1. |
Саприкін Г. А. Маркетинговий підхід в управлінні діяльністю бібліотек : Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Г. А. Саприкін; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1997. - 17 c. - укp. - рус.Розглядаються теоретичні та практичні аспекти впровадження маркетингу в діяльність бібліотек, бібліотечно-інформаційне законодавство, а також роль бібліотек в інформатизації суспільства. Автор розробив рекомендації для створення відділів маркетингу у великих бібліотеках, впровадив у навчальний процес курс "Бібліотечно-інформаційний маркетинг", визначив перспективні напрямки розвитку бібліотечно-інформаційних послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4Укр) к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА301876 Пошук видання у каталогах НБУВ
|