![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Савіцька Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Савіцька Г. І. Формування морально-етичних норм поведінки в учнів допоміжних шкіл у процесі соціально-побутового орієнтування : Автореф. дис... канд. пед. наук / Г. І. Савіцька; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблеми морально-етичної поведінки учнів з обмеженими розумовими можливостями. Доведено можливість розв'язання зазначеної проблеми на базі педагогічного забезпечення формування в учнів допоміжної школи морально-етичних норм поведінки під час уроків соціально-побутового орієнтування. Вивчено складові морально-етичних норм поведінки, критерії оцінювання. Розроблено методику їх дослідження у розумово відсталих учнів. Обгрунтовано форми, методи та засоби формування в таких учнів морально-етичної поведінки у процесі соціально-побутового орієнтування. Доведено, що використання на відповідних уроках системи вправ, наближених до умов предметно-практичної діяльності, забезпечує достатній рівень формування у розумово відсталих учнів морально-етичних норм поведінки. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА352618 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Савіцька Г. І. Дослідження стану сформованості морально-етичної поведінки у розумово відсталих учнів / Г. І. Савіцька // Дефектологія. - 2006. - № 1. - С. 30-33. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Визначено методику і основні напрями дослідження морально-етичної вихованості учнів допоміжної школи. На прикладі вивчення програми з соціально-побутового орієнтування висвітлено досвід цілеспрямованого формування морально-етичних норм поведінки учнів. Акцентовано увагу на ролі бесід, сюжетно-рольових ігор та створенні ситуацій морального вибору у педагогічному процесі. Наголошено на трьох етапах роботи з формування морально-етичних норм поведінки у формувальному експерименті. Розкрито мету і змістово-когнітивний, мотиваційний та поведінковий компоненти механізму перетворення моральних норм в поведінку учня. Охарактеризовано базові критерії для розвитку в учнів морально-етичних норм. Відображено поняття "критерії морально-етичних норм поведінки". Розкрито зміст достатнього, середнього і низьких рівнів морально-етичного виховання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.352
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|