Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (35)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Романенко Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сич Є.  
Механізм концесії в будівництві автомобільних шляхів прикордонних регіонів / Є. Сич, Є. Романенко // Економіка України. - 2000. - № 3. - С. 52-56. - укp.

Визначено переваги застосування концесій для будівництва нових та модернізації існуючих автомобільних доріг. Доведено необхідність розбудови мережі автошляхів. Окреслено позитивні риси концесій для учасників концесійної угоди та споживачів послуг, перешкоди застосуванню цих відносин в Україні, а також, вказано основні напрями їх подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)315.373

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Романенко Є.  
Формування українських національних партій на території Російської імперії на рубежі ХІХ - ХХ ст.: порівняльний аналіз / Є. Романенко // Київ. старовина. - 2003. - № 2. - С. 30-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано особливості початкового етапу партійно-політичної структуризації українського суспільства в Російській імперії на межі ХІХ - ХХ ст. Охарактеризовано аспекти діяльності політичних партій, їх програмні вимоги, що полягали у національно-територіальній автономії, поваленні царату, здійсненні радикальних соціально-економічних реформ та стали сутністю українського національного руху.

Проанализированы особенности начального этапа партийно-политической структуризации украинского общества в Российской империи на рубеже ХІХ - ХХ ст. Охарактеризованы аспекты деятельности политических партий, их программные требования, заключающиеся в национально-территориальной автономии, свержении царата, осуществлении радикальных социально-экономических реформ и ставшие сущностью украинского национального движения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф69(4Укр0/9)2 + Ф69(4Рос)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сич Є.  
Проблеми розвитку транспортної системи прикордонного регіону (на прикладі Чернігівської області) / Є. Сич, Є. Романенко // Економіка України. - 2001. - № 11. - С. 31-35. - укp.

Проаналізовано сучасні проблеми функціонування регіонального транспортного комплексу. Враховуючи специфіку роботи транспорту за умов наближеності до кордонів, викладено основні засади комплексного розвитку галузі конкретного регіону. Увагу акцентовано на необхідності спільних дій усіх рівнів влади та підприємницьких структур для гармонійного розвитку регіонального транспорту та регіону в цілому як елементів, що тісно корелюють.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романенко Є. О. 
Оцінювання ефективності і результативності євроатлантичної політики України : автореф. дис... канд. наук з держ. управління : 25.00.02 / Є. О. Романенко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади оцінювання за критеріями ефективності та результативності євроатлантичної політики України як механізму державного управління. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення процесу оцінювання політики та середовища розробки державної політики. Висвітлено особливості досягнення цілей оцінювання євроатлантичної політики. Охарактеризовано ефективність і результативність як критерії оцінювання реалізації євроатлантичної політики. Розглянуто оцінювання даної політики як чинник демократизації та розвитку громадянського суспільства. Розроблено рекомендації щодо підвищення дієвості державного управління у сфері євроатлантичної інтеграції України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х915.232.5-96(4УКР) + Ф4(4УКР)64-(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Брандес В. М. 
Теоретичні та практичні аспекти підготовки учителя до діяльності в контексті особистісно спрямованої парадигми освіти / В. М. Брандес, А. П. Вірковський, В. О. Вознюк, Є. М. Романенко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 240-244. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано навчально-дисциплінуючу та особистісно спрямовану педагогічну парадигму як підгрунтя традиційного та гуманістичного підходів у організації навчально-виховного процесу.

Проанализирована учебно-дисциплинирующая и личностно-ориентированная педагогическая парадигма как основа традиционного и гуманистического подходов в организации учебно-воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Романенко Є. О. 
Комунікативна політика держави: теоретико-методологічний аналіз : монографія / Є. О. Романенко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Київ : НАДУ, 2014. - 399 c. - Бібліогр.: с. 335-396 - укp.

Досліджено історико-методологічні засади формування комунікативної політики держави. Проаналізовано комунікацію як структурно-функціональну складову формування та реалізації державної політики. Ідентифіковано комунікативну політику держави як інструмент взаємодії органів державної влади та громадськості. Охарактеризовано політику транспарентності як комунікативну складову реалізації державного управління. Визначено перспективні шляхи оптимізації державної комунікативної політики України за умов сучасних модернізаційних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.015,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784634 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романенко Є. А. 
Фітохімічне вивчення рідкого екстракту трави кропиви собачої та дослідження його психотропної активності / Є. А. Романенко, О. М. Кошовий, А. М. Комісаренко, С. Ю. Штриголь // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2015. - Вип. 24, кн. 5. - С. 212-218. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Трава кропиви собачої - одна з найбільш використовуваних лікарських рослин седативної дії. Галенові засоби або суха сировина входить до складу багатьох лікарських препаратів. Одним із найпоширеніших лікарських препаратів на основі даної лікарської рослини є настойка кропиви собачої, яка характеризується непостійністю хімічного складу, і як наслідок, фармакодинаміки. У зв'язку з цим, розробка стандартизованих лікарських засобів на основі трави кропиви собачої є актуальним завданням. Мета роботи - вивчення якісного складу та кількісного вмісту БАР фенольної та терпеноїдної природи спиртового рідкого екстракту трави кропиви собачої та проведення фармакологічного скринінгу його психотропної активності. Вивчення якісного складу та кількісного вмісту речовин фенольної природи проводили за методами тонкошарової хроматографії (ТШХ) та високоефективної рідинної хроматографії (ВЕРХ). Визначення якісного та кількісного вмісту речовин терпеноїдної природи проводили ТШХ та хромато-мас-спектрометрією. Фармакологічний скринінг психотропної активності проводили за допомогою методу відкритого поля. За методом тонкошарової хроматографії з достовірними зразками було встановлено наявність в досліджуваному екстракті рутину, апігеніну, гіперозиду, а також наявність речовин терпеноїдної природи. За допомогою методу високоефективної рідинної хроматографії знайдено 10 речовин фенольної природи. Сполуки фенольної природи представлені похідними гідроксикоричної кислоти та флавоноїдами, з них ідентифіковано 5 речовин: хлорогенову, кавову кислоти, рутин, апігенін та гіперозид. За методом хромато-мас-спектрометрії в спиртовому рідкому екстракті трави кропиви собачої виявлено 73 леткі сполуки, серед яких ідентифіковано 35 сполук. За результатами фармакологічних досліджень виявлено седативний ефект досліджуваного екстракту. Висновок: одержані експериментальні дані щодо якісного складу та кількісного вмісту БАР фенольної та терпеноїдної природи спиртового рідкого екстракту трави кропиви собачої та проведеного фармакологічного скринінгу його психотропної активності свідчать про перспективність створення нового седативного лікарського засобу з цієї сировини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.111 + Р281.702

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Романенко Є. О. 
Нові стандарти етики державних службовців / Є. О. Романенко // Публ. урядування : збірник. - 2016. - № 1. - С. 71-77. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано становлення та розвиток стандартів етики державних службовців в незалежній Україні.

Проанализированы становление и развитие стандартов этики государственных служащих в независимой Украине.

The formation and development of ethical standards of public servants in independent Ukraine are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1:Ю7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кайдашев Р. 
Перегляд судових рішень в адміністративному судочинстві: апеляційне та касаційне провадження. Когнітивна мапа : навч. посіб. Ч. 1 / Р. Кайдашев, В. Силкін, Є. Романенко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ, 2016. - 61 c. - укp.

У вигляді схем наведено матеріал з перегляду судових рішень в адміністративному судочинстві, підготовлений на підставі Кодексу адміністративного судочинства України в редакції станом на 1 січня 2016 р.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356323/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Романенко Є. О. 
Маркетинг у державному управлінні: (архетипний підхід) / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Публ. урядування : збірник. - 2016. - № 2. - С. 217-225. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

З позиції архетипного підходу досліджено теоретичні та методологічні аспекти впровадження та розвитку маркетингу у державному управлінні. Показано невпинне зростання потреб у проведенні політичного маркетингу в діяльності органів державної влади, що, в свою чергу, обумовлює необхідність здійснення комплексного аналізу вже наявних механізмів державного управління та надання практичних рекомендацій щодо спрямування їх діяльності на задоволення потреб і конкретних запитів громадян-споживачів. Це має сприяти подальшим розробці та впровадженню в практику державного управління нових форм і методів соціально-політичного маркетингу.

Исследованы теоретические и методологические положения по внедрению и развитию маркетинга в государственном управлении с позиции архетипного подхода. Доказана непрестанность процесса маркетизации деятельности органов государственной власти, что, в свою очередь, обусловливает необходимость осуществления комплексного, системного анализа уже имеющихся механизмов государственного управления и предоставления практических рекомендаций по их доработке через призму удовлетворения потребностей и конкретных запросов граждан-потребителей. Указанное должно способствовать дальнейшей разработке и внедрению в современную практику государственного управления новых форм и методов социально-политического маркетинга.

In the article the theoretical and methodological provisions for the introduction and development of marketing in public administration from the perspective of archetypal approach are examined. Incessant of the process of marketization of public authorities, which, in turn, determine necessitates of the implementation of a comprehensive, systematic analysis of existing mechanisms of public administration and providing of practical recommendations for their revision in the light of the needs and specific requests of consumer citizens are proved. The above should contribute to the further development and adaptation in the modern practice of public administration forms and methods of public authorities to ensure the socio-political marketing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01 в85

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Романенко Є. О. 
Система маркетингових комунікацій в механізмах державного управління / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 69-78. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано основні етапи процесів розробки та реалізації теоретико-методологічних аспектів впровадження системи маркетингових комунікацій у механізмах державного управління. Доведено, що в теоретичному та практичному вимірах у механізмах державного управління важливого значення набувають такі засоби маркетингових комунікацій, як: стимулювання збуту, персональний продаж, прямий маркетинг, паблік рілейшенз, пропаганда, неформальні вербальні комунікації, виставки, ярмарки, брендинг, копірайтинг, мерчандайзинг, івент-маркетинг тощо. Зазначене має сприяти подальшій адаптації сучасної практики державного управління до забезпечення досягнення суспільно важливої мети - формування конструктивного, соціально орієнтованого діалогу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Романенко Є. О. 
Становлення та розвиток комунікативної політики держави : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / Є. О. Романенко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Київ, 2015. - 36 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади становлення та розвитку комунікативної політики держави за сучасних умов суспільних перетворень, а також практичні рекомендації щодо оптимізації процесів комунікативного забезпечення системи державного управління України. Систематизовано основні концепції та підходи до визначення комунікативної політики держави. Охарактеризовано практико-прикладний характер її реалізації у різних сферах суспільного життя. Простежено генезу становлення окремої предметної сфери науки. Розкрито структурно-функціональну роль комунікації у виникненні відповідних типів соціальної організації. Досліджено характер її впливу на різні форми соціалізації за умов модерного та постмодерного суспільства. Проаналізовано комунікативну політику держави, відповідно до чого розкрито сутність та особливості комунікативної взаємодії органів державної влади та громадськості. Запропоновано стратегічні напрями державної комунікативної політики щодо формування позитивного іміджу Української держави за сучасних умов суспільного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.015,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Романенко Є. О. 
Процес формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 6. - С. 102-109. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

З'ясовано, що впровадження маркетингового механізму в державне управління має на меті безперервність процесу, пов'язаного із задоволенням потреб та інтересів індивідів, соціальних груп, всього суспільства в цілому шляхом використання широкого спектра маркетингових інструментів. Запропоновано основні етапи процесу формування та напрями впровадження маркетингового механізму в систему державного управління, а також вказано на важливість адаптації маркетингового механізму в державному управлінні до потреб і запитів громадян.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Романенко Є. О. 
Реформування системи державних закупівель в Україні / Є. О. Романенко, Р. Г. Щокін // Публ. урядування. - 2016. - № 4. - С. 25-34. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні положення світового досвіду впровадження електронних державних закупівель. Узагальнено низку важливих тенденцій щодо зобов’язання України в рамках «Угоди про асоціацію» з ЄС. Доведено, що використання електронних технологій в міжнародних торгових угодах вимагає прийняття законодавчої і нормативної баз, як на міжнародному, так і на національному рівнях. Зазначено, що на сьогодні в Європі, як правило, використовуються дві моделі електронних державних закупівель: централізовані та децентралізованіі. Показано, що у короткостроковий термін в Україні впроваджений перехід державних закупівель в електронну площину, що має сприяти підвищенню конкуренції та зниженню корупційного елементу у цьому сегменті. Обґрунтовано основні вектори розвитку системи електронних державних закупівель «ProZorro».

Исследованы теоретические и методические положения мирового опыта внедрения электронных государственных закупок. Обобщен ряд важных тенденций об обязательствах Украины в рамках «Соглашения об ассоциации» с ЕС. Доказано, что использование электронных технологий в международных торговых сделках требует принятия законодательной и нормативной баз, как на международном, так и на национальном уровнях. Отмечено, что на сегодня в Европе, как правило, используются две модели электронных государственных закупок: централизованные и децентрализованные. Показано, что в краткосрочный термин в Украине внедрен переход государственных закупок в электронную плоскость, что должно способствовать повышению конкуренции и снижению коррупционного элемента в этом сегменте. Обоснованы основные векторы развития системы электронных государственных закупок «ProZorro».

In the article the theoretical and methodical aspects of the world experience of introduction of electronic public procurement are investigated. A number of important trends of the obligations of Ukraine in the framework of the EU "Association Agreement" are summarized. It is proved that the use of electronic technologies in the international trade transactions requires the adoption of legislative and regulatory frameworks, both at the international and national levels. It is noted that, today, in Europe, as a rule, two models of electronic public procurement: centralized procurement and decentralized procurement are used. It is shown that in the short term, in Ukraine the transition of the public procurement into the electronic plane is implementedwhich should lead to the increasing of the competition and reducing of the corruption element in this segment. The main vectors of development of the system of electronic public procurement «ProZorro» are substantiates.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)211.121.4-6 + У9(4Укр)410.381-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Романенко Є. О. 
Реформування Збройних сил України за стандартами НАТО / Є. О. Романенко // Публ. урядування. - 2016. - № 3. - С. 142-150. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено критичний аналіз розкриття змісту процесу реформування Збройних сил України за стандартами НАТО. На основі існуючих підходів науковців, а, також обґрунтованих нових наукових характеристик сформовано бачення реформування збройних сил за натовськими стандартами, що прискорить створення в Україні справжньої професійної армії.

Приведен критический анализ раскрытия содержания процесса реформирования Вооруженных сил Украины по стандартам НАТО. На основе существующих подходов ученых, а, также обоснованных новых научных характеристик сформировано видение реформирования вооруженных сил по натовским стандартам, что ускорит создание в Украине настоящей профессиональной армии.

In the article a critical analysis of disclosure of the content of the reformation of the armed forces of Ukraine by the NATO standards are provided On the base of existed approaches of the scientists and also reasonable new scientific characteristicsa vision of reforming of the armed forces by the NATO standards, which will accelerate the creation in Ukraine of a true professional army are formed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4Укр)111-6 + Х915.232.3-96(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Романенко Є. О. 
Сучасний інструментарій управління інноваційним розвитком підприємства / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 4. - С. 268-275. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи управління інноваційним розвитком підприємства. Проаналізовано методичні підходи до оцінювання інноваційного розвитку підприємства та стратегії управління. Використання запропонованих підходів, надає можливість виявити сильні і слабкі сторони одного підприємства стосовно іншого, оцінити розмір відставання, розробити управлінські дії щодо посилення слабких місць.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кравченко С. О. 
Профілактика кетозу високопродуктивних корів у весняний період / С. О. Кравченко, Н. С. Канівець, Є. В. Романенко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2017. - № 4. - С. 94-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П872.416-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Романенко Є. А. 
Дослідження динаміки екстракції біологічно активних речовин трави собачої кропиви з метою одержання настойки / Є. А. Романенко, О. М. Кошовий, А. М. Ковальова, Т. В. Ільїна, А. М. Комісаренко // Укр. біофармацевт. журн. - 2018. - № 3. - С. 66-71. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л663.11-3 + Р282.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100163 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Романенко Є. А. 
Дослідження взаємозв'язків між вмістом основних груп БАР у настойці собачої кропиви (Leonurus cardiaca) трави та її психотропною активністю / Є. А. Романенко, О. М. Кошовий, І. В. Кіреєв, Н. М. Трищук, Т. В. Ільїна, Н. В. Бородіна // Укр. біофармацевт. журн. - 2018. - № 4. - С. 69-75. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Настойка трави собачої кропиви - один з найбільш популярних рослинних препаратів седативної дії. Недоліком цього лікарського препарату є непостійність хімічного складу і як наслідок, фармакодинаміки. Тому доцільно дослідити, які саме групи БАР настойки собачої кропиви чинять найбільший вплив на її психотропну активність та в подальшому проводити стандартизацію препарату саме за їх вмістом. Мета дослідження - визначити взаємозв'язки між вмістом основних груп БАР у настойці собачої кропиви (Leonurus cardiaca) трави та її психотропною активністю для встановлення параметрів стандартизації цього препарату. Об'єкти дослідження - настойка собачої кропиви промислового виробництва (серія 15.04.16, ТОВ "ДКП "Фармацевтична фабрика", Житомирська обл., с. Станишівка) та комплекси основних груп БАР, виділених з неї. Визначення похідних гідроксикоричної кислоти, флавоноїдів та суми фенольних сполук, іридоїдів проводили спектрофотометричним методом та методом ВЕРХ. Психотропну активність об'єктів дослідження вивчали у тесті відкритого поля у Центральній науково-дослідній лабораторії НФаУ. В результаті хімічного аналізу настойки та одержаних комплексів БАР було ідентифіковано 2 флавоноїди (рутин та катехін), 3 гідроксикоричні кислоти (хлорогенову, кавову та розмаринову), 2 іридоїдні сполуки та встановлено їх кількісний вміст. Встановлено, що настойка собачої кропиви та її компоненти статистично значущо знижують суму всіх видів психотропної активності, в основному за рахунок зменшення рухової активності. При цьому вона також виявляє тенденцію до зниження орієнтовно-дослідницької активності, що вказує на її седативний вплив. Найбільшу седативну активність у найменшій дозі показав комплекс іридоїдних сполук, що потрібно враховувати при стандартизації цього лікарського засобу. Висновки: проведено дослідження якісного складу та кількісного вмісту основних груп БАР (флавоноїдів, гідроксикоричних кислот, іридоїдів) у настойці собачої кропиви та сухих екстрактах на її основі. Найбільшу седативну активність показали субстанції, багаті на іридоїди, що вказує на доцільність стандартизації настойки собачої кропиви за вмістом саме цієї групи БАР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кіслов Д. В. 
Маркетингова комунікологія як механізм реалізації державної політики : монографія / Д. В. Кіслов, Є. О. Романенко, І. В. Чаплай. - Київ : Персонал, 2018. - 411 c. - (Публ. адміністрування; вип. 2). - укp.

Розглянуто маркетингову комунікологію як механізм реалізації державної політики. Обгрунтовано значення маркетингових комунікацій як структурно-функціональної складової розвитку державної політки. Визначено резерви використання, структуру, типи та види державних маркетингових комунікацій. Вирізнено та оцінено засоби державних маркетингових комунікацій. Запропоновано напрями формування комплексної системи державних маркетингових комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.1-9 + Ф3(4УКР)16

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА831751 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського