1. |
Свиридюк Т. В. Ідіоматика англомовного публічного виступу в епоху глобалізації: лінгвориторичний аспект (на матеріалі промов британських прем'єр-міністрів) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Т. В. Свиридюк; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2011. - 20 c. - укp.Досліджено функції сталих виразів у промовах британських прем'єр-міністрів в епоху глобалізації. Доведено, що розвиток засобів масової інформації та спрямованість виступів на міжнародну аудиторію зумовлюють збіднення їх ідіоматичного наповнення. Урахування риторичних етапів текстопобудови дозволило виявити нові функції сталих виразів. Тематичні ідіоми поділяються на інвенційно-елокуційні, які у різних ракурсах зображають практичну діяльність і міжособистісні стосунки, й інвенційно-диспозиційні, призначені для введення мікротем різного обсягу. Диспозиційні ідіоми поділяються на комунікативні, призначені для відображення авторської взаємодії зі слухачем, і структуруючі, які впорядковують зміст. Елокуційні функції ідіом, які забезпечують орнаментацію мовлення, включають апелятивну, спрямовну на активацію пізнавальної активності адресата, та референтну, призначену для опису ситуації у топологічному, темпоральному та характеристичному ракурсах, а також оцінну, за якої автор висловлює своє ставлення до змісту, й емотивну, що відображає почуття мовця. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-33 + Ш741
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА384868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
4. |
Свиридюк Т. В. "SEED. Долаємо професійні стереотипи" / Т. В. Свиридюк // Пед. пошук. - 2013. - № 2. - С. 62-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Висвітлено завдання та мету створення регіонального проекту "SEED. Долаємо професійні стереотипи". Розкрито заходи з впровадження програми надання допомоги вчителю англійської мови за проектом SEED. Розглянуто переваги застосування форм роботи "SEED. Долаємо професійні стереотипи" для професійного вдосконалення вчителів англійської мови. Розглянуто матеріали семінарів і тренінгів, що проходили в межах регіонального проекту розвитку. Зосереджено увагу на обміні досвідом викладання англійської мови між викладачами українських освітніх закладів та волонтерів Корпусу миру США. Визначено пріоритети спільного навчання в процесі вдосконалення компетенцій викладачів англійської мови. Освещены задачи и цели создания регионального проекта «SEED. Преодолеваем профессиональные стереотипы». Раскрыты мероприятия по внедрению программы оказания помощи учителю английского языка по проекту SEED. Рассмотрены преимущества применения форм работы «SEED. Преодолеваем профессиональные стереотипы» для профессионального совершенствования учителей английского языка. Представлены материалы семинаров и тренингов, проходивших в рамках регионального проекта развития. Сосредоточено внимание на обмене опытом преподавания английского языка между преподавателями украинских образовательных учреждений и волонтеров Корпуса мира США. Определены приоритеты совместного обучения в процессе совершенствования компетенций преподавателей английского языка. Elucidated are the tasks and goal of creating a regional project «SEED. Changing professional stereotypes". Revealed are the activities of the program to help English teachers according to the project SEED. Considered are the advantages of the application form «SEED. Overcome stereotypes professional "for professional development of teachers of English. Submitted are the materials and seminars that took place within a regional development project. Attention is concentrated on the exchange of experience teaching English among teachers of Ukrainian educational institutions and Peace Corps volunteer. Defined is the priorities shared learning by improving the skills of teachers of English. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21 р7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|