Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Саркісян Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Саркісян Л.  
Забезпеченість роздрібною торговельною мережею м.Донецька / Л. Саркісян, О. Черевко // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 294-300. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проведено аналіз чинників, що впливають на забезпеченість торговою мережею, і показників забезпеченості м.Донецька роздрібною торговою мережею, зокрема, торговельними площами як за окремими групами товарів, так і в порівнянні з базовим роком. Показано основні недоліки малої забезпеченості торговельними площами і деякі перспективи для розширення торговельної мережі міста.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ДОН)421.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Азарян О. М. 
Маркетинг: принципи та функції : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Азарян, І. Х. Баширов, Б. З. Воробйов, М. В. Жаболенко, Н. О. Криковцева, Е. М. Локтєв, М. М. Оносов, О. М. Сальников, Л. Г. Саркісян; ред.: О. М. Азарян; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. - 2-е вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО МОіН України: НВФ "Студцентр", 2001. - 319 c. - Бібліогр.: 94 назв. - укp.

Висвітлено суть маркетингу та його сучасну концепцію. Досліджено систему та наведено характеристику маркетингу. Проаналізовано маркетингову товарну та цінову політику, а також маркетингову політику комунікацій, розподілу та збуту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА610109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Азарян О. М. 
Сучасні тенденції розвитку роздрібної торгівельної мережі : монографія / О. М. Азарян, Е. М. Локтєв, Л. Г. Саркісян, Халлір Бернд , В. О. Соболєв; Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 221 c. - Бібліогр.: с. 220-221. - укp.

Досліджено економіко-соціальні аспекти розвитку мережевого бізнесу в Україні. Розкрито вплив фінансової кризи на зниження ефективності мережевого бізнесу. Висвітлено основні тенденції й особливості ринку торгової нерухомості України. Визначено основні умови та принципи розміщення магазинів у містах. Розглянуто стан, тенденції перспективи розвитку європейського рітейлу. Розкрито ефективність використання роздрібної торгівельної мережі.

Исследованы экономико-социальные аспекты развития сетевого бизнеса в Украине. Раскрыто влияние финансового кризиса на снижение эффективности сетевого бизнеса. Освещены основные тенденции и особенности рынка торговой недвижимости Украины. Определены основные условия и принципы размещения магазинов в городах. Рассмотрено состояние, тенденции перспективы развития европейского ритейлу. Раскрыта эффективность использования розничной торговой сети.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Азарян О. М. 
Роздрібна торгівля: розвиток та інновації : монографія / О. М. Азарян, Б. Халлір, Е. М. Локтєв, Л. Г. Саркісян, О. Ю. Біленький; ред.: О. М. Азарян; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 387 c. - Бібліогр.: с. 368-380. - укp.

Розглянуто теорію організації роздрібної торгівлі, висвітлено її досвід у зарубіжних країнах. Проаналізовано особливості розвитку ритейла (retailing - роздрібна торгівля) в Україні, розвиток вітчизняних торговельних марок. Досліджено еволюцію та розвиток форматів роздрібної торговельної мережі. Увагу приділено питанням, що стосуються формування та реалізації маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства. Показано, що український ринок ритейла представлено продуктовими та не продуктовими торговими мережами, а найактивніше розвивається сегмент продуктового ритейла. Запропоновано розташування магазинів у вузлах з розбивкою території на рівносторонні шестикутники, в результаті чого одержано раціональну "стільникову" систему обслуговування торговельної місцевості. Побудовано комплекс економіко-математичних моделей, що дозволяють розрахувати площі, завантаження й асортимент товарів для запропонованих магазинів. Надано відомості про технологічні інновації для роздрібних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-55 + У9(4УКР)421.20-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маркетингова товарна політика : підручник / Н. О. Криковцева, Л. Г. Саркісян, О. Ю. Біленький, Н. В. Кортєльова; ред.: Н. О. Криковцева. - К. : Знання, 2012. - 183 c. - Бібліогр.: с. 180-183. - укp.

Висвітлено загальні основи маркетингової товарної політики, теоретичні та практичні аспекти формування та реалізації її складових. Розкрито особливості маркетингової концепції товару, його життєвого циклу, економічну сутність конкурентоспроможності товару з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Увагу приділено питанням сприйняття продукту та торгової марки. Розглянуто загальні концепції планування маркетингу, акцентовано на особливостях планування нової продукції, сутності та елементах маркетингової стратегії підприємства. Викладено питання розробки концепції нового продукту в маркетинговій діяльності підприємства. Подано детальну інформацію щодо екологічних рішень в маркетинговій товарній політиці, розкрито поняття екологічно чистого товару. Подано характеристику основних складових інструментів екологічного маркетингу та їх використання в трансформаційному середовищі, окреслено перспективи екомаркування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дугінець Г. В. 
Особливості вимірювання екологічно скоригованого ВРП / Г. В. Дугінець, Л. Г. Саркісян // Пробл. економіки. - 2013. - № 3. - С. 184-191. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Сформульовано необхідність поглиблення та удосконалення еколого-економічних показників, розглянуті існуючі індекси та індикатори сталого розвитку. Проведено порівняльний аналіз існуючих нормативів для розрахунку екологічного податку та зборів за забруднення навколишнього середовища. Окреслено основні проблеми природокористування в Україні та їх наслідки, а саме негативний вплив на здоров'я населення. Запропоновано методику вимірювання екологічно скоригованого валового регіонального продукту (ЕВРП) на основі удосконалення витратного методу. Проаналізована залежність регіонального добробуту від стану навколишнього середовища за допомогою вимірювання ЕВРП регіонів України. Досліджено навантаження на регіони України за компонентами забруднення водного середовища, атмосферного повітря, земельних ресурсів та темпів формування відходів. Проведено групування регіонів за ЕВРП на душу населення, за якого виокремлені позитивна та негативна динаміка показника.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)280-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Саркісян Л. Г. 
Механізм регулювання сталого еколого-економічного розвитку регіону : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Л. Г. Саркісян; ДВНЗ "Придніпр. держ. акад. буд-ва та архітектури". - Дніпропетровськ, 2014. - 19 c. - укp.

Розглянуто теоретичні основи, науково-методичні та практичні підходи до формування механізму регулювання сталого еколого-економічного розвитку регіону, спрямованого на вдосконалення еколого-економічних відносин. Обгрунтовано поняття "сталий еколого-економічний розвиток регіону", "механізм регулювання сталого еколого-економічного розвитку регіону". Вдосконалено класифікацію інструментів регулювання, спрямованих на підвищення збалансованості розвитку природного та економічного потенціалів. Запропоновано вдосконалений методичний підхід до оцінювання екологічно скоригованого валового регіонального продукту. Сформовано групи регіонів на основі ранжування за еколого-економічними показниками з метою економіко-математичного моделювання та формування сценарних прогнозів розвитку. Визначено механізм регулювання сталого еколого-економічного розвитку регіону, який засновано на застосуванні інструментів залежно від типу розвитку регіону. Обгрунтовано, що впровадження запропонованих пропозицій на прикладі Дніпропетровської області дозволить удосконалити механізм регулювання сталого розвитку регіону на еколого-безпечній основі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)280-21 + У049(4УКР)112

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Саркісян Л. Г. 
Перспективи розвитку України на міжнародній арені / Л. Г. Саркісян, К. В. Горкун // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 9. - С. 55-58. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено сучасні проблеми, що існують в Україні, визначено роль влади та народу у вирішенні даних питань, встановлені наслідки впливу соціалістичної ідеології на підсвідомість колишніх жителів СРСР. Досліджені шляхи вирішення та подолання актуальних проблем і шляхи виходу країни з кризи на прикладах "економічного дива" інших високорозвинених держав та рішень їх лідерів. Визначена необхідність перегляду державного бюджету та перерозподілу його на інші галузі, такі як освіта молоді та туристична сфера, що є прибутковими та актуальними у наші дні. Проведені дослідження щодо ставлення іноземців до України та комфортність їх перебування на території. Також досліджені рекреаційні ресурси держави, які можна модернізувати та удосконалити задля приваблення туристів на курортні сезони. Розглянуті перспективи розвитку туристичного бренду "Україна" на міжнародній арені та його конкурентноспроможність серед інших.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Саркісян Л. Г. 
Національне планування: чому українська стратегія сталого розвитку не є дієвою? / Л. Г. Саркісян, К. М. Барткова // Формування ринк. відносин в Україні : зб. наук. пр. - 2018. - № 9. - С. 106-111. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано міжнародні стратегії розвитку високорозвинених країн та країн, що розвиваються задля створення ефективної та дієвої національної стратегії, а також розглянуто національну стратегію "Україна-2020", визначено слабкі та сильні сторони національного планування та шляхи оптимізації стратегій у майбутньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дугінець Г. 
Цифрова трансформація зовнішньоторговельної політики держави / Г. Дугінець, Л. Саркісян // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 6. - С. 26-40. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто вплив цифрових технологій на формування зовнішньоторговельної політики. Визначено, що поглиблення торговельних відносин між країнами та зростання частки цифрових товарів і послуг у зовнішньому товарообороті стимулюють перегляд інструментів регулювання. Обгрунтовано важливість узгодження правил цифрової торгівлі з ключовими торговельними партнерами. Наведено рекомендації щодо удосконалення зовнішньоторговельної політики України в умовах глобальної диджиталізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)843.0-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Конкурентні стратегії національних виробників агропромислової продукції у сучасній парадигмі глобального економічного середовища : [колект.] монографія / Т. В. Орєхова, І. В. Хаджинов, М. В. Савченко, З. А. Атаманчук, М. Л. Варламова, Т. В. Власова, В. Г. Кулявець, В. В. Лимар, Л. Г. Саркісян, О. А. Шлапак, М. Є. Шкурат, В. В. Середа, Ю. В. Солоненко, Я. В. Коровій; ред.: Т. В. Орєхова; Донецький національний університет імені Василя Стуса. - Вінниця : Твори, 2019. - 140 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти розвитку світового ринку сільськогосподарської продукції в умовах глобалізаційних процесів, трансформаційні процеси у стратегії аграрного підприємництва в глобальній мережі взаємодії, обґрунтовано стратегії інноваційного розвитку підприємств галузі, а також практику їх імплементації суб'єктами аграрного бізнесу на європейських ринках, визначено перспективи розвитку аграрного підприємництва в умовах цифрових трансформацій, запропоновано шляхи удосконалення управління розвитком соціально-економічних систем в аграрному секторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У532.0-13 + У9(4УКР)320-434.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Міжнародні економічні відносини : навч. посіб. : [для студентів закл. вищ. освіти] / Т. В. Орєхова, І. В. Хаджинов, М. В. Савченко, З. А. Атаманчук, М. Л. Варламова, В. В. Лимар, Л. Г. Саркісян, О. А. Шлапак, Ю. А. Іщук, В. В. Середа, М. Є. Шкурат; ред.: Т. В. Орєхова; Донецький національний університет імені Василя Стуса. - Вінниця : ТВОРИ, 2019. - 321 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Викладено в логічній послідовності сучасний зміст, основні форми та напрями розвитку міжнародних економічних відносин. Висвітлено проблеми економічної глобалізації та інтеграції. Наведено не лише теоретичні положення, а й практичний матеріал для самостійної підготовки та перевірки набутих знань: основні терміни, тестові завдання, питання для самоконтролю, приклади розв'язання задач тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У58 я73 + У9(4УКР)8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Саркісян Л. Г. 
Торговельні виміри цифрової трансформації країн Близького Сходу та Африки / Л. Г. Саркісян, О. В. Генералов, О. В. Степічєва // Бізнес Інформ. - 2022. - № 12. - С. 50-57. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Визначено вплив цифрової торгівлі на трансформацію країн Близького Сходу та Африки, а також моделі співпраці між ними. Досліджено й узагальнено поняття цифрової торгівлі, електронної комерції та пов'язаних питань. Розглянуто поняття "цифрова довіра" як ключового активу для розвитку цифрової торгівлі та перелік зацікавлених сторін. У ході дослідження проаналізовано перспективи зростання економіки країн Близького Сходу та Африки в умовах турбулентності внутрішнього та зовнішнього середовища. Використовуючи дані міжнародних інституцій, проведено розрахунки та аналіз участі країн регіону в міжнародній торгівлі послугами із цифровою доставкою. Наведено приклади компаній, заснованих на Близькому Сході та в Африці, які беруть участь у цифровій торгівлі. Виокремлено підходи до регулювання на односторонньому, двосторонньому та багатосторонньому рівнях цифрових торговельних процесів та вивчено особливості торговельної політики в регіоні в цілому. Зазначено, що обмежувальна економічна та торговельна політика щодо міжнародних і місцевих компаній, які працюють у цифровій економіці, може суттєво вплинути на їх конкурентоспроможність (наприклад, у сфері обміну даними). Проаналізовано та систематизовано рекомендації міжнародних інституцій щодо регулювання цифрової політики. Запропоновано визначити пріоритети для стимулювання цифрової торгівлі в країнах регіону, серед яких: підвищення ефективності управління даними та їх доступність для стейкхолдерів; реформування системи освіти із пріоритезацією отримання знань і навичок, необхідних для цифрової трансформації. Визначено, що стримуючим фактором є поточна недостатня інституційна спроможність регулювання цифрової економіки на національному та регіональному рівнях. Подальшого вивчення та глибшого дослідження потребує питання розробки механізмів підвищення ефективності торговельної політики та пришвидшення цифрової трансформації в країнах регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(53)421 ф + У9(6)421 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського