Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Сагер Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Сагер Л. Ю. 
Організаційно-економічні засади управління внутрішніми комунікаціями на промислових підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. Ю. Сагер; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2014. - 20 c. - укp.

Проаналізовано підходи до визначення структури внутрішніх комунікацій. Уточнено роль та місце внутрішніх комунікацій у системі бізнес-процесів підприємства. Систематизовано можливі проблеми побудови ефективної системи управління внутрішніми комунікаціями підприємства. Запропоновано та обгрунтовано науково-методичний підхід до вибору управлінських рішень на основі діагностики стану внутрішніх комунікаційних процесів промислового підприємства. Удосконалено теоретико-методичний підхід до визначення комунікаційних стратегій. Розроблено методичний підхід до побудови економіко-математичної моделі оптимізації вибору управлінських рішень. Сформовано засади організаційно-економічного механізму управління внутрішніми комунікаціями промислового підприємства. Надано рекомендації щодо управління внутрішніми комунікаціями на підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сагер Л. Ю. 
Діагностика стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства: методичний підхід / Л. Ю. Сагер // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2015. - № 3. - С. 18-28. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Запропоновано й обгрунтовано методичний підхід до діагностики стану внутрішніх комунікацій промислового підприємства на основі розрахунку показників організаційної, соціально-психологічної, техніко-технологічної та інформаційної складових.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сагер Л. Ю. 
Організаційно-методичний механізм впливу на стан внутрішніх комунікацій підприємства / Л. Ю. Сагер // Бізнес Інформ. - 2017. - № 10. - С. 335-341. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено сутність організаційно-економічного механізму, визначено основні складові елементи та запропоновано структурно-логічну схему взаємозв'язків механізму управління внутрішніми комунікаційними процесами підприємств. Виокремлено основні принципи управління, наведено їх ієрархію з позиції ступеня впливу на процес управління внутрішніми комунікаціями. Описано коло методів управління в рамках запропонованого механізму управління (економічні, соціально-психологічні, організаційні). Визначено, що застосування однієї групи методів в процесі управління внутрішніми комунікаціями підприємства без використання інших не може забезпечити тривалого позитивного ефекту, адже управлінський процес потребує комплексного та системного підходу. Наведено послідовність етапів управління внутрішніми комунікаціями, в основу якого покладено процес діагностики стану внутрішніх комунікаційних процесів підприємства та формування стратегічних напрямків діяльності та прийняття управлінських рішень на її основі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сагер Л. Ю. 
Інтерактивні методи навчання як інструмент маркетингу освітніх послуг / Л. Ю. Сагер, Л. О. Сигида, А. А. Колесник // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2018. - № 4. - С. 13-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Здійснено аналіз поширених форм взаємодії студентів та викладачів. Наведено їх сутнісну характеристику. Визначено переваги інтерактивних методів навчання, значимість та можливості застосування. Здійснено систематизацію інтерактивних методів навчання з точки зору доцільності застосування як інструменту маркетингу освітніх послуг. Визначено, що ринкове позиціонування закладів вищої освіти має грунтуватися на використанні їхніх переваг та їх відповідності вимогам споживача освітніх послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-211.1 + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сагер Л. Ю. 
Логістична та розподільча діяльність як основні фактори успіху торгівлі / Л. Ю. Сагер, І. М. Вакулішина // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2019. - № 1. - С. 129-132. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Питання про місце логістики та політики розподілу вже досить відомо, проте мало хто розглядав їх одночасно. Такі різні та одночасно близькі частини діяльності фірми досить вдало поєднуються у понятті торговельної логістики. На цей час відомо багато праць (підручників, статей) стосовно даного виду логістики. Все розглянуто в комплексі та мало приділено уваги складовим системи. З чого випливає необхідність розглянути її складові більш детально. Описано місце логістики та політики розподілу як одні із ключових факторів успіх. При цьому основною метою є розкриття взаємодії цих сфер діяльності та об'єднання їх в понятті торговельної логістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 + У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сагер Л. Ю. 
Інноваційні методи просування підприємств роздрібної торгівлі / Л. Ю. Сагер, В. Є. Лазоренко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2019. - № 2. - С. 95-103. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Високий рівень конкуренції в ритейлі змушує учасників даного ринку постійно шукати нові інструменти боротьби за споживача та його кошти. Одним з таких засобів є просування. При чому використання застарілих технологій не може гарантувати успіху. Відповідно виникає необхідність пошуку нових інструментів просування підприємств роздрібної торгівлі. Визначено, що розглянуті вченими сучасні заходи просування є несистематизованими, відсутній підхід до вибору інструментів просування роздрібними підприємствами різних типів. Досліджено, що найбільш перспективними є напрямки ведення торгівлі за такими інноваційними методами: нейромаркетинг, інноваційна діяльність, event-заходи та впровадження соціального маркетингу. Сформовано підхід до вибору ефективних способів конкурентоспроможності залежно від типу роздрібних мереж. Так, аудіальний маркетинг має переваги та легкість у застосуванні, порівняно з аромамаркетингом. Найбільш доречними інноваційними інструментами, які можуть застосовуватись для всіх типів мереж - це наявність Wi - Fi та електронні цінники, за рахунок порівняно низької вартості та постійного ефекту. Нейромаркетинг ефективний тільки за умов постійного застосування. інноваційна діяльність на підприємстві впроваджується поступово через високі витрати. Запропоновані заходи несуть постійний характер, тому в подальшому кількість витрат зменшується, а комфорт для клієнтів збільшується. Event-заходи мають багато інструментів та більше впливають на настрій та враження покупців, що сприяє формуванню лояльності. Проте велика кількість event-заходів може негативно впливати на імідж роздрібної мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Росохата А. С. 
Окремі питання економічної безпеки: дослідження впливу змін у міграційних процесах на економічний та інноваційний розвиток країн / А. С. Росохата, Л. Ю. Сагер // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2020. - № 1. - С. 62-74. - Бібліогр.: 40 назв. - укp.

Одним із найбільш вагомих факторів впливу на економічну безпеку країни є циркуляція трудових ресурсів, особливо за умови постійного зростання обсягів, векторів та форм міграції. Даний вплив може бути як позитивним, так і негативним для національного добробуту окремої країни, так і економіки світу в цілому. Відповідно масштабність проблеми зумовлює актуальність і необхідність здійснення досліджень задля розв'язання проблеми забезпечення економічної безпеки. Мета статті - дослідження основних факторів та напрямів впливу, які здійснюють міграційні процеси висококваліфікованих фахівців на економічний та інноваційний розвиток країн. Були застосовані аналітичні методи, які були показані графічним методом аналізу тенденцій та описовим підходом. Також було використано порівняльний аналіз, структурний аналіз класифікаційних ознак, що дозволяють досягти мети дослідження міграційного впливу на різні сфери управління країною. Застосовувані методи дозволяють досягти поставленої мети. Згруповано основні показники впливу міграційних процесів на країни відправлення (країни-донори) та країни, що виїжджають (країни-одержувачі) з точки зору економічної та інноваційної складової. Аналіз представляє результати в якісному та кількісному відношенні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-995 + У524.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського