Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ріпецький Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Григорчак І. І. 
Ефекти блокування лімітуючої негельмгольцевої ємності в нанопористих і нанокомпозитних структурах та їх застосування для створення зміннострумових суперконденсаторів / І. І. Григорчак, В. З. Каліцінський, Є. Й. Ріпецький, М. М. Міцов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 592. - С. 72-79. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З264.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Ріпецький Є. Й. 
Методи оцінки й покращення параметрів функціональних та несучих систем сільськогосподарських грейферних навантажувачів : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.11 / Є. Й. Ріпецький; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. - Т., 2013. - 40 c. - укp.

Розроблено комплексні аналітично-експериментальні підходи для вирішення важливої науково-технічної проблеми - покращання якості та підвищення ресурсу грейферних сільськогосподарських навантажувачів. Теоретичні дослідження процеси перенесення вантажів, силової взаємодії робочих органів зі зв’язними матеріалами, динамічної навантаженості маніпулятора та рамної конструкції, а також коливних процесів у несучих системах і гідроприводі виконано на основі різного класу моделей. Сформульовано критерії оптимального співвідношення довжин ланок маніпулятора й умови синтезу чотириланкового механізму підйому для визначення його раціональних параметрів. Розроблено методику раціонального конструювання рами навантажувача з урахуванням кососиметричного навантаження від маніпулятора. В експериментальних дослідженнях застосовано сучасні технології збирання та опрацювання інформації з фіксацією результатів у числові формати. Одержано аналітичні вирази коефіцієнтів інтенсивності напружень (КІН) для визначення граничного стану хвостовика колони з урахуванням змінних факторів силового навантаження. Розрахунок на довговічність та живучість проведено із використанням даних статистичних моделей експлуатаційного навантаження. За результатами роботи одержано інженерну методику раціонального конструювання несучих систем грейферних навантажувачів з гарантованим ресурсом роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: П075

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ріпецький Є. Й. 
Застосування способу обертання симплексу для конструювання рами грейферного навантажувача / Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький, В. М. Сеничак // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Число. - 2016. - № 1. - С. 74-83. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

гідравлічноїУ процесі конструювання рами грейферного навантажувача раціонально поєднано метод скінченних елементів, метод мінімуму потенціальної енергії деформації та спосіб обертання симплексу. Встановлено критерій рівноміцності елементів рами як рівність максимальних напружень у основному лонжероні та підсилювальній балці. Процедура пошуку внутрішніх силових факторів надала можливість встановити напрямок покращання конструкції рами у вигляді використання додаткової пластини, що жорстко з'єднує ці елементи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н623.031.23-51-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ріпецький Є. Й. 
Конструювання рами грейферного навантажувача за умови рівноміцності її елементів / Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький, В. В. Сеничак // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2016. - Вип. 170. - С. 142-149. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

У разі конструювання рами грейферного навантажувача раціонально поєднано метод кінцевих елементів та метод потенціальної енергії деформації. Встановлено критерій рівноміцності елементів рами як рівність максимальних напружень у основному лонжероні та підсилюючій балці. Процедура пошуку внутрішніх силових факторів надало змогу встановити напрямок покращання конструкції рами у вигляді використання додаткової пластини, що жорстко з'єднує дані елементи.


Індекс рубрикатора НБУВ: П075

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коробков О. Ю. 
Математичне моделювання в задачах геодезичного контролю напружено-деформованого стану газопроводів на ділянках надземних переходів / О. Ю. Коробков, Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький, Р. Є. Олеськів // Нафтогаз. енергетика. - 2020. - № 1. - С. 56-65. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Геодезичні методи контролю напружено-деформованого стану газопроводів на ділянках надземних переходів передбачають отримання дискретних даних деформації його осі у вигляді набору трьох координат (x, y, z). Для їх опрацювання запропоновано математичну модель експериментально-теоретичного методу геодезичного контролю НДС газопроводів. Процес моделювання здійснено на основі геодезичних дискретних даних, на підставі яких за допомогою інтерполяційного поліному Лагранжа отримано рівняння лінії згину осі газопроводу, що дозволило у подальшому перейти до епюр згинального моменту вздовж всього прольоту. Проведено оцінку точності запропонованого методу, яка показала, що отримані епюри згинального моменту відображають НДС газопроводів з похибкою до 1,5 % на центральній частині його прольоту, а з наближенням до вантових опор похибка зростає до 6 %. Показано, що отриманий вираз максимального згинального моменту дозволяє сформувати необхідну кількість додаткових рівнянь для розкриття статично невизначеної системи "газопровід-опори" з урахуванням можливості кріплень на вантах. Представлена математична модель спрямована на декомпозицію багатопрольотних конструкцій газопроводів, що дозволяє моделювати НДС на кожному з прольотів окремо у рамках цілісної конструкції. Запропонована математична модель опрацювання дискретних даних складає основу експериментально-теоретичного методу геодезичного контролю НДС газопроводів на ділянках надземного переходу з урахуванням їх конструктивних та технологічних факторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О76-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коробков О. Ю. 
Методичні підходи до оцінки напружено-деформованого стану трубопроводів у випадках їх несиметричного навантаження на ділянках надземних переходів / О. Ю. Коробков, Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький // Розвідка та розроб. нафт. і газ. родовищ. - 2021. - № 3. - С. 36-45. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Узагальнено результати геодезичних обстежень ряду ділянок надземних переходів трубопроводів різного призначення при дослідженні напружено-деформованого стану (НДС). Показано, що для трубопроводів є характерним процес несемирічного навантаження, який проявляється у зміщенні максимальної стріли прогину відносно середини прольоту. Запропоновано методичні підходи що до оцінки НДС трубопроводів у випадках його несиметричного навантаження на ділянках надземних переходів. Розглянуто можливість використання величини мінімального радіуса кривизни трубопроводу як критерію оцінки НДС. У першому наближенні зігнуту вісь трубопроводу апроксимовано дугою кола, і на основі геометричної подібності отримано розрахункову формулу радіуса кривизни. Формулу поширено на всі випадки несиметричного навантаження шляхом введення безрозмірної функції PSI(k) в залежності від коефіцієнта несиметричності k. Дану функцію PSI(k) було отримано з використанням теорії зігнутої осі балки, яка навантажена зосередженою силою P. Проаналізовано, що при симетричному навантажені існуючі підходи до апроксимації осі трубопроводу дугою кола дають занижені результати в оцінці НДС на 34 %, а при несиметричному навантажені ця розбіжність збільшується до 46 %. Підтверджено узгодженість теоретичних результатів мінімального радіуса кривизни з експериментальними даними. Запропонована методика орієнтована на практичне застосування опрацювання даних геодезичних вимірів, оскільки включає параметри, які доступні для контролю НДС геодезичними приладами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О71-046 + И361.087

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ріпецький Є. Й. 
Адаптація енергетичних методів до автоматизованих розрахунків рамних конструкцій мобільних машин / Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький, М. І. Підгурський, І. М. Підгурський, О. Ю. Коробков // Фізика і хімія твердого тіла. - 2021. - 22, № 2. - С. 284-291. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Показано, що адаптація енергетичних методів до автоматизованого розрахунку рамних конструкцій мобільних машин полягає в розробці єдиного алгоритму придатного до різних конструктивних схем. Відправним пунктом розрахунку залишається отримання виразу потенціальної енергії деформації (ПЕД) у вигляді функції з невідомими внутрішніми силовими факторами. Пошук локального мінімуму функції ПЕД здійснено на основі її дискретної grid-поверхні. Досягнуто тактичну гнучкість методу покоординатного спуску при спробах продовжити наближення до локального мінімуму у випадках виникнення ситуації "тупику" шляхом зміни дискретного ходу. Запропоновано поширити реалізований алгоритм від тривимірної поверхні, який розглядає 2 силових фактори, до n-мірного простору з багатьма невідомими.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Коробков О. Ю. 
Особливості визначення напружено-деформованого стану висячих газопроводів з урахуванням похибок геодезичних вимірів / О. Ю. Коробков, Є. Й. Ріпецький, Р. Й. Ріпецький // Розвідка та розроб. нафт. і газ. родовищ. - 2022. - № 1. - С. 52-60. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто загальні особливості визначення напружено-деформованого стану висячих газопроводів, якщо зазначена процедура здійснюється на основі даних геодезичних вимірів зміщень з урахуванням їх наявних відносних похибок. В якості конкретного конструктивного виконання обрано надземний перехід газопроводу Угерське-Івано-Франківськ через р. Свіча. Відмічено роль силових факторів, які прикладені до газопроводу зі сторони утримуючих канатів. Сформульовано проблему у визначені невідомих силових факторів, що прикладені до газопроводу, за наявними даними деформацій, які отримані геодезичними вимірами і містять похибки в межах регламентованих. З цією метою розроблено спрощену модель надземного переходу, в якій кількість утримуючих канатів зведена до трьох. У точках кріплення канатів до труби прикладені зосереджені сили, дія яких еквівалентна силам утримуючих канатів і силам тяжіння від ваги трубопроводу і транспортованого продукту. Запропоновано до спрощеної дискретної моделі трубопроводу застосувати канонічні рівняння методу сил. Тестові результати оцінки напружено-деформованого стану показали появи випадків, що призводять до порушення фізичних принципів деформованого стану. А власне, відхилення лінії головної осі від сплайну деформації, що призводить до порушення принципу мінімуму потенціальної енергії деформації. Причинами, що призводять до даних наслідків, є наявність похибок в геодезичних даних величин деформацій. Розроблено ітераційний алгоритм із введенням процедур згладжування при пошуку діючих силових факторів. Їх вибір здійснюється в межах заданого факторного простору за сформованими критеріями. Отримані результати показали, що при відносній похибці геодезичних вимірів у 5 % розрахункові силові фактори відрізняються від реальних не більше ніж на 18 %. В той самий час основний показник напружено-деформовано стану - величина максимального згинаючого моменту залишається більш стабільною з похибкою до 6 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: О76-021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського