивающей системы обучения. Проанализирована взаимосвязь экспертизы с моделированием учебно-воспитательных ситуаций. Рассмотрены технология и процедура проведения психолого-педагогической экспертизы инновационного обучения, а также управленческой сферы инновационной деятельности коллектива образовательного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 с. я73 + Ч30 в6. я73 + Ч311,01 я73 + Ч484(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ребуха Л. З. 
Психологічна експертиза інноваційної діяльності педагогічного колективу школи : Автореф. дис... канд. психол. наук / Л. З. Ребуха; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему формування змісту психологічної експертизи інноваційної діяльності новаторських педагогічних колективів України. Охарактеризовано основні напрямки дослідження відповідно до моделі психологічної експертизи, що складається з експертної оцінки розвитку психолого-педагогічного експерименту, професійної інноваційної освітньої діяльності колективу експериментальної школи, програмово-методичних засобів і модульно-розвивальних занять. Уточнено та конкретизовано обсяг поняття "психологічна експертиза", простежено зв'язки даного типу еспертизи з теорією, технологією та практикою довготривалого експериментування, удосконалено її концепцію як складну науково-професійну роботу у сфері сучасної психології. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено структурно-функціональну та оргтехнологічну моделі соціокультурного змісту психологічної експертизи модульно-розвивальної системи навчання в експериментальних освітніх закладах. За результатами теоретичного та емпіричного вивчення виокремлено параметри та критерії психосоціального зростання особистості вчителя та учня, що підтверджують наявність позитивних зрушень під впливом інноваційних умов розвивальної освітньої взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ребуха Л. З. 
Теорія та практика фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників : монографія / Л. З. Ребуха; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Тернопіль : Тернограф, 2018. - 327 c. - Бібліогр.: 567 назв - укp.

Розглянуто й обгрунтовано теорію та практику фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних педагогічних технологій. Здійснено методологічний аналіз сутності соціальної роботи, охарактеризовано історичні особливості становлення професії соціального працівника, розкрито вітчизняний і зарубіжний досвід їх підготовки й виявлено сучасні проблеми професійної підготовки фахівців соціальної роботи. Розглянуто фундаменталізацію вищої професійної освіти як педагогічну проблему, розкрито методологічні засади та конкретизовано основні напрями фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. Охарактеризовано сучасні засоби інноваційних технологій та розглянуто їх спрямовання на мотиваційну, діяльнісну та технологічно-управлінську складові фундаменталізації професійної освіти. Висвітлено концептуальні основи фундаменталізації професійної підготовки на засадах інтеграції педагогічних технологій та обгрунтовано педагогічні умови із визначенням компонентів, критеріїв, показників та рівнів готовності до професійної діяльності. Представлено педагогічну систему підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності, яка об'єднує формування всіх компонентів готовності до професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 р30(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА831566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ребуха Л. З. 
Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. З. Ребуха; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Хмельницький, 2019. - 39 c. - укp.

Розкрито концепцію фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти, яка базується на методологічних підходах, закордонному і вітчизняному досвіді професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах сучасної парадигми вищої освіти. Обґрунтовано педагогічну систему фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтегративної тренінгово-інформаційної технології та розроблено її структурно-функціональну модель, що складається з цільового, концептуально-методологічного, теоретично-змістового, методично-практичного, результативно-оцінювального блоків. Дієвість функціонування системи забезпечено педагогічними умовами, що сприяли створенню мотиваційно-ціннісного освітнього середовища; спрямованості вивчення дисциплін циклу професійної підготовки на фундаменталізацію знань; використання фахово зорієнтованих ситуацій у професійній підготовці; спрямованості самоосвітньої діяльності майбутніх соціальних працівників на фундаменталізацію професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Інновації в освіті: перспективи розвитку. I Міжнародна науково-практична конференція : матеріали, м. Тернопіль, 20 трав. 2021 р. / ред.: Л. Ребуха, Е. Ященко, І. Левандовська, О. Коваль, М. Корман, Н. Лиса, А. Крижановська; Західноукраїнський національний університет. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 333 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ. - пол.

Представлено збірник, який містить тези доповідей учасників 1 Міжнародної науково-практичної конференції з актуальних проблем у сфері освіти, результати науково-дослідної роботи і питання оптимізації використання інноваційних освітніх ресурсів для формування та розвитку професійних компетенцій в освітній сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864700 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського