Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Рунців О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Рунців О. І. 
Врахування людських потреб при формуванні туристичного продукту / О. І. Рунців // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 251-253. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З'ясовано, що якість турпродукту залежить від всебічного врахування туристських потреб. Виявлено, що в сучасному світі, крім традиційних матеріальних і духовних потреб, з'являються потреби іншого роду, пов'язані із розвитком особистості в суспільстві.

Установлено, что качество турпродукта зависит от всестороннего учета туристических потребностей. Выявлено, что в современном мире, кроме традиционных материальных и духовных потребностей, появляются потребности другого рода, связанные с развитием личности в обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.232 + Ч518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рунців О. І. 
Територіальна організація ринку туристичних послуг у регіоні (на матеріалах Тернопільської області) : автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / О. І. Рунців; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2009. - 20 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні та практичні питання дослідження функціонування ринку туристичних послуг у обласному регіоні. Розкрито суть понять "територіальна туристична система", "ринок туристичних послуг", "туристична послуга". Вдосконалено методичні основи дослідження регіональних ринків даних послуг. З використання традиційних і нових методів дослідження (соціологічного, картографічного, системного, кластерного, багатовимірного аналізу) територіальних ринків туристичних послуг здійснено їх класифікацію з урахуванням значення кожної послуги у формуванні туристичного продукту регіону, визначено роль загальних і регіональних чинників у формуванні ринку туристичних послуг. Проаналізовано його компонентні та територіальні сегменти для Тернопільщини. Проведено туристичне районування Тернопільської області та розглянуто питання сучасної та перспективної спеціалізації туристичних районів за особливостями туристичних попиту та пропозиції, рівнем сучасного та можливого споживання зазначених послуг, наявністю туристичних ресурсів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ТЕР)684.413.58 + У9(4УКР-4ТЕР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363249 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського