Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Салащенко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Салащенко Г. М. 
Дидактичні умови організації навчального діалогу "вчитель-учень" у процесі вивчення гуманітарних дисциплін в загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук / Г. М. Салащенко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 20 c. - укp.

Розглянуто можливості здійснення навчального діалогу у процесі вивчення учнями іноземної мови. Розкрито суть понять "навчальний діалог", "діалогічний підхід до вивчення знань", "діалогічна взаємодія в системі "вчитель - учень", зміст і структурні компоненти такого діалогу. Виявлено й експериментально перевірено сукупність дидактичних умов, які забезпечують його результативність щодо підвищення якості гуманітарних знань учнів. Проведено формувальний експеримент, під час якого апробовано структуру навчального процесу, побудованого за принципами діалогічного підходу до його організації, розроблено й упроваджено в практику криворізьких загальноосвітніх шкіл програму уроків "Питання методики та змісту формування культурознавчої грамотності за допомогою навчального діалогу". Створено систему індивідуально-творчих, імітаційно-ігрових, проблемних завдань з метою розвитку самостійності, творчої активності, імпровізації, іншомовної культури учнів старших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Салащенко Г. М. 
Навчальний діалог як засіб вдосконалення іншомовної комунікативної компетенції учнів старших класів / Г. М. Салащенко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 311-316. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Акцентовано увагу на проблемі розвитку іншомовної комунікативної компетенції. Підкреслено, що залежно від того, яку позицію учень займає на уроці, у якій ролі він виступає, можна передбачити результативність процесу вивчення іноземної мови. Розглянуто умови діалогічного навчання, досліджено процес формування умінь учнів реалізовувати себе через спілкування. Визначено правила ведення навчального діалогу, його структуру. Зроблено висновок, що використання діалогічного навчання на уроках іноземної мови забезпечує можливості розширення комунікативної діяльності учнів.

Акцентировано внимание на проблеме развития иноязычной коммуникативной компетенции. Подчеркнуто, что в зависимости от того, какую позицию ученик занимает на уроке, в какой роли он выступает, можно предвидеть результативность процесса обучения иностранному языку. Рассмотрены условия диалогического обучения, исследован процесс формирования умений учащихся реализовывать себя через общение. Определены правила ведения учебного диалога, его структура. Сделан вывод, что использование диалогического обучения на уроках иностранного языка обеспечивает возможность расширения коммуникативной деятельности учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського