Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ромашенко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ромашенко В. Є. 
Формування інформаційно-комунікаційної компетенції бакалаврів філології : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Є. Ромашенко; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - 21 c. - укp.

Розкрито основні етапи становлення та розвитку бакалаврату. Проаналізовано проблему формування інформаційно-комунікаційної компетенції бакалаврів філології у педагогічній теорії, особливості формування їх інформаційно-комунікаційної компетенції. Визначено рівні сформованості інформаційно-комунікаційної компетенції цих бакалаврів (репродуктивний, продуктивний та творчий). Охарактеризовано сучасний стан сформованості інформаційно-комунікаційної компетенції бакалаврів зазначеної спеціальності. Обгрунтовано структуру інформаційно-комунікаційної компетенції бакалаврів філології. З'ясовано критерії сформованості інформаційно-комунікаційної компетенції бакалаврів цього фаху та розкрито їх зміст. Здійснено відбір змісту, форм і методів формування інформаційно-комунікаційної компетенції бакалаврів філології та експериментально перевірено їх ефективність для формування інформаційно-комунікаційної компетенції таких бакалаврів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-251

Шифр НБУВ: РА407670 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ромашенко В. 
Структура інформаційно-комунікаційної компетенції бакалаврів філології / В. Ромашенко // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 128-133. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто модульну структуру інформаційно-комунікаційної компетенції (ІКК) як основи формування освітньої політики держави. Визначено ІКК як підсистему загальної професійної компетенції бакалавра філології. Запропоновано концепцію побудови ІКК. Описано структуру ІКК, в якій виділено три основні складові (інформатичну, інформаційну і комунікаційну) та їх компоненти (інформатичний, когнітивний, діяльнісний, комунікативний, мотиваційний). Сформовано компонентний склад умінь вчителя-філолога, який включає: інформаційні, аналітичні, організаційні, проективні, прогностичні та комунікативні уміння. Подано схеми концептуальної моделі ІКК та схематичну структуру її складових. Розкрито перспективи подальших розробок критеріїв сформованості професійних умінь майбутніх філологів.

Рассмотрена модульная структура информационно-коммуникационной компетенции (ИКК) как основы формирования образовательной политики государства. Определена ИКК как подсистема общей профессиональной компетенции бакалавра филологии. Предложена концепция построения ИКК. Описана структура ИКК, в которой выделены три основные составляющие ( информатическая, информационная и коммуникационная) и их компоненты (информатический, когнитивный, деятельностный, коммуникативный, мотивационный). Сформирован компонентный состав умений учителя-филолога, который включает: информационные, аналитические, организационные, проективные, прогностические и коммуникативные умения. Представлены схема концептуальной модели ИКК и схематическая структура ее составляющих. Раскрыты перспективы дальнейших разработок критериев сформированности профессиональных умений будущих филологов.

Considered is the modular structure of information and communication competence as a basis for the formation of educational policy. Defined is the information and communication competence as a subsystem of the overall professional competence Bachelor of Philology. Proposed is the concept of information- communication competence. Described is the structure of the ICC, in which there are three main components (informatics, information and communication ) and their components (informatics, cognitive, active, communicative, motivational). Formed is the component composition skills teacher, philologist, which includes information, analytical, organizational, projective, and prognostic and communication skills. Posted are the schemes conceptual model of information and communication competence and schematic structure of its components. Disclosed are the prospects for further development of skills criteria for future philologists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-203

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ромашенко В. Є. 
Формування інформаційно-комунікаційної компетенції майбутніх учителів-філологів: принципи відбору і структурування змісту / В. Є. Ромашенко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2013. - № 1/2. - С. 87-93. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На основі результатів анкетування респондентських груп вчителів-філологів та студентів-філологів I курсу визначено й охарактеризовано принципи формування змісту професійної підготовки бакалаврів філології: принцип цільового призначення, безперервності, модульності, міждисциплінарної інтеграції, адаптивності. Розроблено дескриптивну шкалу рівнів сформованості інформаційно-комунікаційної компетенції учителів: творчий, продуктивний, репродуктивний та базовий. Виділено змістові модулі для різних дисциплін освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів; зміст основних модулів включено у викладання інформатики та комп’ютерних технологій; зміст підтримувальних змістовних модулів – у викладання гуманітарних предметів; структурні компоненти організаційних і комунікаційних модулів спрямовані на самонавчання та самоорганізацію діяльності студентів; зміст спеціалізованих модулів – для дисциплін, пов’язаних з методикою викладання іноземних мов і зарубіжної літератури; зміст переносних модулів – для педагогічної практики з іноземної мови.

На основе результатов анкетирования респондентских групп учителей-филологов и студентов-филологов I курса определены следующие принципы формирования содержания профессиональной подготовки бакалавров филологии: принцип целевого назначения, непрерывности, модульности, междисциплинарной интеграции, адаптивности. Разработана дескриптивная шкала уровней сформированности информационно-коммуникационной компетенции учителей: творческий, продуктивный, репродуктивный и базовый. Выделены содержательные модули для различных дисциплин образовательно-профессиональной программы подготовки бакалавров; содержание основных модулей включено в преподавание информатики и компьютерных технологий; содержание поддерживающих содержательных модулей – в преподавание гуманитарных предметов; структурные компоненты организационных и коммуникационных модулей направлены на самообучение и самоорганизацию деятельности студентов; содержание специализированных модулей – для дисциплин, связанных с методикой преподавания иностранных языков и зарубежной литературы; содержание переносных модулей – для педагогической практики по иностранному языку.

In the article the principles of professional Bachelor of Philology content forming (purpose, continuity, modularity, interdisciplinary integration and adaptability) are determined. Content modules of disciplines of educational and professional programs of training of future teachers in linguistics (basic, organizational, communicational, portable) are described for the formation and communication competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30-251 + Ш141.14-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського