Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Сандуленко Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Сандуленко Р. В. 
Впровадження інтерактивних технологій на уроках природознавства в початкових класах / Р. В. Сандуленко // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 35-38. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто різноманітні форми і методи інтерактивного навчання, зокрема способи пізнавальної діяльності, з урахуванням здібностей, нахилів та інтересів учнів, їх суб'єктивного досвіду, можливості реалізувати себе в пізнанні, навчальній діяльності та поведінці. Виокремлено різні підходи до визначення поняття "інтерактивне навчання". Зазначено, що використання інтерактивних методів навчання на уроках природознавства в початкових класах надає можливість підвищувати рівень знань учнів, формувати вміння та навички з розвитку комунікативної компетентності. Охарактеризовано використання на вказаних уроках таких інтерактивних методів і технологій як: "Асоціативний кущ", "Мікрофон", "Мозковий штурм", "Незакінчене речення", "Робота в парах", "Робота в групах", "Два-чотири-всі разом". Констатовано, що використання інтерактивних методів навчання на уроках природознавства допомагає вчителю досягнути триєдиної мети: навчальної, розвивальної та виховної.

Рассмотрены различные формы и методы интерактивного обучения, в частности способы познавательной деятельности, с учетом способностей, склонностей и интересов учащихся, их субъективного опыта, возможности реализовать себя в познании, учебной деятельности и поведении. Выделены различные подходы к определению понятия "интерактивное обучение". Указано, что использование интерактивных методов обучения на уроках естествознания в начальных классах дает возможность повышать уровень знаний учащихся, формировать умения и навыки по развитию коммуникативной компетентности. Охарактеризовано использование на указанных уроках таких интерактивных методов и технологий как: "Ассоциативный куст", "Микрофон", "Мозговой штурм", "Незаконченное предложение", "Работа в парах", "Работа в группах", "Два-четыре-все вместе”. Констатировано, что использование интерактивных методов обучения на уроках естествознания помогает учителю достичь триединой цели: учебной, развивающей и воспитательной.

The various forms and interactive learning methods, including methods of cognitive activity, based on abilities, inclinations and interests of students, their subjective experience, the opportunity to fulfill themselves in their knowledge, training and behavior. Pointed out in various approaches to the definition of "interactive learning". Indicated that the use of interactive teaching methods in the classroom science in elementary school makes it possible to raise the level of students' knowledge, build skills to develop communicative competence. Characterized by the use of these classes of interactive techniques and technologies as "associative shrub", "Microphone", "Brainstorm", "unfinished sentence", "Work in pairs", "group work", "Two-four-together". Stated that the use of interactive teaching methods in the classroom the teacher of natural science helps to achieve the threefold purpose: educational, developmental and educational.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.24 + Б. р(4УКР)2-252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського