Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Свердлова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Пасинок В. Г. 
Сучасні фундаментальні теорії та інноваційні практики навчання іноземної мови у ВНЗ : колект. монографія / В. Г. Пасинок, Я. В. Довгополова, І. І. Костікова, А. П. Мартинюк, І. О. Свердлова, Л. Р. Безугла, Є. В. Бондаренко, Л. П. Кургут, О. І. Морозова, Н. А. Оніщенко, Л. С. Піхтовнікова, В. О. Самохіна, Л. В. Солощук, І. Є. Фролова, О. О. Чорновол-Ткаченко, І. С. Шевченко; ред.: В. Г. Пасинок; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2014. - 326, [1] c. - укp.

Висвітлено актуальні питання педагогічної думки. Наведено теоретичне обгрунтування специфіки процесу формування толерантних відносин студентів у полікультурному середовищі ВНЗ. Викладено результати експериментального дослідження особливостей упровадження інформаційно-комунікаційних технологій. На основі здобутків лінгвістики та методики висунуто й експериментально підтверджено гіпотезу, згідно з якою здатність студентів здійснювати критичне слухання лекцій з використанням навичок критичного мислення забезпечується за умови поєднання лектором комунікативних стратегій інформування та аргументації із сугестією. Висвітлено погляд на проблему вмінь та навичок, які повинен мати випускних університету в XXI ст. Розглянуто сучасні мовознавчі теорії. Викладено теоретичні положення та рекомендації щодо застосування теорії імплікатур у методиці викладання німецької мови. Показано особливості застосування когнітивних моделей у теоретичному курсі лексикографії англійської мови та практичному курсі аналітичного читання. З позицій когнітивно-дискурсивного підходу розглянуто поняття фрейму як інструменту пізнання, що структурує дійсність, яку сприймає людина. Запропоновано новий підхід до наукового розгляду ептонімів як складних когнітивно-комунікативних утворень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ш143.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Свердлова І. О. 
Complete guide to the English article : навч. посіб. із граматики / І. О. Свердлова, І. Ю. Скрипнік, І. Ю. Набокова; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2018. - 131 c. - Бібліогр.: с. 129 - укp. - англ.

Розкрито можливості розвитку й удосконалення граматичних навичок, зокрема навичок використання артикля. Зазначено, що теоретичні дані щодо вживання артикля опрацьовано з урахуванням досвіду педагогічної граматики та представлено в таблицях, мовленнєвих зразках, моделях. Враховуючи певні труднощі, що виникають у процесі засвоєння теми, запропонований матеріал систематизовано таким чином, щоб студенти могли побачити різницю у вживанні різних артиклів (нульового, означеного, неозначеного) в межах однієї таблиці. Подано текст і вправи, метою яких є подальший розвиток граматичних навичок і їх включення до складу мовленнєвих умінь: усного мовлення, читання, письма. Зазначено, що наведені вправи допомагають актуалізувати попередні знання студентів, сприяють розвитку критичного мислення, дозволяють гнучко й ефективно користуватись сучасною англійською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-932.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА828990 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського