Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Рядинська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Рядинська І. А. 
Особливості підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до фізкультурно-масової та оздоровчої роботи з учнівською молоддю в Україні у 20 - 30 рр. ХХ ст. / І. А. Рядинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 22. - С. 34-40. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі вивчення архівних матеріалів та інших джерел проаналізовано завдання, зміст та форми підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до організації позакласної та позашкільної фізкультурно-масової та оздоровчої роботи з учнівською молоддю України у 1920 - 1930 рр.

На основе изучения архивных материалов и других источников проанализированы задания, содержание и формы подготовки будущих учителей к внеклассной и внешкольной физкультурно-массовой и оздоровительной работе со школьниками Украины в 1920 - 1930 гг.

In paper on the basis of study of archive stuffs and other sources the representations, content and forms of training of the future teachers to outside of class and outside of school sports mass and improving work with the schoolboys of Ukraine in 20-30y. are parsed. ХХ in.


Ключ. слова: вчитель фізичного виховання, організація позакласної, позашкільної фізкультурної роботи
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51рг(4УКР)6 + Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рядинська І. А. 
Місце та значення педагогічної практики в підготовці студентів факультетів фізичного виховання вищих педагогічних закладів України до позакласної та позашкільної спортивно-масової роботи (70 - 80рр. ХХ ст.) / І. А. Рядинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 90-92. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Під час практики з відривом від навчання, літньої практики в піонерських таборах, практичної діяльності майбутніх учителів у складі педагогічних загонів студенти набували вмінь і навичок з проведення спортивно-масових заходів, зокрема, ранкової гігієнічної гімнастики, великих перерв, спортивних змагань різного масштабу, фізкультурних свят, туристичних походів та ін.

Во время практики с отрывом от обучения, летней практики в пионерских лагерях, практической деятельности будущих учителей в составе педагогических отрядов студенты приобретали умения и навыки по проведению спортивно-массовых мероприятий, в частности, утренней гигиенической гимнастики, больших перемен, спортивных соревнований разного масштаба, физкультурных праздников, туристических походов и др.

During practice with a separation from training, practice in pioneer camps, practical activities students got skills on carrying out of sports mass actions. In particular morning hygienic gymnastics, the big breaks, sports competitions, sports holidays, backpackings.


Ключ. слова: студент, педагогічна практика, спорт, фізична культура
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рядинська І. А. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позаурочної роботи з учнями (друга половина ХХ ст.) : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. А. Рядинська; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 21 c. - укp.

Здійснено цілісний аналіз теорії та практики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позаурочної роботи з учнями у другій половині XX ст. Виявлено основні етапи становлення та розвитку цієї підготовки вчительських кадрів з фізичного виховання. На підставі аналізу певних архівних матеріалів розкрито зміст підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи з учнями на виділених етапах і конкретизовано його складові. Висвітлено нові активні форми та методи загальнопедагогічної та спеціально-методичної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Визначено провідні тенденції розвитку підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позаурочних форм роботи. Окреслено перспективи використання набутого досвіду з цієї підготовки у ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.513(4УКР)63 + Ч51 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рядинська І. А. 
Інноваційні методи викладання при вивченні економічних дисциплін у закладах вищої освіти України / І. А. Рядинська // Бізнес Інформ. - 2021. - № 1. - С. 134-138. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета роботи - розглядання суті та значення інноваційних методів викладання економічних дисциплін у закладах вищої освіти, використання їх у професійній діяльності зі студентами під час проведення навчальної роботи. Розглянуто інноваційні методи навчання під час викладання економічних дисциплін, які використовуються в системі сучасного освітнього процесу в закладах вищої освіти України. Визначено особливості форм і методів інноваційного навчання, розкрито специфіку їх використання під час проведення занять зі студентами з економічних дисциплін. Перелічено застосування таких методів, форм і прийомів навчальної роботи, як: аудіовізуальний метод навчання; аналіз помилок, колізій, казусів; дискусія із запрошенням фахівців; брейнстормінг ("мозковий штурм"); "дерево рішень"; ділова (рольова) гра (студенти перебувають у ролі викладача з економіки, бухгалтера, аудитора, брокера, менеджера тощо); "займи позицію"; діалог Сократа (Сократів діалог); метод інтерв'ю; публічний виступ; коментування, оцінка (або самооцінка) дій учасників; навчальний "полігон"; метод аналізу та діагностики ситуації; метод кооперативного навчання; проблемні методи; частково пошукові методи; дослідницькі методи; метод проєктів; моделювання; тренінги; програмно-рольовий метод генерування ідей; робота в малих групах; гра "компетентність"; імітаційні ігри; PRES-формула тощо. Розкрито сутність кейс-методу, його принципи, структуру, особливості, вплив на формування якісних характеристик майбутнього фахівця з економіки. Наголошено на використанні нових технологій у навчанні, таких як мультимедіа, комп'ютери тощо та поєднанні інноваційних методик із класичними, традиційними.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Рядинська І. А. 
Освіта як фактор формування людського капіталу та економічного зростання / І. А. Рядинська // Бізнес Інформ. - 2022. - № 3. - С. 33-37. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - окреслення ролі системи освіти у формуванні людського капіталу, розвиток якого є необхідною умовою для економічного зростання країни. Проведено дослідження теорії людського капіталу як визначальної складової, яка забезпечує процес розвитку та накопичення людського капіталу, від якого, своєю чергою, залежить конкурентоспроможність країни та її місце у світовому середовищі. Розкрито значення освітнього ресурсу в створенні людського капіталу. Зазначено роль інвестицій у людський капітал, і, зокрема, в освітній процес. Охарактеризовано взаємозв'язок рівня освіти та заробітної плати працівника. Виокремлено основні напрями впливу освіти людини на економічне зростання країни. З'ясовано деякі рекомендації, які дозволять забезпечити гарантії збереження сфери освіти як фактора формування якісного людського капіталу країни. Визначено, що освіта є фундаментальним видом інвестування в людський капітал. Освіта протягом всього життя забезпечує умови для формування кваліфікованого молодого працівника як особистості та професіонала в обраному напрямку навчання та його подальшої праці на будь-якому підприємстві. Головним завданням освіти є забезпечення країни якісним людським капіталом для ефективного економічного зростання. Освіта позитивно впливає на ринок праці не тільки тому, що підвищує конкурентоспроможність робітників, але й тому, що акумулює потенційно незайняту молодь. Наголошено, що розвиток освіти та професійної підготовки сприяє вирішенню таких важливих завдань coціaльнo- економічного розвитку, як прискорення темпів економічного зростання, поміякшення нерівності в розподіленні доходів, підвищення якості національної робочої сили, безпосереднє зменшення безробіття та попередження його в майбутньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.3:Ч + У9(4УКР)240

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського