Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Сверида Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Сверида Б. 
Маркетинговий підхід до вирішення освітянських проблем / Б. Сверида, В. Бандура // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 216-218. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто маркетингові підходи до вирішення проблемних питань в освітянській діяльності. Дотримання певних вимог до підвищення якісної підготовки фахівців дозволить підвищити конкурентоспроможність випускників ВНЗ на ринку освітніх послуг. Акцентовано увагу на розвитку інноваційних процесів у сфері вищої школи, що є результатом наукових пошуків та накопиченого досвіду професорсько-викладацького складу навчальних закладів. Надано рекомендації щодо використання викладачами у своїй педагогічній діяльності всього циклу менеджменту. Зроблено висновок, що маркетинг є рушійним компонентом ринку сучасних освітніх послуг.

Рассмотрены маркетинговые подходы к решению проблемных вопросов в образовательной деятельности. Соблюдение определенных требований к повышению качественной подготовки специалистов позволит повысить конкурентоспособность выпускников ВУЗ на рынке образовательных услуг. Акцентировано внимание на развитии инновационных процессов в сфере высшей школы, которая является результатом научных поисков и накопленного опыта профессорско-преподавательского состава учебных заведений. Предоставлены рекомендации относительно использования преподавателями в своей педагогической деятельности всего цикла менеджмента. Сделан вывод, что маркетинг является движущим компонентом рынка современных образовательных услуг.

the marketing going is considered near the decision of problem questions in educational activity. The observance of certain requirements to the increase of quality preparation of specialists will allow promoting the competitiveness of graduating students of institution of higher learning at the market of educational services. Attention is accented on development of innovative processes in the field of higher school that is the result of scientific searches and accumulated experience of faculty advisors of educational establishments. Recommendations are given in relation to the use by teachers in the pedagogical activity of all cycle of management. Drawn conclusion, that marketing is the motive component of market of modern educational services.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сверида Б. 
Вплив мотиваційних процесів на ефективність навчання / Б. Сверида, В. Антонюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 108-110. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розкрито мотиваційні процеси в освіті. Підкреслено значення внутрішньої мотивації як основного чинника забезпечення ефективності проблемного навчання. Названо фактори, що впливають на підвищення мотивації, їх роль у забезпеченні ефективності навчання, зокрема, застосування активних методів і форм навчання, структурування навчального матеріалу, креативні навчальні завдання, полі функціональний підхід, залежність мотивації від поетапних конкретних дій, багатоаспектність суб'єкта навчального процесу як дослідника, конструктора, віртуального суб'єкта, врахування психологічних особливостей, відсутність каральних (!) дій за неправильність виконання завдання. Проаналізовано професійне зростання фахівця на фоні адаптації в трудовому колективі, підвищення ним післядипломної освіти.

Раскрыты мотивационные процессы в образовании. Подчеркнуто значение внутренней мотивации как основного фактора обеспечения эффективности проблемного обучения. Названы факторы, влияющие на повышение мотивации, их роль в обеспечении эффективности обучения, в частности: применение активных методов и форм обучения, структурирование учебного материала, креативные учебные задания, полифункциональный подход, мотивация поэтапных конкретных действий, многоаспектность субъекта учебного процесса, учет психологических особенностей, отсутствие карательных (!) действий за неправильность выполнения задания. Проанализирован профессиональный рост специалиста на фоне адаптации в трудовом коллективе, повышения последипломного образования.

In the article opens the motivational processes in science, shows the factors that influences on motivation its role in the scientific effectiveness. The second specialty of student cans he shown in the adaptation process in the working group of people.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сверида Б. 
Деякі підходи до управління навчальним процесом в системі безперервного навчання / Б. Сверида, В. Антонюк // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 265-268. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуалізовано вирішення проблеми пошуку оптимальних інновацій управлінської діяльності у сфері освіти. Розглянуто деякі підходи до управлінської діяльності у ВНЗ у системі безперервного навчання. Розкрито принцип єдності управління та самоуправління в педагогічному процесі, охарактеризовано його вплив на ефективність навчання студентів. Приділено увагу впровадженню інноваційних педагогічних технологій навчання в системі безперервної освіти, ефективності організації та проведення навчального процесу. Визначено роль управлінських функцій викладача в підготовці та перепідготовці інженерних кадрів.

Актуализировано решение проблемы поиска оптимальных инноваций управленческой деятельности в сфере образования. Рассмотрены некоторые подходы к управленческой деятельности в ВУЗ в системе непрерывного обучения. Раскрыт принцип единства управления и самоуправления в педагогическом процессе, охарактеризовано его влияние на эффективность обучения студентов. Уделено внимание внедрению инновационных педагогических технологий обучения в системе непрерывного образования, эффективности организации и проведения учебного процесса. Определена роль управленческих функций преподавателя в подготовке и переподготовке инженерных кадров.

The article highlights some of the approaches to the management of higher education institutions in the system of lifelong learning. Reveals the principle of unity and self-management in the pedagogical process, their role in ensuring the effectiveness of training. Attention is paid to the role of pedagogical technologies in Continuing Education. The role of managerial functions in teacher training and retraining of engineering cadres.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського