Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сейдаметова З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Информатика и технологии / сост.: З. С. Сейдаметова, Л. З. Тархан; Крым. гос. инженер.-пед. ун-т. - Симф. : Крымучпедгиз, 2004. - 178 c. - рус.

Рассмотрены вопросы касающиеся программного обеспечения для исследования динамических систем, а также обеспечения образовательных, управленческих и технологических процессов. Приведены особенности применения на практике педагогических и производственных технологий, а также пути их совершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 я43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сейдаметова З. С. 
Подготовка инженеров-программистов по специальности "Информатика" : Моногр. / З. С. Сейдаметова; Нац. пед. ун-т им. М.П.Драгоманова. - К.; Симф. : Крымучпедгиз, 2007. - 480 c. - Библиогр.: с. 475-478 - рус.

Рассмотрена информатика как отрасль образования. Представлены международные образовательные стандарты подготовки специалистов в данной сфере. Описаны кредитно-трансферные системы, элективность, образовательное тестирование как инструментарий формирования образовательной траектории студентов. Предложены методики преподавания дисциплин "фундаментального ядра" специальности "Информатика", решения проблем адаптации к профессии студентов первого года обучения. Освещена педагогическая технология энкаридж. Изложены вопросы профессионального тюнинга студентов данной специальности, формирования профессиональных практических навыков во время учебных занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3 + Ч23 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сейдаметова З. Р. 
Основные принципы создания, управления и использования информационных систем автономной республики Крым / З. Р. Сейдаметова // Вестн. физиотерапии и курортологии. - 2004. - 10, № 3. - С. 102-104. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)27к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14976 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Сейдаметова З. С. 
Методична система рівневої підготовки майбутніх інженерів-програмістів за спеціальністю "Інформатика" : автореф. дис... д-ра пед. наук / З. С. Сейдаметова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано та розроблено методичну систему підготовки інженерів-програмістів за спеціальністю "Інформатика". Визначено теоретичні підходи до структуризації, змісту дисциплін, які є засадничими та забезпечують навчання студентів даній спеціальності. Запропоновано професійний тюнінг студентів спеціальності "Інформатика", що здійснюється у рамках курсового проектування, виробничої практики та виконання підсумкових кваліфікаційних робіт. Проведено експериментальне впровадження побудованої методичної системи до навчального процесу та доведено високу ефективність запропонованої методичної системи. Показано можливість підготовки майбутніх інженерів-програмістів, які мають необхідні когнітивні та практичні навички.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сейдаметова З. Н. 
Мультимедіа-технології у викладанні "Основ прикладної антропології" (на прикладі підготовки інженерів-педагогів / З. Н. Сейдаметова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 1. - С. 174-183. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано структуру проведення занять з використанням мультимедіа-технологій. Подано основні методичні особливості організації пізнавальної діяльності студентів засобами мультимедіа.

Рассмотрена структура проведения занятий с использованием мультимедиа технологий. Приведены основные методические особенности организации познавательной деятельности студентов средствами мультимедиа.

Structure of the undertakіng occupatіon іs offered Іn artіcle wіth use multіmedіa technology and the maіn methodіcal partіcularіtіes to organіzatіons to cognіtіve actіvіty student facіlіty multіmedіa.


Ключ. слова: мультимедіа-технології, інженер-педагог, прикладна антропологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215.71 + Е71 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Облачные технологии и образование : [монография] / З. С. Сейдаметова, Э. И. Аблялимова, Л. М. Меджитова, С. Н. Сейтвелиева, В. А. Темненко; ред.: З. С. Сейдаметова. - Симф. : ДИАЙПИ, 2012. - 203 c. - Библиогр.: с. 157-172 - рус.

Представлена таксономия облаков. Распределены роли облачной сферы деятельности. Описаны составляющие облачного бизнеса. Сопоставлены возможности облачных провайдеров. Проанализированы возможности дата-центров. Изложена методика использования облачных технологий в образовании. Описаны подходы, используемые в Google Apps для университетов, Open Class, Piazza и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Развитие национальных экономических систем в условиях глобализации: актуальные проблемы теории и практики : материалы VI всеукр. конф. студ., асп. и молодых учен., 22 марта 2013 г., Симферополь / ред.: З. О. Адаманова, Р. А. Абдуллаев, З. С. Сейдаметова; РВУЗ "Крым. инж.-пед. ун-т". - Симф. : ДИАЙПИ, 2013. - 407 c. - рус.

Розкрито сучасні тенденції розвитку ринкової економіки, національної та світової економічних систем. Досліджено можливості удосконалення ефективності діяльності підприємтсв з використанням сучасних економічних технологій. Охарактеризовано стратегії відповідального інвестування в транснаціональному бізнесі. Висвітлено роль контролінгу в системі фінансового забезпечення ринку промислового підприємства. Вивчено особливості типізації національних пріоритетів експортно-імпортних характеристик вітчизняної економіки. Визначено тенденції транснаціоналізації телекомунікаційного ринку України. Досліджено основні напрямки соціальної політики ЄС. Розкрито проблеми інформаційної безпеки в автоматизованих системах бухгалтерського обліку. Визначено чинники ускладнення глобалізації посттранзитивних економік. Увагу приділено особливостям функціонування офшорних зон за умов глобалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(4УКР) + У5 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сейдаметова З. С. 
Соціометричне дослідження випусників спеціальності "Інформатика" / З. С. Сейдаметова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 372-382. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено результати соціометричного дослідження випускників спеціальності "Інформатика" Кримського інженерно-педагогічного університету. Одержано дані, які дозволяють підвищити якість професійної підготовки студентів, а також модернізувати модель підготовки майбутніх фахівців, навчальні програми та методики навчання.

Приведены результаты проведенного социометрического исследования выпускников специальности "Информатика" Крымского инженерно-педагического университета. Полученные данные позволяют повысить качество профессиональной подготовки студентов, а также модернизировать модель подготовки будущих специалистов, учебные программы, методики обучения.

There are presented the results of the sociometric research of the graduates of the speciality "Computer Science" at the Crimean Engineering Pedagogical University. The data received allow to raise students' professional training quality, as well as modernize the future specialists' training model, curricula, teaching methodology.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1 в614 + З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сейдаметова З. 
Інфраструктура підтримки освітнього процесу на базі інтегрованих веб-сервісів / З. Сейдаметова, Л. Меджитова, С. Сєйтвелієва // Вища шк.. - 2012. - № 8. - С. 60-71. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено складові освітнього віртуального простору, розглянуто їх інтеграцію у навчальний процес ВНЗ. Охарактеризовано компоненти освітнього віртуального простору як спеціальні рішення та окремі веб-сервіси, використання яких у комплексі становить функціонал спеціалізованих рішень. Акцентовано увагу на важливості питання загальнонаціональної стандартизації та розробки дорожньої карти запровадження процесу інтеграції веб-сервісів в університетах.

Исследованы составляющие образовательного виртуального пространства. Представлена их интеграция в учебный процесс ВУЗ. Рассмотрены компоненты образовательного виртуального пространства как специальные решения и отдельные веб-сервисы, использование которых в комплексе составляет функционал специализированных решений. Акцентировано внимание на важности вопроса общенациональной стандартизации и разработки дорожной карты введения процесса интеграции веб-сервисов в университетах.

Sudied the educational components of the virtual space. Represented by their integration into the educational process. Examined the educational components of the virtual space as special solutions and individual Web services, the use of which in the complex is a functional custom solution. Emphasize the importance of issues of national standards and the development of a road map introducing the integration of web services in universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сейдаметова З. 
Нова версія стандарту Computer Science Curricula: еволюція базисного корпусу знань за чверть століття / З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища шк.. - 2012. - № 12. - С. 54-64. - укp.

Обгрунтовано питання стрімкого та безперервного зростання світової ІТ-галузі. Розглянуто питання розвитку ІТ-освіти в частині викладання комп'ютерних наук і в цілому підготовки кадрів для галузі. Зазначено, що починаючи з випуску "Рекомендацій для академічних програм в "Computer Science – Curriculum 68", дві американські професійні асоціації ACM (The Association for Computing Machinery) і IEEE-CS (The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers) із періодичністю приблизно раз на десять років розробляють документ під назвою Computer Science Computing Curricula, в якому містяться рекомендації для складання навчальних планів програм чотирирічної підготовки бакалаврів з комп'ютерних наук (Computer Science). Проаналізовано нову версію стандарту Computer Science Computing Curricula 2013 (Strawman version). Показано еволюцію базисного корпусу знань: відмінність і взаємозв'язок сфер базисного корпусу знань BOK 1989, BOK 2001/08 та BOK 2013 (Strawman draft). Зазначено нові ідеї, внесені до CS 2013. Зокрема, встановлено розумну міру компромісу між новаторством і консервативністю, продемонстровано наявність міцного, усталеного, класичного фундаменту в такій некласичній і динамічній галузі, як комп'ютинг (Computing). Також обговорено питання, пов'язані з мультидисциплінарною роботою та створенням нових програм навчання, які продовжують нову парадигму, включену в CS 2008 – Computational Thinking. Заплановано різні підходи до розробки навчальних дисциплін. Наголошено на необхідності своєчасного вивчення стандарту BOK 2013 всіма українськими університетами та адекватного відображення у навчальних планах світових тенденцій у ІТ-сфері та ІТ-освіті.

Обоснован вопрос стремительного и непрерывного роста мировой ИТ-отрасли. Рассмотрены вопросы развития ИТ-образования в части преподавания компьютерных наук и в целом подготовки кадров для отрасли. Указано, что начиная с выпуска "Рекомендаций для академических программ в "Computer Science - Curriculum 68", две американские профессиональные ассоциации ACM (The Association for Computing Machinery) и IEEE-CS (The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers) с периодичностью примерно раз в десять лет разрабатывают документ под названием Computer Science Computing Curricula, в котором содержатся рекомендации для составления учебных планов программ четырехлетней подготовки бакалавров компьютерных наук (Computer Science). Проанализирована новая версия стандарта Computer Science Computing Curricula 2013 (Strawman version). Показана эволюция базисного корпуса знаний: различие и взаимосвязь сфер базисного корпуса знаний BOK 1989, BOK 2001/08 и BOK 2013(Strawman draft). Указаны новые идеи, внесенные в CS 2013. В частности, установлено разумную меру компромисса между новаторством и консерватизмом, продемонстрировано наличие крепкого, устойчивого, классического фундамента в такой неклассической и динамичной отрасли, как компьютинг (Computing). Также обсуждены вопросы, связанные с мультидисциплинарной работой и созданием новых программ обучения, которые продолжают новую парадигму, включенную в CS 2008 - Computational Thinking. Запланировано разные подходы к разработке учебных дисциплин. Отмечена необходимость своевременного изучения стандарта BOK 2013 всеми украинскими университетами и адекватного отражения в учебных планах мировых тенденций в ИТ-сфере и ИТ-образовании.

Legitimate questions rapid and continuous growth of the global IT-industry. Considered the development of IT-education in the teaching of computer science in general and training for the industry. Pointed out that in the last 40 years since the release of "Recommendations for academic programs in the" "Computer Science - Curriculum 68", two American professional associations ACM (The Association for Computing Machinery) and the IEEE-CS (The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers) at a frequency of about once every ten years, developed a document entitled Computer Science Computing Curricula, which contains recommendations for curriculum development programs, four-year Bachelor of Computer Science (Computer Science). Analyzed the new version of the standard Computer Science Computing Curricula 2013 (Strawman version). The evolution of the basic body of knowledge: the difference and the relationship between the basic body of knowledge areas BOK 1989, BOK 2001/08 an.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сейдаметова З. 
Викладання програмування майбутнім фахівцям галузі ІТ-технологій / З. Сейдаметова // Вища шк.. - 2010. - № 3/4. - С. 68-81. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Запропоновано педагогічні підходи, стратегії навчання програмуванню майбутніх програмістів. Розглянуто "технічні" аспекти формування педагогічної траєкторії із квантів знань базисного корпусу знань ВОК 2001. Наведено три-, дво-, і односеместрові реалізації імперативного, об'єктного, алгоритмічного, функціонального, апаратного та широкого підходів.

Предложены педагогические подходы, стратегии обучения программированию будущих программистов. Рассмотрены "технические" аспекты формирования педагогической траектории с квантов знаний базисного корпуса знаний ВОК 2001. Представлены трех-, двух-, и односеместровые реализации императивного, объектного, алгоритмического, функционального, аппаратного и широкого подходов.

Pedagogical approaches, learning strategies for future programming programmers. Are considered "technical" aspects of the formation of pedagogical trajectory with quanta of knowledge base body of knowledge BOK 2001. We present three-, two-, and semester-long implementation of imperative, object, algorithmic, functional, hardware and broad approaches.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сейдаметова З. С. 
Процедури і соціальна тканина розробки curricula: досвід США / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко // Постметодика. - 2008. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто методологію, концепції та процедури розробки модельних curricula для шкіл та університетів США у галузі комп'ютинга. Наведено загальну характеристику організацій, діяльність яких пов'язана з розробкою curricula, зокрема, таких, як The Association for Computing Machinery, The Association for Information Systems, The Association for Information Technology Professionals, The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers. Досліджено історію створення відомої серії Computing Curricula, виданої на початку XXI ст., розглянуто її особливості. Розкрито специфіку розробки curricula для старших шкіл Америки, що складається з чотирьох рівнів. Зазначено, що на вибір тематики curricula впливає соціальна тканина життя, яка містить у собі школи, організації освітнього тестування, університети, професійні асоціації, фірми-емітенти професійних сертифікатів, батьківську громадськість.

Рассмотрены методология, концепция и процедуры разработки модельных curricula для школ и университетов США в области компьютинга. Приведена общая характеристика организаций, деятельность которых связанна с разработкой curricula: The Association for Computing Machinery, The Association for Information Systems, The Association for Information Technology Professionals, The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers. Освещена история создания известной серии Computing Curricula, изданной в начале XXI ст., рассмотрены ее особенности. Раскрыта специфика разработки curricula для старших школ Америки, который состоит из четырех уровней. Отмечено, что на выбор тематики curricula влияет социальная ткань жизни, содержащая в себе школы, организации образовательного тестирования, университеты, профессиональные ассоциации, фирмы-эмитенты профессиональных сертификатов, родительскую общественность.

The methodology, concepts and procedures of development model curricula for schools and universities of the USA in the field of computing is considered. The brief description of some the organizations connected with development curricula is presented: The Association for Computing Machinery, The Association for Information Systems, The Association for Information Technology Professionals, The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers. The known series Computing Curricula published in the beginning of XXI-st century and its history is described. The special attention is given to problems of curricula development for the high schools of America (A Model Curriculum for K-12 Computer Science).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.211 + З970р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Темненко В. А. 
Квантовый скачок в журналистике: угрозы и возможности для мира библиотек / В. А. Темненко, З. С. Сейдаметова // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 3. - С. 1025-1027. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Обговорено можливі проблеми бібліотек, спричинені зростанням технологічних можливостей журналістики.

Обсуждены возможные проблемы библиотек, порожденные ростом технологических возможностей журналистики.

Possible problems of libraries generated by modern technologies in journalism are discussed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73в2:Ч612 + Ч62с5

Шифр НБУВ: В347002/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Темненко В. А. 
Интернет как глобальная библиотека: технология аккумуляции тематических подборок информации с помощью ресурсов Сети / В. А. Темненко, З. С. Сейдаметова // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 1. - С. 164-167. - рус.

Описано методику використання інформаційних ресурсів сайтів новин та найбільших газет у дослідницьких цілях. Обговорено проблему платності інформаційних ресурсів.

Описана методика использования информационных ресурсов новостных сайтов и сайтов крупнейших газет в исследовательских целях. Обсуждена проблема платности информационных ресурсов.

How can people use the information resources of Internet news' sites and sites of the biggest newspapers for the research purposes? What changes are created by transition from "free" to "fee" usage of Internet information? The authors discuss these questions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(0)84 + З970.312.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сейдаметова З. Н. 
Формування інформаційної компетентності майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю засобами мультимедійних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / З. Н. Сейдаметова; РВНЗ "Крим. інж.-пед. ун-т". - Сімферополь, 2014. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування інформаційної компетентності майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю засобами мультимедійних технологій. Конкретизовано суть поняття "інформаційна компетентність майбутнього інженера-педагога швейного профілю", розкрито зміст її структурних компонентів. Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування інформаційної компетентності майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю засобами мультимедійних технологій, яка становить єдність блоків: цільового, змістового, результативного. Доведено ефективність її поетапного впровадження у процесі професійної підготовки, яка забезпечується реалізацією організаційно-педагогічних умов. Уточнено критерії та показники рівнів сформованості інформаційної компетентності майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сейдаметова З. 
Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів / З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища шк.. - 2013. - № 11. - С. 50-59. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Розроблено комплекс заходів щодо модернізації CS-освіти з урахуванням нових парадигм програмування, в основі яких - впровадження таких методів: вибір мови програмування, застосування Закону Астрахана, сформульованого таким чином: «Не давайте завдання, які обчислюють щось, що можна зрозуміти і обчислити без комп’ютера». Підкреслено необхідність залучення до викладання студентів та аспірантів за обмеженого фінансування кафедр.

Разработан комплекс мероприятий по модернизации CS-образования с учетом новых парадигм, в основе которых – внедрение таких методов: выбор языка программирования, применение Закона Астрахана, сформулированного следующим образом: «Не давайте задачи, которые можно понять и решить без компьютера». Подчеркнута необходимость привлечения к преподаванию студентов и аспирантов в рамках ограниченного финансирования кафедр.

Shows the range of measures to modernize CS-education with new programming paradigms, based on the introduction of the following methods: choice of programming language, using the Law of Astrakhan.


Індекс рубрикатора НБУВ: З97 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сейдаметова З. С. 
Принципи економіки університетів / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 54-60. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Запропоновано: ідею про формування зв'язку питомої величини бюджетного фінансування (у розрахунку на одного зарахованого абітурієнта) і середнього тестового бала зарахованих абітурієнтів; ідею про залежність номінальної плати, яка встановлюється за комерційне навчання, від величини цього середнього балу; ідею залежності величини індивідуальних знижок з цієї номінальної плати від індивідуального балу зарахованого абітурієнта. Запропоновано також ідею зміни схеми розрахунку вартості навчання. Автори вважають, що не тільки доходи університетів потребують великої прозорості та зрозумілості для суспільства, а й витрати університетів повинні бути відкриті для громадськості. Університети повинні публічно періодично, не рідше одного разу на рік, звітувати у своїх витратах з чітким зазначенням статей витрат, що перевищують певний мінімальний рівень, наприклад, одну тисячу гривень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)711 к94 + У549.740

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сейдаметова З. Н. 
Практическое применение мультимедийных технологий в преподавании дисциплин компьютерной направленности для инженеров-педагогов швейного профиля / З. Н. Сейдаметова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 9. - С. 64-69. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрены возможности практического применения мультимедийных технологий в учебном процессе на примере дисциплины компьютерной направленности инженеров-педагогов швейного профиля - "Компьютерное конструирование одежды".


Індекс рубрикатора НБУВ: М4 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сейдаметова З. С. 
Облачные сервисы в образовании / З. С. Сейдаметова, С. Н. Сейтвелиева // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 9. - С. 105-111. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Представлены основные онлайновые сервисы на основе cloud computing, предоставляемые Google для учебных заведений. Описан опыт использования Google Apps Education Edition в образовательном процессе. Проанализирован и сопоставлен опыт развитых зарубежных стран внедрения в учебный процесс "облачных вычислений".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сейдаметова З. Н. 
Компетентностно-деятельностный подход как педагогическое условие формирования информационной компетентности инженеров-педагогов / З. Н. Сейдаметова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 234-239. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрена реализация компетентностно-деятельностного подхода к формированию информационной компетентности инженеров-педагогов швейного профиля, как одно из важных педагогических условий.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського