Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Сарієнко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Сарієнко В. К. 
Впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес початкової школи як одне з провідних освітніх завдань / В. К. Сарієнко, В. В. Сарієнко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 60-66. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес початкової школи розглянуто в контексті соціальних потреб суспільства як одне з провідних освітніх завдань. Відповідно до цих завдань розглянуто переваги комп'ютерних технологій у навчальному процесі, висловлено застереження щодо негативних чинників неконтрольованого використання комп'ютерної техніки та умови їх запобігання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пошуки і знахідки : матеріали наук. конф. Слов'ян. держ. пед. ун-ту, квіт. 2012 р. Вип. 12, т. 1 / уклад.: В. К. Сарієнко. - Cлов'янськ, 2012. - 199 c. - укp. - рус.

Вивчено використання виховного потенціалу народних свят у формуванні основ духовності дітей старшого дошкільного віку. Запропоновано шляхи подолання агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами тренінгу спілкування. Досліджено особливості емоційно-вольової підготовки до навчання у школі дітей старшого дошкільного віку. Визначено місце уроку узагальнення та систематизації знань у процесі засвоєння учнями навчального матеріалу. Досліджено рівень гнучкості старших школярів на заняттях стратчингом. Проаналізовано використання українських музичних традицій у естетичному вихованні підростаючого покоління. Впроваджено методичні прийоми викладання в хореографічній роботі. Висвітлено педагогічні погляди на музично-руховий розвиток молодших школярів. Викладено психолого-педагогічні аспекти інформатизації навчального процесу початкової школи. Приділено увагу питанням первинного економічного досвіду як засобу соціалізації старших дошкільників. Вивчено особливості соціалізації дошкільника в сучасній українській родині.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354729/12, т. 1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сарієнко В. В. 
Розвиток творчої пізнавальної діяльності старшокласників у процесі навчання предметів природничо-математичного циклу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. В. Сарієнко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Вперше в межах концепції навчання учнів творчої пізнавальної діяльності розроблено й обгрунтовано процедурно-операційний спосіб розвитку творчих пізнавальних умінь старшокласників у процесі навчання предметів природничо-математичного циклу (інформатика, математика, фізика), експериментально перевірено його ефективність. Удосконалено методику поступового розвитку творчих пізнавальних умінь старшокласників - з репродуктивного рівня до вищого, творчого в процесі вивчення теоретичного компонента змісту природничо- математичних дисциплін. Подальшого розвитку набула концепція розвитку творчої пізнавальної діяльності старшокласників у процесі навчання предметів природничо-математичного циклу. Уточнено та розширено знання про закономірності взаємодії репродукції та творчості в пізнавальній діяльності, зокрема в питанні співвідношення репродуктивної та творчої пізнавальної діяльності учнів у навчанні, яке відображає динаміку поступового розвитку творчих пізнавальних умінь старшокласників - з репродуктивного рівня до вищого, творчого в процесі навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В. р(4УКР)2-2,022

Шифр НБУВ: РА412600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сарієнко В. 
Предмет пізнавальної діяльності школярів у структурі процедурно-операційного способу розвитку творчого пізнання / В. Сарієнко // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 86–90. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено взаємозв’язок структури наукового знання зі змістом навчального матеріалу, який викладений у шкільних підручниках і здійснює проектування його на дидактичну платформу. На основі визначеного взаємозв’язку спроектовано процедурно-операційний спосіб розвитку творчої пізнавальної діяльності школярів у навчанні й визначено предмет пізнавальної діяльності учнів у структурі як головну умову організації процесу творчого пізнання. Доведено, що опанування основних пізнавальних процедур у їх повному обсязі повинно успішно здійснюватися через спеціальне навчання, яке передбачає теоретичне ознайомлення учнів зі змістом структурних елементів наукового знання та пізнавальних процедур з їх опанування (на доступному рівні з урахуванням вікових та інших особливостей).

Представлена взаимосвязь структуры научного знания с содержанием учебного материала, изложенного в школьных учебниках и осуществляющего проектирование на дидактической платформе. На основе определенной взаимосвязи спроектировано процедурно-операционный способ развития творческой познавательной деятельности школьников в обучении и определен предмет познавательной деятельности учащихся в этой структуре как главное условие организации процесса творческого познания. Доказано, что овладение основными познавательными процедурами в их полном объеме должно успешно осуществляться через специальное обучение, которое предусматривает теоретическое ознакомление учащихся с содержанием структурных элементов научного знания и познавательных процедур их освоения на доступном уровне с учетом возрастных и иных особенностей.

The article is considensed to the intercommunication of scientific knowledge structure and maintenance of textbooks material and their projecting on the didactic platform. The development of creative cognitive activity is peojected on the basis of researched material it the procedure operative way while instraction. The author defines the object of pupils’ cognitive activity as the main condition to organise the creative cognition process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сарієнко В. 
Особливості використання інформаційних технологій у початковій школі / В. Сарієнко // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 36–40. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі аналізу вікових особливостей учнів-початківців та змісту інформаційних технологій, визначених Державним стандартом загальної початкової освіти, розкрито й описано основні особливості використання інформаційних технологій у початковій школі й зазначено про потребу щодо врахування їх у ході підготовки до професійної діяльності учителів початкової школи. Визначено основні особливості використання сучасних інформаційних технологій у початковій школі: пропедевтичний характер курсу інформатики у початковій школі, пріоритет ігрової діяльності у початковій школі, врахування вікових фізіологічних і психологічних особливостей учня-початківця, дотримання санітарних норм під час користування комп’ютерною технікою, адаптація дитини до форм пізнавальної діяльності з використанням комп’ютера, у тому ж числі й ознайомлення з відповідною термінологією і знаковою системою.

На основе анализа возрастных особенностей учащихся начальных школ и содержания информационных технологий, определенных Государственным стандартом общего начального образования, раскрыты и описаны основные особенности использования информационных технологий в начальной школе. Указана потребность в учете их при подготовке к профессиональной деятельности учителей начальной школы. Определены основные особенности использования современных информационных технологий в начальной школе: пропедевтический характер курса информатики в начальной школе, приоритет игровой деятельности в начальной школе, учет возрастных физиологических и психологических особенностей учеников начинающих школ; соблюдение санитарных норм при пользовании компьютерной техникой, адаптация ребенка к формам познавательной деятельности с использованием компьютера, в том же числе и ознакомление с соответствующей терминологией и знаковой системой.

The article reveals the content of information technologies defined by State standard of primary education on the basis of the analysis on primary school age characteristics.The author determines the main features of using the information technologies in primary school and comes to the conclusion to take them in consideraion in the process of primary teachers training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського