Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Саврасов М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Саврасов М. В. 
Мотивація успіху та мотивація запобігання невдач у структурі креативності особистості школяра / М. В. Саврасов // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2009. - 14, вип. 17. - С. 96-101. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Вивчено зв'язки між проявами мотивації успіху та мотивації запобігання невдачам із креативністю як особистісною особливістю школяра. Креативність розглянуто за допомогою категоріального апарату та феноменології здібностей. Як інструменти використано методики Торренса, Медніка, Елерс. Одержані результати створюють підстави для розгляду мотивації як диференціального чинника креативності у навчальній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю983.723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Саврасов М. В. 
Емоційно-мотиваційні складові креативності особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / М. В. Саврасов; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х., 2012. - 18 c. - укp.

Проведено теоретико-методологічний аналіз і надано результати експериментального дослідження психологічних складових креативності особистості. Розкрито зміст емоційно-мотиваційних складових креативності особистості, виявлено закономірності впливу на особливості прояву емоційно-мотиваційних складових креативності особистості тендерних параметрів, профілю навчання, професійної підготовки, діяльності та віку. Встановлено, що емоційно-мотиваційними складовими особистості незалежно від тендерних параметрів, параметрів профілю шкільного навчання, профілю професійної підготовки та професійної діяльності виступають показники загальної емоційності, інтелектуальної емоційності, комунікативної емоційності, творчої активності та внутрішньої мотивації навчальної чи професійної діяльності. Зауважено, що перевага у структурі креативності виявлена на боці емоційних її складових.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Саврасов М. В. 
Креативність суб'єкта навчально-професійної діяльності: метакогнітивний підхід : [монографія] / М. В. Саврасов; Донбаський державний педагогічний університет. - Слов'янськ : ЗУНУ, 2021. - 398 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Досліджено креативність суб'єкта навчально-професійної діяльності. Подано теоретичний огляд проблеми креативності суб'єкта та її психічної регуляції. Розкрито її психологічну структуру та зміст, здійснено спробу розгляду креативності суб'єкта навчально-професійної діяльності з позицій метакогнітивного підходу. Розроблено комплекс психологічної діагностики регулятивної складової суб'єкта навчально-професійної діяльності, в тому числі запропоновано авторську психодіагностичну методику "Метакреативність". Систематизовано, описано та продемонстровано роль чинників психічної регуляції у становленні креативності людини у процесі діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43 + Ч481.203 + Ю935.131.6 в2:Ч481 + Ю940-513

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851591 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського