Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Рідель Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Рідель Т. М. 
Формування мотивації учіння студентів аграрних університетів у процесі вивчення іноземних мов : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т. М. Рідель; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано психолого-педагогічні механізми формування мотивації учіння студентів немовних вищих закладів освіти. Конкретизовано теоретичні положення щодо взаємозумовленості мотивації та здібностей, визначальної ролі спілкування в розвитку особистості. Визначено концептуальні підходи до побудови гіпотетичної моделі оптимальної мотивації до вивчення іноземної мови студентами-аграріями. Розроблено модель мотивації до вивчення іноземної мови, подано її теоретичне обгрунтування, визначено психолого-педагогічний зміст виділених структурних компонентів моделі. Виявлено, досліджено й описано механізм взаємодії рівня іншомовних здібностей і мотивації навчання у процесі вивчення іноземної мови. Проаналізовано соціально-психологічні характеристики групи, як компоненту моделі мотивації, що сприяє її оптимізації. Розроблено методики для виявлення рівня професійної мотивації, мотивації вивчення іноземної мови, рівня розвитку іншомовних здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рідель Т. 
Модель мотивації до оволодіння іноземною мовою у немовному вузі / Т. Рідель // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 77-80. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено розробку оптимальної моделі мотивації до оволодіння іноземною мовою (ІМ) студентів немовного ВНЗ і визначення ролі у ній кожного з компонентів. Охарактеризовано компоненти авторської моделі, представленої на схемі (професійна мотивація, іншомовні здібності, інтерес до ІМ, спілкування, психологічний клімат у навчальній групі). На підставі проведеного дослідження стверджується, що структурний підхід до дослідження мотивації є достатньо продуктивним, що структура навчальної мотивації є комплексом спонук, з'єднаних певними відносинами, заснованими на супідрядності і ієрархічності залежно від їх значущості для особистості. Для продовження дослідження запропоновано наукову розробку окремих мотиваційних блоків (особливо професійної мотивації як одного з найважливіших компонентів мотивації до вивчення ІМ у немовному ВНЗ).

Освещены разработка оптимальной модели мотивации к овладению иностранным языком (ИМ) студентов неязыковых вузов и определение роли в ней каждого из компонентов. Охарактеризованы компоненты авторской модели, представленной на схеме (профессиональная мотивация, иноязычные способности, интерес к ИМ, общение, психологический климат в учебной группе). На основании проведенного исследования утверждается, что структурный подход к исследованию мотивации является достаточно продуктивным, что структура учебной мотивации является комплексом побуждений, соединенных определенными отношениями, основанными на соподчинении и иерархичности зависимости от их значимости для личности. Для продолжения исследования предложена научная разработка отдельных мотивационных блоков (особенно профессиональной мотивации как одного из важнейших компонентов мотивации к изучению ИМ в неязыковом вузе).

The model of the motivation to foreign language learning in non-linguistic higher educational establishments on the basis of scientific research of psychological literature analysis is given in the article. The description of all its elements is revealed, Communication is considered the principal element of the model. The effective formation of the motivation to foreign language learning is possible only via taking into account all the elements of the suggested model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ю940.321.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рідель Т. М. 
Модель формування оптимальної мотивації учіння студентів немовного ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови / Т. М. Рідель // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 348-354. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Подано характеристику складових блоків моделі формування оптимальної мотивації учіння студентів немовного ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови. Виокремлено структурні компоненти професійної мотивації. Визначено, що інтерес до іноземної мови є головним і найстійкішим мотивом. Наголошено на компоненті спілкування – діалогічному спілкуванні педагога і студентів засобами іноземної мови. Доведено, що критерієм оптимальності розробленої моделі є сформованість внутрішніх мотивів, безпосередньо пов’язаних із діяльністю з оволодіння іноземною мовою і процесом її перебігу.

Дана характеристика составляющих блоков модели формирования оптимальной мотивации учения студентов неязыкового ВУЗ в процессе изучения иностранного языка. Выделены структурные компоненты профессиональной мотивации. Определено, что интерес к изучению иностранного языка является главным и самым стойким мотивом. Выделен такой компонент общения, как диалогическое общение педагогов и студентов средствами иностранного языка. Доказано, что критерием оптимальности разработанной модели является сформированность внутренних мотивов, непосредственно связанных с деятельностью по овладению иностранным языком.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського