Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Рекун Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Рекун Н. М. 
Зміст і організація навчання англійської мови в старших класах економічного профілю : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. М. Рекун; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2008. - 24 c. - укp.

Досліджено теоретичні передумови профільного навчання старшокласників іноземної мови й уточнено комплексну мету навчання ділової англійської мови як завдання формувати в учнів допрофесійну комунікативну компетенцію фахівців-економістів щодо володіння англійською мовою. На підставі аналізу компонентного складу змісту навчання іноземної мови учнів старших класів запропоновано здійснювати послідовний відбір комунікативного, лінгвістичного та психологічного компонентів профільного змісту навчання англійської мови. Конкретизовано тематику, локалізацію спілкування, комунікативну роль і функції для навчання старшокласників ділової англійської мови. Детально описано вміння за всіх видів мовленнєвої діяльності для формування допрофесійної компетенції оволодіння англійською мовою фахівцями-економістами. Створено три варіативні моделі організації навчання ділової англійської мови за умов старшої школи. Розроблено й апробовано факультативний курс ділової англійської мови для даних учнів, показано ефективність профільного навчання на базі відібраного змісту. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації профільного навчання англійської мови у старшій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356094 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського