Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Розіна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Розіна Н. В. 
Тарас Шевченко - філософ-пророк, художник слова і пензля / Н. В. Розіна // Пед. вісн.. - 2009. - № 1. - С. 30-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Викладено розробку виховного заходу для середнього шкільного віку, що має на меті ознайомлення з філософськими думками Т. Г. Шевченка, його образом пророка. Зосереджено увагу на вмінні охарактеризувати мистецький талант картин Т. Г. Шевченка, а також на розвитку мови учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)46-8 + Ш5(4УКР)5-4 + Щ103(4УКР)5-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Розіна Н. В. 
Аспекти професійного самовизначення старшокласників / Н. В. Розіна // Пед. вісн.. - 2011. - № 4. - С. 25-28. - укp.

Проаналізовано результати комплексного соціологічного дослідження професійного самовизначення учнів черкаських шкіл, а саме: мотивація вибору майбутньої професії; оцінка старшокласниками чинників, від яких залежить розмір грошової винагороди фахівця, оцінка впливу професії батьків на професійне самовизначення. Визначено ієрархію цінностей, які є пріоритетними для школярів: висока оплата праці, професійний ріст, самостійне прийняття рішень; визначено чинники високої оплати праці; професійний вибір більшості респондентів зумовлений прагматичними міркуваннями, спонтанно-емоційними проявами та падінням престижу суспільно значимих професій. Констатовано необхідність планування та координації заходів профорієнтаційної роботи, оптимізації основних форм: професійних інформації, консультації, відбору, адаптації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Розіна Н. В. 
Віртуальна школа професійного становлення молодого педагога / Н. В. Розіна // Пед. вісн.. - 2012. - № 4. - С. 46-48. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Розглянуто проблему використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) на всіх освітніх рівнях усіх форм навчання. Досліджено важливий вплив Віртуальної Школи, яка є складовою інформаційного освітнього простору Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників на молодого педагога. Висвітлено основні завдання діяльності Школи. Вивчено роботу дистанційного консультативного пункту. Охарактеризовано роботу та призначення дискусійного форуму. З’ясовано вплив інтернет-заходів Віртуальної школи на педагогічну майстерність молодих педагогів, рівень опанування ними інформаційних технологій та методики їх практичного застосування у навчально-виховній діяльності. Зазначено, що Віртуальна Школа ставить собі за мету підвищення кваліфікації молодих педагогів за технологіями дистанційного навчання.

Рассмотрена проблема использования информационно-коммуникативных технологий (ИКТ) на всех образовательных уровнях всех форм обучения. Исследовано важное влияние Виртуальной Школы, являющейся составной частью информационного образовательного пространства Черкасского областного института последипломного образования педагогических работников, на молодого педагога. Освещены основные задачи деятельности этой Школы. Изучена работа дистанционного консультативного пункта. Охарактеризованы работа и предназначение дискуссионного форума. Выяснено влияние интернет-мероприятий Виртуальной школы на педагогическое мастерство молодых педагогов, уровень освоения информационных технологий и методики их практического применения в учебно-воспитательной деятельности.

The problem of using information and communication technologies (ICT) at all educational levels of all forms of learning. Investigated an important influence Virtual School, which is part of the information educational environment Cherkassy Regional Institute of Postgraduate Education of teachers, the young teacher. Highlighted the main objectives of the School. Studied the work of the advisory remote village. Noting the work and purpose of the discussion forum. The effect of online virtual activities on the school pedagogical skills of young teachers and provide them with the information technology and methodology for their practical use in educational activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Розіна Н. В. 
Ігрові методи у формуванні правової компетентності учнів ПТНЗ / Н. В. Розіна // Проф.-техн. освіта. - 2014. - № 1. - С. 38-39. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто формування правової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників ПТНЗ. Проаналізовано теоретичні дослідження з питань компетентнісного підходу в професійній освіті. Означено правову компетентність як складову професійної компетентності. Розроблено пропозиції щодо застосування активних методів навчання з метою формування правової компетентності на заняттях з правових дисциплін. Наведено приклад ігрових навчальних технологій через ситуативну рольову гру та правове консультування як ділову гру. Підкреслено доцільність залучення учнів до правового консультування, за допомогою якого реалізується інтелектуальна та практична взаємодія викладача й учня. Зазначено про врахування ситуації, за якої учні, що мають низький рівень знань, могли б долучитися до гри і теж виступати у ролі правового консультанта. Продемонстровано, що активні методи навчання у реалізації компетентнісного підходу до вивчення предметів правового циклу надають змогу посилити мотивацію навчальної діяльності, інтерес до оволодіння новими знаннями та їх практичного використання. Підсумовано, що ігрові методи допомагають подолати стереотипи та виробити нові підходи до професійної ситуації.

Рассмотрено формирование правовой компетентности будущих квалифицированных рабочих ПТУ. Проанализированы теоретические исследования по вопросам компетентностного подхода в профессиональном образовании. Определена правовая компетентность как составляющая профессиональной компетентности. Разработаны предложения по применению активных методов обучения с целью формирования правовой компетентности на занятиях по правовым дисциплинам. Приведен пример игровых обучающих технологий через ситуативную ролевую игру и правовое консультирование как деловую игру. Подчеркнута целесообразность привлечения учащихся к правовому консультированию, с помощью которого реализуется интеллектуальное и практическое взаимодействие преподавателя и ученика. Отмечено про учет ситуации, при которой учащиеся, имеющие низкий уровень знаний, могли бы присоединиться к игре и тоже выступать в роли правового консультанта. Продемонстрировано, что активные методы обучения в реализации компетентностного подхода к изучению предметов правового цикла дают возможность усилить мотивацию учебной деятельности, интерес к овладению новыми знаниями и их практического использования. Подытожено, что игровые методы помогают преодолеть стереотипы и выработать новые подходы к профессиональной ситуации.

Formation of the legal competence of future skilled workers vocational schools. Theoretical study on the competency approach in vocational education. Defined legal competence as component of professional competency. The proposals on the use of active learning in the formation of legal competence in the classroom for legal disciplines. Example of educational technology through gaming situational role play and legal advice as a business game. Stressed the advisability of attracting students to legal counseling, which is realized with the help of the intellectual and practical cooperation between teacher and student. Noted about the accounting situation in which students with low level of knowledge, could join the game and also to act as a legal adviser. Demonstrated that active learning methods in the implementation of competence-based approach to the study of legal subjects cycle enable increase motivation of educational activity, the interest to learn new knowledge and its practical use. Results of that game methods help to overcome stereotypes and develop new approaches to professional situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Розіна Н. В. 
Формування соціально-правової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Розіна; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Київ, 2016. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування соціально-правової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах в процесі їх професійної підготовки. Запропоновано модель формування соціально-правової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників, що складається з чотирьох взаємопов'язаних блоків: цільового, організаційно-змістового, операційно-діяльнісного, результативного. Розроблено методику з відповідним навчально-методичним комплексом на прикладі професій: муляр, лицювальник-плиточник, штукатур та шляхом її апробації експериментально підтверджено результативність запропонованих педагогічних умов і моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426758 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського