Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Робул Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Міхо В. В. 
Термостимульована люмінесценція окисних плівок алюмінію, оброблених у різних електролітах / В. В. Міхо, Ю. В. Робул, Д. В. Черних // Укр. фіз. журн. - 2000. - 45, № 3. - С. 311-312. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено термостимульовану люмінесценцію окисних плівок на алюмінії, оброблених у водних розчинах різних солей натрію та калію (плівки отримано електрохімічним методом). Встановлено, що аніони цих солей подібно гідроксил-іонам здатні виконувати функції уловлювачів, зумовлюючи тим самим накопичення світлосуми.


Індекс рубрикатора НБУВ: В378.49 + З86-03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Міхо В. В. 
Термостимульована люмінесценція окисних плівок алюмінію в діелектричному середовищі / В. В. Міхо, Ю. В. Робул // Укр. фіз. журн. - 1999. - 44, № 11. - С. 1424-1427. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Вивчено вплив діелектричного середовища на термостимульовану люмінесценцію (ТСЛ) окисних плівок алюмінію. Встановлено, що під впливом оточуючого середовища весь спектр ТСЛ зсувається в бік нижчих температур, а інтенсивність максимумів ТСЛ зменшується. Ефект проявляється найсильніше у середовищі з найбільшим значенням діелектричної сталої epsilon. Отримані результати обговорено на якісному рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: В378.4 + К233.026

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Робул Ю. В. 
Термостимульовані явища в окисних плівках на алюмінії / Ю. В. Робул, Л. М. Вілінська, В. Т. Мак // Укр. фіз. журн. - 2002. - 47, № 10. - С. 959-963. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В378.26 + К233.104.366

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Робул Ю. В. 
Люмінесцентні явища в окисних плівках алюмінію, обумовлені участю іон-радикалів : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук : 01.04.10 / Ю. В. Робул; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2004. - 16 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В372.6,022 + В374.9,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Робул Ю. В. 
Теоретико-методологічні основи формування маркетингових систем під впливом розвитку інформаційних технологій : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Ю. В. Робул; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Одеса, 2021. - 40, [1] c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи та вироблено рекомендації щодо розвитку маркетингових систем на макрорівні в умовах розвитку цифрових технологій і цифрової трансформації соціоекономічно-екологічного середовища. Увагу приділено вирішенню актуальних економічних проблем забезпечення випереджального економічного зростання, інноваційного характеру соціоекономічного розвитку, розвитку споживання в умовах технологічної трансформації, пов'язаної з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). У цьому контексті цифрові маркетингові системи є середовищем забезпечення та реалізації цифрового споживання, яке, у свою чергу, є важливим елементом цифрової трансформації в цілому. Запропоновано розглядати цифрову маркетингову політику не лише на рівні окремих організацій, але й на рівні макроекономічної системи в цілому із залученням понятійно-категоріального апарату макромаркетингу. Визначено структуру й елементи маркетингової системи цифрового маркетингу на макроекономічному рівні, цілі та завдання розвитку цієї системи. Показано, що розвиток цифрової маркетингової системи відбувається під впливом розвитку точкових інновацій і змін серед чинників макросередовища (соціоекономічного ландшафту). Цей розвиток регулюється соціоекономіко-технологічним режимом, який визначається конфігурацією його елементів. Ця конфігурація, у свою чергу, визначається доступом до сучасних технологій, рівнем розвитку та поширеності ІТ-освіти, рівнем спеціалізації учасників, ступенем розвитку ринку та поширеністю використання й доступу до цифрових кінцевих пристроїв. Визначено, що центральним елементом цифрової маркетингової системи є стрижневий цифровий маркетинг, центральним функціональним елементом якого є цифрові платформи. На основі уточненої систематизації функцій цифрових платформ установлено їх основні різновиди, які є важливими для розвитку цифрових маркетингових систем. Визначено показники розвитку цифрової маркетингової системи на рівні національної економіки, які дозволяють відстеження екстенсивного й інтенсивного їх зростання. За допомогою просторового та статистичного аналізу встановлено технологічні та нетехнологічні чинники впливу на розвиток цифрових маркетингових систем. Розроблено параметричну модель, яка пов'язує результативні та факторні ознаки розвитку цифрових маркетингових систем, представлено науково-методичне забезпечення процесу їх розвитку в заданих умовах макроекономічного середовища. Запропоновано підходи до формування механізму управління розвитком цифрової маркетингової системи як частини процесу цифрової трансформації економіки в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР)0-551.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450104 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського